Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
TnG- zei:
wat ik mij al heel die thread zit af te vragen is hoe je het volgende doet: geen zin hebben in mixen - "dus maar wat met de effecten spelen" ... dus jij staat achter de booth, gewoon wat met effecten bezig...wie zorgt er dan voor dat de volgende platen netjes gebeatmatched en ingemixt worden???

+ heeft iemand die poweruser al eens gemaild? :) ofwel is hij zelf dn baas ofwel zijn het zijn ouders, want damn zo'n retard "sponseren" is ook ni goe voor u commerce

nu ff serieus, ik dacht nu toch echt dat hij wel een beetje kon mixen, aan de houding te zien... Zelfs dan nog is dergelijke arrogantie over the top maar hij kan zelfs niet mixen, check gewoon die promo mix... Huilen met de pet op :cry: En dat voor een 'PRO'

Babs

Legacy Member
Amai, kga gaan maffen en ineens efkes 6 pagina's bij.
Tblijft allesinds grappig hoe mensen een hoge dunk hebben van hun eigen, en da op zo ne leeftijd al.

Der bestaat gene goeie jeugd meer.

Spacy2003

Legacy Member
BaBsie zei:
Amai, kga gaan maffen en ineens efkes 6 pagina's bij.
Tblijft allesinds grappig hoe mensen een hoge dunk hebben van hun eigen, en da op zo ne leeftijd al.

Der bestaat gene goeie jeugd meer.

I agree, vroeger had ik schrik van diegenen die een jaar hoger zaten op school. Nu zitten snotters van het 1ste middelbaar die van het 6de uit te schijten voor god weet wat !

Echt erg :x

ComputerVISTA

Legacy Member
Desperatozz zei:
seg mannekes ...
da gezaag rond dieje dj-the-m ben'k eerlijk gezegd zo ongeveer helemaal beu :)
laat'm gewoon z'n ding doen, en doet gellie et uwe :) (en dat houdt niet in zeveren over die gast ;))

dank :)

Ma allez, ontofigaard :( 't is net leuk :'(

GroovyBeatsss

Legacy Member
Desperatozz zei:
seg mannekes ...
da gezaag rond dieje dj-the-m ben'k eerlijk gezegd zo ongeveer helemaal beu :)
laat'm gewoon z'n ding doen, en doet gellie et uwe :) (en dat houdt niet in zeveren over die gast ;))

dank :)
DJ The D has spoken!


:unsure:

TnG-

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
nu ff serieus, ik dacht nu toch echt dat hij wel een beetje kon mixen, aan de houding te zien... Zelfs dan nog is dergelijke arrogantie over the top maar hij kan zelfs niet mixen, check gewoon die promo mix... Huilen met de pet op :cry: En dat voor een 'PRO'


mja dll gaat niet meer :p bandwith overschreden en van site is ie afgehaald

je mag altijd link sturen :D

Robust²

Legacy Member
Zei Matthiaskeu nie in een ander topic ergens dat hij nog maar 14 was? D
at meen ik mij toch te herrineren, en kerel stopt er gewoon mee, tvalt echt veel te hard op en ge zijt ambetant...

XoN`-

Legacy Member
- zwier da op Rapidshare ofzo, post da op allerlei fora (partyforum, dj2dj, of mail gwoon al de info nr een program op jim ofzo :p met als thema: everybody wants to b a dj, even without effort :p) zodat z'n "carriere" al nr de knoppen is.
- dubbelaccounts werd normaal toch bestrafd (met ban?)

NinjaTune

Legacy Member
TnG- zei:
+ heeft iemand die poweruser al eens gemaild? :) ofwel is hij zelf dn baas ofwel zijn het zijn ouders, want damn zo'n retard "sponseren" is ook ni goe voor u commerce

check de poweruser site:

"Hier kan u de websites van een aantal van onze klanten terug vinden". Daar staat pro dj the m onder. Die gast heeft daar gewoon z'n gerief gekocht. Dat is in zijn vakjargon "sponsering".

PolletPoulet

Legacy Member
Amai boeke ik hem boksen van twintigduzend! Ah ni normoale stoake! En mijn sinq's van drei viertig hondered euro's man, ni normaal! Moar soms riek ik verbrand mar pette! Die mixen effecten pete ni normalen!

Echt kole krl! Maar stuiken met de fokking 8O db ik had twintigduzend boxen, mor te scherp, hoorde mij alleen , ik kan ni stuiken!

1337mr.hanky

Legacy Member
ik heb ook weer eens een topic geopend he :)

btw the m; sorry voor het articuleren toen ik u kwam begroeten, als u gehoor afgestemd is op u geschrift kan ik geloven da ge mij niet verstond

der waren trouwens ook wc's in die zaal he, dus als ge toch zo dringend moest gaan schijten, gaat dan toch gewoon

mathiaskeu

Legacy Member
haha gelle zijt gwn hilarisch en slaagt zo veel onzin uit en zet elkaar vast da zelfs het kleinste kind ziet da er nix van kan kloppe!!! dj the m ( dj tie m = dj tiem = dj tim = tim ! ) Aapjes :) als ge zijn vorige site bekeek hadde da gewetn met ulle fan club! Keb zijn echt msn adres ook al gekregen en em vind het best grappig ulle bezig te zien. Zijn connectie's zijn zeer breed geworde op beurs en binnekort draaid hij blijkbaar live op de radio ook nog is ... Amai amai zo slecht is em precies ni? De live demo mix op die zijn site refresht em blijkbaar elke maand en in totaal andere stijlen! Wss daarom da em nu off is want als ge er nu op klikt sta er zo tekstje, alle bij mij toch? PowerUser is blijkbaar verre van familie en is echt sponser. Hij kreeg : 2 plate spellers / 4 boxen / 2 versterkers / cmx 3000 cd speller. De rest is gekocht bij poweruser zelf en heeft em wel betaald! Tschijnt da als em op fuive draait hij gemaan goe is. Keb mense die in rumba aanwezig ware en er zeer tevrede van waren. ik ga mij ni oordelen over hem keb em ook ni echt bezig gezien / gehoord int echt. Maar ja kzal wel ne keer naar fuif van hem gaan he dan weet ik et direkt :)!!! :D

Kunlun

Legacy Member
Sure, hij gaat een fake e-mailadres zetten op zn site ... What's the point of that? :lol:

hilarisch :')

:rofl:

Sabe

Legacy Member
awel da zal ik ook is doen :)

als hij is dicht bij draait wil ik hem wel eens horen .. en zal dan nog eens mijn mening zeggen ;)

1337mr.hanky

Legacy Member
mathiaskeu zei:
haha gelle zijt gwn hilarisch en slaagt zo veel onzin uit en zet elkaar vast da zelfs het kleinste kind ziet da er nix van kan kloppe!!! dj the m ( dj tie m = dj tiem = dj tim = tim ! ) Aapjes :) als ge zijn vorige site bekeek hadde da gewetn met ulle fan club! Keb zijn echt msn adres ook al gekregen en em vind het best grappig ulle bezig te zien. Zijn connectie's zijn zeer breed geworde op beurs en binnekort draaid hij blijkbaar live op de radio ook nog is ... Amai amai zo slecht is em precies ni? De live demo mix op die zijn site refresht em blijkbaar elke maand en in totaal andere stijlen! Wss daarom da em nu off is want als ge er nu op klikt sta er zo tekstje, alle bij mij toch? PowerUser is blijkbaar verre van familie en is echt sponser. Hij kreeg : 2 plate spellers / 4 boxen / 2 versterkers / cmx 3000 cd speller. De rest is gekocht bij poweruser zelf en heeft em wel betaald! Tschijnt da als em op fuive draait hij gemaan goe is. Keb mense die in rumba aanwezig ware en er zeer tevrede van waren. ik ga mij ni oordelen over hem keb em ook ni echt bezig gezien / gehoord int echt. Maar ja kzal wel ne keer naar fuif van hem gaan he dan weet ik et direkt :)!!! :D

http://www.omgstfu.com/

Spacy2003

Legacy Member
mathiaskeu zei:
haha gelle zijt gwn hilarisch en slaagt zo veel onzin uit en zet elkaar vast da zelfs het kleinste kind ziet da er nix van kan kloppe!!! dj the m ( dj tie m = dj tiem = dj tim = tim ! ) Aapjes :) als ge zijn vorige site bekeek hadde da gewetn met ulle fan club! Keb zijn echt msn adres ook al gekregen en em vind het best grappig ulle bezig te zien. Zijn connectie's zijn zeer breed geworde op beurs en binnekort draaid hij blijkbaar live op de radio ook nog is ... Amai amai zo slecht is em precies ni? De live demo mix op die zijn site refresht em blijkbaar elke maand en in totaal andere stijlen! Wss daarom da em nu off is want als ge er nu op klikt sta er zo tekstje, alle bij mij toch? PowerUser is blijkbaar verre van familie en is echt sponser. Hij kreeg : 2 plate spellers / 4 boxen / 2 versterkers / cmx 3000 cd speller. De rest is gekocht bij poweruser zelf en heeft em wel betaald! Tschijnt da als em op fuive draait hij gemaan goe is. Keb mense die in rumba aanwezig ware en er zeer tevrede van waren. ik ga mij ni oordelen over hem keb em ook ni echt bezig gezien / gehoord int echt. Maar ja kzal wel ne keer naar fuif van hem gaan he dan weet ik et direkt :)!!! :D

Shit gast, stop met whinen !

Despe ban die dude eens :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan