Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaBsie zei:mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh?
Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site![]()
This is your DJ for tonight 
BaBsie zei:mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh?
Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site![]()
spijtig dak het moeten missen hebben, mensen die me kennen zullen wel weten dak nogal een grote klep heb in zo een affairen 

BaBsie zei:mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh?
Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site![]()

PapaGanz zei:Hij jaagde ons weg met zijn rookmachine![]()

Real zei:Ik denk niet dat hij het was, maarja.![]()
Real zei:Ik denk niet dat hij het was, maarja.![]()
BaBsie zei:Twas em zeker, zo nen belachlijke kop herkende uit de duizend. Zn haar lag nu wel nie in de gel, zo dacht hij dat niemand hem zou herkennen!
Sabe was gaan vragen aan één van die mannen van poweruser wie datter aant draaien was, en die gaf hem een papier van hunne stand, en daaronder stond er mooi:
Need a DJ
Pro Light show
DJ THE M
will be there
more info @
www.djthem.be.tt
[email protected]
met zijn prachtige foto natuurlijk

BarTeL zei:Had het dan gevraagd, Reejal! :doh::doh:
Spacy2003 zei:Méééh yo geweldig yoh, ik heb dj the m pro gezien.
Wat een beest
http://users.telenet.be/I--XoNoN--I/prodj.jpg
1337mr.hanky zei:ruilen tegen mijne pikachu?
*irony*Wow yeah, ik heb ook zo'n mailadres, zou ie me nu nie leuk vinden ?Jack Malibu zei:cool een email dan eindigt op hotmail.com![]()