Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
mathiaskeu zei:
weiqin was da nu voor zever lees mijn posts tegoei ik zeg u dak me hem ben gaan praten ;) en zo ver er is 1 meter tusse zijn stand en mijn stand. En ik zet me 200 watt rms en da stont al vol open vandaar da mijn klank te scherp was ... en stond wel luid idd maar die klote organizator eel den tijd aant zage dat stiller moest me zijn 80db :d

Gij praat met uw eigen ??? loel :s

Spacy2003

Legacy Member
mathiaskeu zei:
weet ook wel da oems van technics is maar er zijn andere merke da de oems nameken zoals bst en kool sound. Das ook ni meer dan jb systems enz ma in ander case me andere naam ze :) let er ma is op

hahaha .... gast wtf :p

Ik bedoel da oems GELIJKWAARDIG zijn aan technics das helemaal niet hetzelfde :x

Als gij zo nog door gaat gaan krijg ik sewwes nog nachtmerries :p

edit: en jb sucked ook !

djswamp

Legacy Member
seg manne ge moet zo ni doen :) die boxe bij diene power user dj the m ... da waren heel krachtig boxen! Ik was geintreseerd en toen hebben ze dienen bass wa opegedraaid en voelde mijn maag omhoog klimmen!

Spacy2003

Legacy Member
djswamp zei:
seg manne ge moet zo ni doen :) die boxe bij diene power user dj the m ... da waren heel krachtig boxen! Ik was geintreseerd en toen hebben ze dienen bass wa opegedraaid en voelde mijn maag omhoog klimmen!

daar is dubbelaccount nr 3 :x

DevStyle

Legacy Member
djswamp zei:
seg manne ge moet zo ni doen :) die boxe bij diene power user dj the m ... da waren heel krachtig boxen! Ik was geintreseerd en toen hebben ze dienen bass wa opegedraaid en voelde mijn maag omhoog klimmen!

en waar waart gij aant draaien?
aan zijn rechterkant ergens?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hahaha zaligste topic ooit haha xD

bij die redbull chicks kon gij trouwens ni draaie matthias want daar stonde engelsen te draaie, vette minimal trouwens ^^ en da geluid was 10x harder as dien brol bij power-user dus ja :D raar toch dat ze da wel mogen open draaie en da van ullie niet :(

mathiaskeu

Legacy Member
mja nee toch ni ze real want ik zen eweg :) geen tijd voor zever keb morge al terug een evenement te draaien!!! Zo ga da nu 1 maal bij echte dj's die leven voor muziek.

Kunlun

Legacy Member
MATHIASKEU, aub ... Antwoord op deze vraag ...

Dus je zei dat je tegenover de stand van DJ 'Pro' the M draaide? Met al die minimal enzo ?

Je bedoelde wss die sensebooking? Daarnaast dus ... ?

Kan je me dan zeggen wat je DJ-naam is en welk gear er stond? TT's? Naalden? Mixer?

Ik weet het, maar of jij het weet ...

mathiaskeu

Legacy Member
zaligste topic ooit :) dj the m onderwerp :) diene gast ga da ni erg vinde ;)

balbe

Legacy Member
amai djswamp, kom jij net nu registreren om alles wat te komen opfleuren.
zeg vraag ineens ook aan david guetta dat hij wat komt zeggen

Spacy2003

Legacy Member
mathiaskeu zei:
mja nee toch ni ze real want ik zen eweg :) geen tijd voor zever keb morge al terug een evenement te draaien!!! Zo ga da nu 1 maal bij echte dj's die leven voor muziek.

Waar kunnen we je komen bewonderen ?

balbe

Legacy Member
aub mathiaskeu, ga niet slapen, ik wil nog wat lachen na die stupid dj beurs

aXl_

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
idd ik wil mee kome zien dan :(

I made that mistake once...enkel doen als je "dj the m"-sample en milk inc bestand bent :x (en er een goeie kebap zaak in de buurt is)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan