Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
Ik zou zeggen om 2 uur samen te komen aan den ingang.




Ik stel voor dat Babsie een grote roze strik op hare kop zet die ge van 2km afstand kunt zien.

Babs

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
Ik stel voor dat Babsie een grote roze strik op hare kop zet die ge van 2km afstand kunt zien.

Kging just nen décolté van 2km hebben maar bon, de strik is mss een beter idee :p

Kdenk da ik en boon (EN baksteen!) er rond half twee al zijn ofzo (10 uur vertrekken bij mij thuis)

ComputerVISTA

Legacy Member
BaBsie zei:
Kging just nen décolté van 2km hebben maar bon, de strik is mss een beter idee :p

Kdenk da ik en boon (EN baksteen!) er rond half twee al zijn ofzo (10 uur vertrekken bij mij thuis)

Decolté naar boven of beneden?

Ik wil ook gaan, enkel en alleen om die pro dj te zien :D

Krisix

Legacy Member
Spreekt allemaal af om een bepaald uur bij DJ The M of oedat et ook weeral was. En dan lachen maar en doen we of we zijn fanclub zijn :crazy:.

1337mr.hanky

Legacy Member
Krisix zei:
Spreekt allemaal af om een bepaald uur bij DJ The M of oedat et ook weeral was. En dan lachen maar en doen we of we zijn fanclub zijn :crazy:.

ik neem al zeker een matje mee om te kunnen buigen voor hem

Kunlun

Legacy Member
Mja, proberen met Sabe op voorhand af te spreken ... verder zal ik babsie en boonzor wel herkennen zeker :unsure:

1337mr.hanky

Legacy Member
Tis toch gemakkelijk dat iedereen ff samen komt op 1 vast uur, dan weten andere mensen dat ook he, vorige keer was het er daardoor ook nie van gekomen

ComputerVISTA

Legacy Member
Krisix zei:
Spreekt allemaal af om een bepaald uur bij DJ The M of oedat et ook weeral was. En dan lachen maar en doen we of we zijn fanclub zijn :crazy:.


Ik stel voor: Van die spandoeken met zijn naam op :D

1337mr.hanky

Legacy Member
da ik die dan mer nie vergeet

en mp3 voor zen goddelijke set op te nemen waar om de halve seconde die domme sample wordt afgespeeld

ComputerVISTA

Legacy Member
BaBsie zei:
Hiersie, om u nog wa meer goesting te geven. Lees vooral zijn post vanonder
(sorry als da al gepost is :x)

Gewoon met 10 man op een rij onze arm en vinger volledig uitstrekken en naar hem wijzen en lachen... en dan geduldig wachten op den eerste mix die fataal wordt :lol: :D


lol @ link

Den 3den treed hij op en het promoteam is nu al z'n instalatie aan't opbouwen, da zijn zeker een bende Polen? :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
BaBsie zei:
Kdenk dak hem ga flashen, dan is em helemaal zijn kluts kwijt :)

Niet verschieten als er ook dan plots 5 van hier achter die draaitafels staan he :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan