mathiaskeu
Legacy Member
Haha
nen ganse toppic over dj the m en als gelle beter had opgelet adde gezien da die ket gwn zijn oude site on zette en da zijn nieuwe site een totaal andere link is
hehe
en daar staat op ( van site gekopiert )
Beste,
Ik verwittig bij deze dat ik op de Dj beurs niet aanwezig kan zijn met grote spijt. Dit omdat ik op 6 december al reeds start met mijn exaamens. Bedankt voor u begrip. Waar u wel kan komen is de rumba. Ik draai nog enkele keren in de Rumba dit jaar en dit op : 5/12/06 en 6/12/06. Graag tot dan
Mvg Dj The M.
HAHAA afgang manne
veel plezier op die beurs he
en oh ja ulle eige vriende bedriege ulle schijnt zoals die sabbe waar gelle over praat
diene is kommen vrage bij dj the m om ne site voor hem te make en da ge ni op de loosers vant forum moet letten
en er zijn er nog zo een paar
gelle zit dus eigenlijk vreet onozel te doen 
ach ja
dj the m zulde dus allesinds niet zien maar gebt nog enkele uren de tijd om een nieuw slachtoffer te zoeken zeker ?
tchouw 


nen ganse toppic over dj the m en als gelle beter had opgelet adde gezien da die ket gwn zijn oude site on zette en da zijn nieuwe site een totaal andere link is
hehe
en daar staat op ( van site gekopiert )Beste,
Ik verwittig bij deze dat ik op de Dj beurs niet aanwezig kan zijn met grote spijt. Dit omdat ik op 6 december al reeds start met mijn exaamens. Bedankt voor u begrip. Waar u wel kan komen is de rumba. Ik draai nog enkele keren in de Rumba dit jaar en dit op : 5/12/06 en 6/12/06. Graag tot dan
Mvg Dj The M.
HAHAA afgang manne
veel plezier op die beurs he
en oh ja ulle eige vriende bedriege ulle schijnt zoals die sabbe waar gelle over praat
diene is kommen vrage bij dj the m om ne site voor hem te make en da ge ni op de loosers vant forum moet letten
en er zijn er nog zo een paar
gelle zit dus eigenlijk vreet onozel te doen 
ach ja
dj the m zulde dus allesinds niet zien maar gebt nog enkele uren de tijd om een nieuw slachtoffer te zoeken zeker ?
tchouw 


m te bekijken ? Verkeerd gedacht "vriend".
