Archief - Michael Jackson overleden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Creamium

Legacy Member
man, meteen hierna begon ik ook threads te zien op fora dat Jeff Goldblum zou dood zijn. Gelukkig bleek dat een hoax te zijn, kzou het niet meer aangekunnen hebben

Anoniem22

Legacy Member
We're getting reports that the suicide hotlines are glowing red at the moment around the globe. Fans are still trying to get closer to their pop idol by any means. Most of them are deeply troubled people completely worshipping MJ as their god. These unhealthy 'relationships' that the fans had with their idol was horrible.

More about this shocking news, later today.

Recipe4hate

Legacy Member
Beerend zei:
Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.


Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.

Omdat MJ veel heeft betekent voor hedendaagse muziek? Dat kan hem niet afgenomen worden hé

CosMiced

Legacy Member
sqoizo zei:
We're getting reports that the suicide hotlines are glowing red at the moment around the globe. Fans are still trying to get closer to their pop idol by any means. Most of them are deeply troubled people completely worshipping MJ as their god. These unhealthy 'relationships' that the fans had with their idol was horrible.

More about this shocking news, later today.

is dit nu een joke ?

Sightblinder

Legacy Member
Beerend zei:
Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.


Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.

+1 rep!

Maar ja, zo werkt het nu eenmaal als een (vergaan) icoon sterft.

kay-gell

Legacy Member
Beerend zei:
Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.


Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.


Allemaal, wat de pers er van maakte!

Brick Top

Legacy Member
Beerend zei:
Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.


Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.

Wat je zegt is hard Beerend maar ik vrees dat ik je gelijk moet geven. De artiest MJ was al lang dood eigenlijk...

Campoeiza

Legacy Member
waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!

kay-gell

Legacy Member
Campoeiza zei:
waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!


Inderdaad, en zeker nu.
NEt nu hij records brak met zijn ticketverkoop. :sad:

Jonathan

Legacy Member
Campoeiza zei:
waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!

lol inderdaad ...

He might have been crazy, but he was still a legend!

WolCoM

Legacy Member
Echt een gigantisch verlies! Dat hij niet in de beste gezondheid was, is geweten. Maar dit, omg, dikke RIP!

Brick Top

Legacy Member
Campoeiza zei:
waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!

Leer mss eerst je onzin deftig te spellen. Mensen dood wensen, toffe pé bent gij...

Offtopic: Heren, ik ben van plan om voortaan bij elke grote gebeurtenis, zoals de dood van MJ, een krant te kopen. Om die dan later allemaal in te kaderen en op te hangen. Ikzelf heb al zo'n beperkte collectie (inval van de Duitsers in België, D-day, moord op Kennedy, dood Senna,...) maar ik zou die collectie graag verder uitbreiden. Wat is zo ongeveer dé meest gerespecteerde krant ter wereld, als dat al bestaat?! En als ik voor een Belgische krant kies, welke? De Standaard of de Morgen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan