Kunlun
Legacy Member
1337mr.hanky zei:dj beurzen zijn ook zo leerrijk, weet ik ondertussen ook dat jagermeister en redbull een slechte combinatie is
Mja, die Rhino power booster-achtig ding viel wel mee

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1337mr.hanky zei:dj beurzen zijn ook zo leerrijk, weet ik ondertussen ook dat jagermeister en redbull een slechte combinatie is

1337mr.hanky zei:dj beurzen zijn ook zo leerrijk, weet ik ondertussen ook dat jagermeister en redbull een slechte combinatie is
de dj die aan de stand stond was wel goed, die dertegen over al iets minder

Tah_b00nz0r zei:ja idd bij die stand van de jägermeister kon ik zeker nog een uur blijve staan met sabe praten over minimal!

1337mr.hanky zei:btw, ben ik de enigste progressive dj in belgië en omstreken?

ik was den dj tegenover dj the m
thx voor compliment dus
en by the way
dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs
heeft 2 plate spellers gesponsert gehad
en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel
! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!
!!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee
en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge
swat
ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee 
Homofiel.mathiaskeu zei:lol manneik was den dj tegenover dj the m
thx voor compliment dus
en by the way
dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs
heeft 2 plate spellers gesponsert gehad
en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel
! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!
Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer!!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee
en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge
swat
ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee
![]()
hehe ja kzal ier ook nog ne keer opt forum kome se dak nu al weer pas ontdek!!!! Ja wadde manne bij mij geweest lol wa een lulkoek. Keb ulle ni gezien zene! Ik kan mij wel inderdaad herinneren dat iemand zo iets raars zij maar volgende keer mond leeg maken voor ge iet zegt mss hoor ik u dan wel. En mathias ge waart ook wel cva ze kerel alleen volgende keer wa minder scherp spelen want da stoorde soms enorm. Die organizator ( de wim ) eel de tijd gvd aant klage tege mij en u, haha !!! En gij ook geen contract bij de radio ? die zijn bij verschillende dj's da gaan vrage ze als et op iet trok ... ma gij zij later begonne mss drm ? swat succes nog en de rest, hehe
tot nog is dan zeker, lol !!! Nu komk ier ook ni meer ze da intreseert mij ier ni meer lol ik zen content en mijn sponsers ook en nog is
t'is ni pioneer t'is BST als sponser
.1337mr.hanky zei:btw, ben ik de enigste progressive dj in belgië en omstreken?

mathiaskeu zei:lol manneik was den dj tegenover dj the m
thx voor compliment dus
en by the way
dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs
heeft 2 plate spellers gesponsert gehad
en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel
! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!
Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer!!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee
en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge
swat
ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee
![]()
Mongool.dj the m zei:yu mathiashehe ja kzal ier ook nog ne keer opt forum kome se dak nu al weer pas ontdek!!!! Ja wadde manne bij mij geweest lol wa een lulkoek. Keb ulle ni gezien zene! Ik kan mij wel inderdaad herinneren dat iemand zo iets raars zij maar volgende keer mond leeg maken voor ge iet zegt mss hoor ik u dan wel. En mathias ge waart ook wel cva ze kerel alleen volgende keer wa minder scherp spelen want da stoorde soms enorm. Die organizator ( de wim ) eel de tijd gvd aant klage tege mij en u, haha !!! En gij ook geen contract bij de radio ? die zijn bij verschillende dj's da gaan vrage ze als et op iet trok ... ma gij zij later begonne mss drm ? swat succes nog en de rest, hehe
tot nog is dan zeker, lol !!! Nu komk ier ook ni meer ze da intreseert mij ier ni meer lol ik zen content en mijn sponsers ook en nog is
t'is ni pioneer t'is BST als sponser
.
ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere
dj the m
haha nee geen contract gehad ma idd wij hadden vertraging op de ring van antwerpen en die kerel is vroeg rond gegaan e!!! Wel klote! Maja eee ik had lekkere miekes in mijn stand en gij ni e! NA !
hehe
! Swat succes me da contractje, zal wel neig zijn! Amuzeert u er mee en tot op de volgende beurs. Wss in leuven brabant of kortrijk expo! dj the m zei:yu mathiashehe ja kzal ier ook nog ne keer opt forum kome se dak nu al weer pas ontdek!!!! Ja wadde manne bij mij geweest lol wa een lulkoek. Keb ulle ni gezien zene! Ik kan mij wel inderdaad herinneren dat iemand zo iets raars zij maar volgende keer mond leeg maken voor ge iet zegt mss hoor ik u dan wel. En mathias ge waart ook wel cva ze kerel alleen volgende keer wa minder scherp spelen want da stoorde soms enorm. Die organizator ( de wim ) eel de tijd gvd aant klage tege mij en u, haha !!! En gij ook geen contract bij de radio ? die zijn bij verschillende dj's da gaan vrage ze als et op iet trok ... ma gij zij later begonne mss drm ? swat succes nog en de rest, hehe
tot nog is dan zeker, lol !!! Nu komk ier ook ni meer ze da intreseert mij ier ni meer lol ik zen content en mijn sponsers ook en nog is
t'is ni pioneer t'is BST als sponser
.
ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere

dj the m zei:t'is ni pioneer t'is BST als sponser.
manne zijn et ni waart
wss zijn die ni tot opt einde gebleven toen ze zijn komme zegge da ulle stand same me de denon stand de zwaarste bass hadden
ze wete wss ni veel van boxe anders wiste ze da daar ne bass woofer stond van 1200 RMS!!! Da had ik wel door als ik bezig was en kging te luid gij effe harder ik direkt minder haha
kloot 
mathiaskeu zei:lol manneik was den dj tegenover dj the m
thx voor compliment dus
en by the way
dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs
heeft 2 plate spellers gesponsert gehad
en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel
! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!
Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer!!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee
en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge
swat
ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee
![]()

kad da daar ook me momente ze
ge moet denke wij hadde dag er voor de vip beurs da was ook nen hele dag muziek draaie da's zwaar zene als ge dan nog moet draaie dag er achter ne ganse dag ... nen dj draait max 3 uurkes eigenlijk om deftig te zijn e! Iedereen was moe en the m dus ook e
bekke begrip en respect voor andere dj's mag hier wel en steek da jaloezie gewoon weg da eeft toch gwn geen zin menne
! Denk anders na leert elkaar dingen bij!!! Ik heb me hem gepraat en gezegt wa ik vond da beter kon en hij van mij en daar mee uit en da was veel toffer dan zo onozel als klein manne elkaar wa staan uitdage ik zou net zelfde doen als dj the m negere en denke mannekes ik verdien ier geld krijg gratis materiaal krijg een contract wa intreseert mij die 5 man da debiel doe? 