Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Real

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol er was wel ne moment da em effe ni stont te draaie idd en da kan wel just geweest zijn wanneer gelle er stond ... was da toen da em zo geen koptel op had ma just effecte bezig was? diene was just gaan eten en was just terug wss geen zin nog ni om te draaie zkr :) kad da daar ook me momente ze :) ge moet denke wij hadde dag er voor de vip beurs da was ook nen hele dag muziek draaie da's zwaar zene als ge dan nog moet draaie dag er achter ne ganse dag ... nen dj draait max 3 uurkes eigenlijk om deftig te zijn e! Iedereen was moe en the m dus ook e :) bekke begrip en respect voor andere dj's mag hier wel en steek da jaloezie gewoon weg da eeft toch gwn geen zin menne :)! Denk anders na leert elkaar dingen bij!!! Ik heb me hem gepraat en gezegt wa ik vond da beter kon en hij van mij en daar mee uit en da was veel toffer dan zo onozel als klein manne elkaar wa staan uitdage ik zou net zelfde doen als dj the m negere en denke mannekes ik verdien ier geld krijg gratis materiaal krijg een contract wa intreseert mij die 5 man da debiel doe? :)
Man gij zijt nen ongelofelijk achterlijke mens.

dj the m

Legacy Member
mathias er ware wel meerdere momente da ik ni veel zin had zene, en dak gwn wa me effecte stont te spellen. By the way da materiaal was ni van mij he! En geen bass, swel lachen voor de gene da da zegge want idd stont woofer van 1600 watt rms maar wij mochte ni bove 80db van die domme wim :s !!! En ze kwame soms meete en waarschuuwen dus em ik da ook ni opegedraaid. En toen da die kerel iet zij da ik dus ni verstont pijs ik ook ni dak was aant draaie er stak een stomme cd van mixmania in omda er commerciel muziek moest op staan. En als ik geen zin had idd gwn effe effecte wa prutse en dan ziede die klein mannekes kicken en verkoopte al rap een stuk of 5 cd spellers en daar ga het om OP EEN BEURS :) kzou is wille zien wie 2 volle dagen aan een stuk door kan draaie zonder effe te zegge van ow ik doe effe ni veel! Da ga echt ni ze en zeker ni me zo lawijt als iedereen door elkaar draait hehe! Ma da snapt gelle ook ma al te goe ze! Nu zenk door ieeee

Spacy2003

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol er was wel ne moment da em effe ni stont te draaie idd en da kan wel just geweest zijn wanneer gelle er stond ... was da toen da em zo geen koptel op had ma just effecte bezig was? diene was just gaan eten en was just terug wss geen zin nog ni om te draaie zkr :) kad da daar ook me momente ze :) ge moet denke wij hadde dag er voor de vip beurs da was ook nen hele dag muziek draaie da's zwaar zene als ge dan nog moet draaie dag er achter ne ganse dag ... nen dj draait max 3 uurkes eigenlijk om deftig te zijn e! Iedereen was moe en the m dus ook e :) bekke begrip en respect voor andere dj's mag hier wel en steek da jaloezie gewoon weg da eeft toch gwn geen zin menne :)! Denk anders na leert elkaar dingen bij!!! Ik heb me hem gepraat en gezegt wa ik vond da beter kon en hij van mij en daar mee uit en da was veel toffer dan zo onozel als klein manne elkaar wa staan uitdage ik zou net zelfde doen als dj the m negere en denke mannekes ik verdien ier geld krijg gratis materiaal krijg een contract wa intreseert mij die 5 man da debiel doe? :)

Jaloers ben ik eigenlijk helemaal niet, waarom zou ik gratis materiaal van een rommelmerk als koolsound, BST (met uitzondering op de superoems die wel meer shit merken hebben) willen krijgen ?
Ik weet van mezelf dat ik niet met mezelf kan leven als ik zoveel leugens op mijn webspace zet en dan nog eens met een dubbelaccount zit te posten.
In mijn jaren hier op dit forum heb ik nog nooit een nieuw account moeten aanmaken om mijzelf uit de sloot te kunnen redden.
Het valt ook niet op dat the M en mathiaske op dezelfde datum zijn geregistreerd.
Je bent nog eens niet alleen een leugenaar maar jij denkt ook dat wij randdebielen zijn.

Prettige dag verder !

mathiaskeu

Legacy Member
ik em ook ni ganse tijd gedraaid :) soms gwn bekke showe ma in feite nix doen! Zoals ge zegt ... 2dage aan stuk da's onmogelijk.

mathiaskeu

Legacy Member
lol tuurlijk omdat ik al paar keer mee las en zag wa er gebeurde tusse ulle en dj the m. Maar ja ;) wij stonde wel op de beurs in een stand en gelle ??? pro's ???

^^pathfinder^^

Legacy Member
waarde vrienden DJ th M en Mathiaskeu


HOOFDZETEL

Klotstraat 125
3600 GENK
Tel. 089 32 39 30
Fax 089 30 62 50





BRIEFWISSELINGSADRES

Klotstraat 125
3600 GENK
Tel. 089 32 39 30
Fax 089 30 62 50

vestigingsplaatsen:

Klotstraat 125, 3600 GENK
Jacob Lenaertsstraat 33, 3520 ZONHOVEN
Brikhofstraat 68, 3840 BORGLOON
Baversstraat 32, 3700 TONGEREN



Bereikbaarheid


TIJDENS DE DIENSTUREN


maandag 08.00u - 16.30u
dinsdag 08.00u - 16.30u
woensdag 08.00u - 16.30u
donderdag 08.00u - 16.30u
vrijdag 08.00u - 16.30u




NA DE DIENSTUREN
Klotstraat 125
3600 GENK
Tel. 089 32 39 30
Fax 089 30 62 50

Contactpersoon

J. Vanempten
algemeen directeur
Tel. 089 32 39 30






Doel/ doelgroep/ activiteiten


Doel Bieden van blijvende verzorging, begeleiding en behandeling van kinderen, tieners en volwassenen met een diep mentale of een ernstig mentale meervoudige handicap.

Doelgroep Diep mentale of ernstige mentale meervoudige gehandicapten.

Activiteiten Drie bewoners entiteiten:
- zorgentiteit 1: orthopepedagogische woonomgeving: bewoners met voldoende fysische en psychische draagkracht;
- zorgentiteit 2: bewoners met ernstige beperkingen in hun motorisch en of lichamelijk functioneren;
- gedragstherapeutische woonomgeving: bewoners die gemakkelijk probleemgedrag stellen

DevStyle

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
Shoves joeng, nu hebde u wel zwaar verraden zuh :D:D:D

kmoest er ook nogal aan denken.

en een dikke ² voor de replies van Foxxy en de Chrikke. :love:

Spacy2003

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol tuurlijk omdat ik al paar keer mee las en zag wa er gebeurde tusse ulle en dj the m. Maar ja ;) wij stonde wel op de beurs in een stand en gelle ??? pro's ???

Wij verdoen onze tijd niet om bekend proberen te worden das voor commerciële-overhypte-wannabe-black-eyed-peace mofo's.
Wij doen het nog steeds voor de muziek wat voor meneerke niet kan gezegd kan worden :x

Als het voor 1 iemand toch ooit moest lukken om van zijn persoonlijke muziek smaak zijn brood mee te kunnen verdienen petje af, maar voor mensen die het doen voor het geld geen respect !

NoizeSuppressor

Legacy Member
Wa voor stijl draaide hij? En kon hij mixen? Eerlijk?

Ik zou wel eens graag een setje willen horen van zijn hand... Wil gelijk eentje terugsturen van mij :D

Spacy2003

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Wa voor stijl draaide hij? En kon hij mixen? Eerlijk?

Ik zou wel eens graag een setje willen horen van zijn hand... Wil gelijk eentje terugsturen van mij :D

Het enige wat ik gehoord heb was een jaren 90tige dans muziek met een flanger effectje op waarvan hij telkens van dry naar wet zwiepte :x

Kunlun

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Wa voor stijl draaide hij? En kon hij mixen? Eerlijk?

Ik zou wel eens graag een setje willen horen van zijn hand... Wil gelijk eentje terugsturen van mij :D

Milk inc achtig met héél den tijd effecten ... Flanger enzo :rofl:

mathiaskeu

Legacy Member
Mja als ik onder mijn neus zie da dj the m materiaal zo maar mee krijgt ... dan denk ik da die kerel toch mooi bezig is :D . Kwou het ook krijgen oem's van Bst ... Ze koste 340 € t'stuk. Da contract wouk ook wel emme da vindk klote edde gij een email adres the m? Kwil die manne ook wel bereiken :s .....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan