CosMiced
Legacy Member
Sightblinder zei:Hoeveel die hard fans zouden zelfmoord plegen in de komende dagen?![]()
Its over 9000 !

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sightblinder zei:Hoeveel die hard fans zouden zelfmoord plegen in de komende dagen?![]()

CosMiced zei:Its over 9000 !![]()
Beerend zei:Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.
Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.
sqoizo zei:We're getting reports that the suicide hotlines are glowing red at the moment around the globe. Fans are still trying to get closer to their pop idol by any means. Most of them are deeply troubled people completely worshipping MJ as their god. These unhealthy 'relationships' that the fans had with their idol was horrible.
More about this shocking news, later today.
Beerend zei:Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.
Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.
CosMiced zei:is dit nu een joke ?
Beerend zei:Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.
Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.
Beerend zei:Maar waarom is dit nu verschrikkelijk? MJ is zo lang verloren, al jaren niks meer waard op muzikaal gebied. Ondanks z'n walgelijke reputatie blijft ie maar teren op Thriller of wat? Je kan die man zijn muziek wel loven, maar een groot verlies kan je dit vandaag toch niet meer noemen. Hij kon beter dood zijn dan zo nog in de media te komen.
Die man was vroeger een vlotdansende zwarte ffs, kijk nu.
CosMiced zei:o shit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Campoeiza zei:waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!
ad:Campoeiza zei:waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!
Campoeiza zei:waarom nu juist michael jackson wrm nie Cristiano ronaldo of paris hilton of lindsay lohan of brintey spears moet per se de beste zijn van het milieu!!!!!