Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mathiaskeu

Legacy Member
Haha :) nen ganse toppic over dj the m en als gelle beter had opgelet adde gezien da die ket gwn zijn oude site on zette en da zijn nieuwe site een totaal andere link is :) hehe :) en daar staat op ( van site gekopiert )

Beste,

Ik verwittig bij deze dat ik op de Dj beurs niet aanwezig kan zijn met grote spijt. Dit omdat ik op 6 december al reeds start met mijn exaamens. Bedankt voor u begrip. Waar u wel kan komen is de rumba. Ik draai nog enkele keren in de Rumba dit jaar en dit op : 5/12/06 en 6/12/06. Graag tot dan
Mvg Dj The M.



HAHAA afgang manne :) veel plezier op die beurs he :D en oh ja ulle eige vriende bedriege ulle schijnt zoals die sabbe waar gelle over praat :) diene is kommen vrage bij dj the m om ne site voor hem te make en da ge ni op de loosers vant forum moet letten :) en er zijn er nog zo een paar :) gelle zit dus eigenlijk vreet onozel te doen :)
ach ja :) dj the m zulde dus allesinds niet zien maar gebt nog enkele uren de tijd om een nieuw slachtoffer te zoeken zeker ? :) tchouw ;););)

Sabe

Legacy Member
hihi ^^

als ik geld kan verdienen dan mag ik dat toch zeker, ... wa kan mij da nu schelen wat hij denkt van de mensen hier :)

en ik heb nooit gezegd looser van het forum :)

en mathiaskeu leert gvd is praten, en zinnen vormen. Want da trekt bij u op ni veel :)

En deze topic is niet over (VOOR) dj the m .. deze gaat over de dj beurs .. en denkte nu echt da wij naar de dj beurs gaan om dj DE PRO :rofl: m te bekijken ? Verkeerd gedacht "vriend".

mathiaskeu

Legacy Member
Ma da weet ik wel sabbe, ik ga ook gwn voor de leute ze. Ma wou et gwn eve vermelde, want t'is vrij belachelijk hoe gelle ulle er in opwint. By the way er is een stand waar ze free gadgets weg geven he! Alleen daar heen haha :lol:

ShoveS

Legacy Member
start met examens op 6 december (ey da's op sinterklaas zijne verjaardag :D :D ) en wel nog draaie op 5 en 6 december, joeeeeeee :)

Re@V0r

Legacy Member
slaat idd op nieveel da em daar ni kan gaan staan door zijn examens maar da em wel gans da weekend moet gaan draaien in de rumba :lol:

NinjaTune

Legacy Member
zoek de gelijkaardige fouten bij mathiaskeuuh en het bericht van zogezegd dj m pro pioneer sponsered dj himself :')

O ja, wat is de totaal andere link dan van z'n nieuwe pro site? En waarom date hij z'n oude dan nog up..

Kunlun

Legacy Member
so busted :rofl:

3 december ni kunnen komen maar de avond voor zn examen gaan draaien :rofl:

Desperatozz

Legacy Member
weiqin zei:
3 december ni kunnen komen maar de avond voor zn examen gaan draaien :rofl:

wie zegt dat hij daar echt draait ...


maar uhmn, dit is nog steeds de dj & dance beurs topic

niet de dj "m" topic

^^pathfinder^^

Legacy Member
mathiaskeu zei:
Ik verwittig bij deze dat ik op de Dj beurs niet aanwezig kan zijn met grote spijt. Dit omdat ik op 6 december al reeds start met mijn exaamens. Bedankt voor u begrip. Waar u wel kan komen is de rumba. Ik draai nog enkele keren in de Rumba dit jaar en dit op : 5/12/06 en 6/12/06. Graag tot dan
Mvg Dj The M.
dus 06/12/06 begint em met examens en die dag zelfs en de dag daarvoor moet em draaien?

Die aap heeft gewoon schrik van iedereen die em gaat uitlachen.
EN TERECHT, want Real doet power training :/

DevStyle

Legacy Member
Kom jongens, we gaan eens respect tonen aan de moderators en terug on-topic gaan:

Ik weet zelf nog niet of ik kan komen aangezien Junior Jack in de Versuz komt draaien :p

Swoj

Legacy Member
Pfff... Geen The M (Pro) en bijgevolg ook geen flashen (geen tetten dus...)

De fun is er af. Ik wou gaan maar ga het uiteindelijk niet doen.
Ik ben verleden jaar in Hasselt wel geweest en vond het daar ook niet de moeite.

Die tetten hadden mij echt overhaald...

Life is a Bitch en Then You Die!

Btw: Ik ben die gast da hem zogezegd kent. Ik ken hem niet maar ben hem al een paar keer op mijn pad tegengekomen en moet zeggen dat ik wel wat obsessief gedrag vertoon. Niet omdat hij zo goed is natuurlijk...

Kunlun

Legacy Member
Hasselt kunde niet met nu vergelijken peisk ...

Der zijn nu 2 x zo veel standhouders en de locatie is meer centraler ... Volgens mij gaat dit wel een succes worden, als je ook ziet hoeveel reclame er ook wordt gemaakt ...

PAC

Legacy Member
Yuuuw
Zal er ook zijn
Van 10 uur smorgens, maar wel om te werken,ben ook benieuwd.
Een paar dagen geleden waren ze de zaal ant opmaaken en het zag er al interessant uit.
Ben benieuwd.
Anyway, mensen die dorst hebben:) altijd welkom om iets te komen drinken in de Bauhaus.
Greeeeeeeeeeeeetz

PBO

Legacy Member
BaBsie zei:
Kging just nen décolté van 2km hebben maar bon, de strik is mss een beter idee :p

Mja, als die mogelijk er bij u fysisch is om der en van 2 km aan te doen, dan zou ik hem mss toch maar niet aandoen, ik vrees dat iedereen gaat lopen dan :p

Desperatozz

Legacy Member
weiqin zei:
Hasselt kunde niet met nu vergelijken peisk ...

Der zijn nu 2 x zo veel standhouders en de locatie is meer centraler ... Volgens mij gaat dit wel een succes worden, als je ook ziet hoeveel reclame er ook wordt gemaakt ...

reclame in antwerpen dan i guess ...

voor de rest merk ik toch niet dat er meer reclame is gemaakt ... bij de vorige editie hingen er in hasselt ook veel affiches ...

maar de beurs was idd wat te eentonig, en niet genoeg om te zien imho ... 3 standjes van een soort serato systeem is nie echt boeiend e :p

ik hoop leuke verslagjes te lezen morgen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan