Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh? :D

Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak :D
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site :(

TnG-

Legacy Member
nja, buite wa in de retro bakken neuzen viel er niet veel te doen :)
nieuwe platen waren trouwens gemiddeld 1 à 2 euro duurder dan dat ik ze in strictly koop dusja

jwzz

Borrrr

Legacy Member
BaBsie zei:
mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh? :D

Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak :D
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site :(

En heeftem zijn vocal gespeeld? :love: This is your DJ for tonight :love:

ComputerVISTA

Legacy Member
BaBsie zei:
mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh? :D

Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak :D
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site :(

Was de grote 'M' der? Ah spijtig :( spijtig dak het moeten missen hebben, mensen die me kennen zullen wel weten dak nogal een grote klep heb in zo een affairen :D

gogo hanky :D

Trancerke

Legacy Member
mmm djbeurs? 8€ inkom voor 15stand(jes).goeiekoop was het ook niet echt.drinken 2 bonnekes (1voor1€) en het was dan zo'n mini formaat.ik vond het niet echt de moeite en volgend jaar zal ik zeker nimeer terug komen.

PapaGanz

Legacy Member
BaBsie zei:
mr hanky had gezegd tegen hem "tot op telenet music forum" en diene kerel zo van huh? :D

Echt waar, wij stonden daar zo voor hem en ij was echt nie op zijn gemak :D
kvon hem toch niet zo sexy gelijk ze zeggen op zijne guestbook op zijne site :(

Hij jaagde ons weg met zijn rookmachine :s

Re@V0r

Legacy Member
kdacht da em ni kon komen?

of was da nen truc omda er dan niemand zou gaan kijken ofzo... :lol:

eddie

Legacy Member
mja kleiner dan ik dacht


wel paar plaatjes kunne kopen aan scherpe prijs :)

Babs

Legacy Member
Real zei:
Ik denk niet dat hij het was, maarja. :)

Twas em zeker, zo nen belachlijke kop herkende uit de duizend. Zn haar lag nu wel nie in de gel, zo dacht hij dat niemand hem zou herkennen!

Sabe was gaan vragen aan één van die mannen van poweruser wie datter aant draaien was, en die gaf hem een papier van hunne stand, en daaronder stond er mooi:

Need a DJ
Pro Light show
DJ THE M
will be there

more info @
www.djthem.be.tt
[email protected]

met zijn prachtige foto natuurlijk

Sabe

Legacy Member
BaBsie zei:
Twas em zeker, zo nen belachlijke kop herkende uit de duizend. Zn haar lag nu wel nie in de gel, zo dacht hij dat niemand hem zou herkennen!

Sabe was gaan vragen aan één van die mannen van poweruser wie datter aant draaien was, en die gaf hem een papier van hunne stand, en daaronder stond er mooi:

Need a DJ
Pro Light show
DJ THE M
will be there

more info @
www.djthem.be.tt
[email protected]

met zijn prachtige foto natuurlijk

idd ... die kerel zei nog Dj The M is nu aan het draaien :)

Het genre da hij draaiede boeide me ni echt (ieder zijn ding)
en van zijn mixen zelf heb ik niets gehoord : /

1337mr.hanky

Legacy Member
dj beurzen zijn ook zo leerrijk, weet ik ondertussen ook dat jagermeister en redbull een slechte combinatie is


de dj die aan de stand stond was wel goed, die dertegen over al iets minder
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan