Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1337mr.hanky zei:Ik stel voor dat Babsie een grote roze strik op hare kop zet die ge van 2km afstand kunt zien.

BaBsie zei:Kging just nen décolté van 2km hebben maar bon, de strik is mss een beter idee
Kdenk da ik en boon (EN baksteen!) er rond half twee al zijn ofzo (10 uur vertrekken bij mij thuis)

Krisix zei:Spreekt allemaal af om een bepaald uur bij DJ The M of oedat et ook weeral was. En dan lachen maar en doen we of we zijn fanclub zijn.
Krisix zei:Spreekt allemaal af om een bepaald uur bij DJ The M of oedat et ook weeral was. En dan lachen maar en doen we of we zijn fanclub zijn.

ComputerVISTA zei:Krijg meer en meer goesting
![]()
)BaBsie zei:Hiersie, om u nog wa meer goesting te geven. Lees vooral zijn post vanonder
(sorry als da al gepost is)



Ik weet nu ook dat hij dit hier ook meeleest want David Guetta is ineens ook verdwenen. Hoe kon diene trouwens iets posten??? Zijne ganse site is in het nederlands... Weer zo'n mooi ding.
De reacties met Tiësto zijn ook weg trouwens.
BaBsie zei:Kdenk dak hem ga flashen, dan is em helemaal zijn kluts kwijt![]()
