DevStyle
Legacy Member
aXl_ zei:dj pro the m is aant foefelen he. Op z'n site bij z'n laatste event in de rumba (kantd) heeft em ne foto gezet die niet echt van toepassing was. Er was nl niet de helft vant volk en achter den tap hadden ze blauwe ipv gele t-shirtjes aan(dj the m daarentegen was present in z'n M t-shirt en stond klaar met z'n "dj the m live on stage" sampletjes. Na een half uurtje heb ik dan toch een heel uitgebreid kebap-uitstapje gemaakt
)
Merci, Sherlock Holmes.
Anyway, kben nog aant zien ofdak misschien afkom..

Maak trouwens eens een lijstje met wie allemaal komt, mijn keuze hangt daar grotendeels van af.
(en ik moet nog zien hoe dak daar geraak
)
(dj the m daarentegen was present in z'n M t-shirt en stond klaar met z'n "dj the m live on stage" sampletjes. Na een half uurtje heb ik dan toch een heel uitgebreid kebap-uitstapje gemaakt
)

:applause:
