Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[BAT]krikke

Legacy Member
dit is gewoon :rofl:
geen woorden voor, vooral die "homofiel" van real lag ik net niet van mijn stoel.

Pana

Legacy Member
mathiaskeu zei:
Zo ga da nu 1 maal bij echte dj's die leven voor muziek.

zwans?

Doe ons een plezier en doe wat ge al 10 keer gezegd hebt da ge ging doen, nl stoppen met posten.
En dat mixje is hilarisch slecht.

balbe

Legacy Member
guestbook van dj the m:



Bram: De dj beurs was de moeite Dj The M! Ik vond u samen met de dj over je en de dj's bij denon / pioneer de beste mannen op de beurs! Professioneel aangepakt en shik dat je zo lang kan mixen!!! 27 minutes ago

Dj The M: Dj beurs was meer dan geslaagd. Ik wil alle bezoekers bedanken voor de moeite bij het langskomen ( power user )! Ik heb zeer veel complimenten gekregen waarvoor dank! Verschillende camera ploegen filmde mij en ik probeer dus ook zo rap mogelijk beeldmateriaal op de site te krijgen! Na de exaamens staan er weer grote fuiven op het programma !!! Grtzz 28 minutes ago

Rino: heb zo een blad gekregen op de beurs. Shik als dj zo ver schoppen en de keren dat je mixte was wel show ;) !!!


dus: uw verschillende gasten schrijven met dezelfde schrijffouten.???:oink: :oink:
en: juist 1 minuut na uwe commentaar antwoordt er al iemand


en ja uw demomix, dat is gewoon om te sterven van het lachen.
ge kunt precies goe overweg met uw effecten eh
en ge zijt zo goed in scratchen:crazy: :rofl:
ik zweer u, na de examens zal ik bij de bijbehorende drank en joi*** uw mix opzetten. hopelijk krijg ik geen waanvoorstellingen.

de bazen van pioneer zijn doof of zo??


man man man

wanneer komt uw film uit?

balbe

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ik vrees het ergste voor die exaamens :wtf:


ja maar tijdens de examens doe ik dat niet ze. na de examens ist hier altijd vollen bak mixen en wa ongezond leven. en natuurlijk veel lachen
maar ik heb hier nu materiaal verzameld om te bezwijken :|

DaMob

Legacy Member
Leven voor de muziek? Puur voor het geld doede gij da ja. Als ge op zo'n dj-beurs al nie de moeite doet om uw best te doen, konde de beurs beter noeme "dj's-die-geen-goesting-hebben-beurs".
Ge waart misschien moe ja, maar als ge leeft voor de muziek, zoude altijd u best doen om uw mixkes iets of wat fatsoenlijk te doen

balbe

Legacy Member
DaMob zei:
Leven voor de muziek? Puur voor het geld doede gij da ja. Als ge op zo'n dj-beurs al nie de moeite doet om uw best te doen, konde de beurs beter noeme "dj's-die-geen-goesting-hebben-beurs".
Ge waart misschien moe ja, maar als ge leeft voor de muziek, zoude altijd u best doen om uw mixkes iets of wat fatsoenlijk te doen

om te beginnen hij heeft al geen stijl, die liedjes passen toch al helemaal niet bij elkaar
en hij zal veel mogen oefenen voor dat dat op iets trekt.
Ik vind het eigenlijk hilarisch dat hij zoiets online zet


dus hier mijn vraag weer: zijn die mannen van Paijonier doof???:lol:

Desperatozz

Legacy Member
seg mannekes ...
da gezaag rond dieje dj-the-m ben'k eerlijk gezegd zo ongeveer helemaal beu :)
laat'm gewoon z'n ding doen, en doet gellie et uwe :) (en dat houdt niet in zeveren over die gast ;))

dank :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Desperatozz zei:
seg mannekes ...
da gezaag rond dieje dj-the-m ben'k eerlijk gezegd zo ongeveer helemaal beu :)
laat'm gewoon z'n ding doen, en doet gellie et uwe :) (en dat houdt niet in zeveren over die gast ;))

dank :)

nee despe aub ni :( twas zoo grappig echt :D

XoN`-

Legacy Member
man die kerel is nu echt wel 1 vd lompste mensen dak ooit al ben tegengekomen

Òó mag blij zijn dat ik er ni was :)

NinjaTune

Legacy Member
joenge, diene is wel nie lomp é: "Als je bekijkt dat dj Tiesto bv : 2 keer cdj 1000 en een djm 800 heeft ... jij staat daar met een citronic effecten paneel 2 keer cdj 1000 en een cmx 3000 !!! En dan nog sound case / light case een ganse lichtsturing en geen lampe van de eenvoudigste !!!"
waja!!

DSK

Legacy Member
iemand deze al gezien?
http://wadda.zattevrienden.be/Dj_the_M_on_stage

die kerel is echt wel goe bezig enzo...
hij gaat het zeker maken, echt.

zn site alleen al, professionaliteit alom.

btw: it was ment sarcastic ;)

Ma die gast was dus echt op die beurs? blijkbaar heeft ie dan toch connecties daar enzo?
Wel wa verbaasd daarvan.
Stond hij dan echt te draaien bij stand van Pionneer? want iemand zei hier in een eerdere post dat er geen Pionneer stand was?

Kunlun

Legacy Member
Desperatozz zei:
seg mannekes ...
da gezaag rond dieje dj-the-m ben'k eerlijk gezegd zo ongeveer helemaal beu :)
laat'm gewoon z'n ding doen, en doet gellie et uwe :) (en dat houdt niet in zeveren over die gast ;))

dank :)



IP check al gedaan ??? :woohoo:

TnG-

Legacy Member
wat ik mij al heel die thread zit af te vragen is hoe je het volgende doet: geen zin hebben in mixen - "dus maar wat met de effecten spelen" ... dus jij staat achter de booth, gewoon wat met effecten bezig...wie zorgt er dan voor dat de volgende platen netjes gebeatmatched en ingemixt worden???

+ heeft iemand die poweruser al eens gemaild? :) ofwel is hij zelf dn baas ofwel zijn het zijn ouders, want damn zo'n retard "sponseren" is ook ni goe voor u commerce
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan