Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kunlun

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dj beurzen zijn ook zo leerrijk, weet ik ondertussen ook dat jagermeister en redbull een slechte combinatie is

Mja, die Rhino power booster-achtig ding viel wel mee :p

Spacy2003

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dj beurzen zijn ook zo leerrijk, weet ik ondertussen ook dat jagermeister en redbull een slechte combinatie is


de dj die aan de stand stond was wel goed, die dertegen over al iets minder

IETS ?

o.O

IETS ?!?

ZET ER EEN BLENDER EN DAT MIXED BETER

*kuch*

*back to normal*

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ja idd bij die stand van de jägermeister kon ik zeker nog een uur blijve staan met sabe praten over minimal!

1337mr.hanky

Legacy Member
btw, ben ik de enigste progressive dj in belgië en omstreken?

mathiaskeu

Legacy Member
lol manne :) ik was den dj tegenover dj the m :) thx voor compliment dus :) en by the way :) dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs :) heeft 2 plate spellers gesponsert gehad :) en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel :)! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!

Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer :( !!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee :o en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge :s swat :) ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee :)

Real

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol manne :) ik was den dj tegenover dj the m :) thx voor compliment dus :) en by the way :) dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs :) heeft 2 plate spellers gesponsert gehad :) en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel :)! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!

Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer :( !!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee :o en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge :s swat :) ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee :)
Homofiel.

dj the m

Legacy Member
yu mathias :) hehe ja kzal ier ook nog ne keer opt forum kome se dak nu al weer pas ontdek!!!! Ja wadde manne bij mij geweest lol wa een lulkoek. Keb ulle ni gezien zene! Ik kan mij wel inderdaad herinneren dat iemand zo iets raars zij maar volgende keer mond leeg maken voor ge iet zegt mss hoor ik u dan wel. En mathias ge waart ook wel cva ze kerel alleen volgende keer wa minder scherp spelen want da stoorde soms enorm. Die organizator ( de wim ) eel de tijd gvd aant klage tege mij en u, haha !!! En gij ook geen contract bij de radio ? die zijn bij verschillende dj's da gaan vrage ze als et op iet trok ... ma gij zij later begonne mss drm ? swat succes nog en de rest, hehe :) tot nog is dan zeker, lol !!! Nu komk ier ook ni meer ze da intreseert mij ier ni meer lol ik zen content en mijn sponsers ook en nog is ;) t'is ni pioneer t'is BST als sponser ;).

ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere

Spacy2003

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol manne :) ik was den dj tegenover dj the m :) thx voor compliment dus :) en by the way :) dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs :) heeft 2 plate spellers gesponsert gehad :) en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel :)! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!

Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer :( !!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee :o en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge :s swat :) ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee :)

Wat voor een tshirt had ge ookal weer aan ?

Real

Legacy Member
dj the m zei:
yu mathias :) hehe ja kzal ier ook nog ne keer opt forum kome se dak nu al weer pas ontdek!!!! Ja wadde manne bij mij geweest lol wa een lulkoek. Keb ulle ni gezien zene! Ik kan mij wel inderdaad herinneren dat iemand zo iets raars zij maar volgende keer mond leeg maken voor ge iet zegt mss hoor ik u dan wel. En mathias ge waart ook wel cva ze kerel alleen volgende keer wa minder scherp spelen want da stoorde soms enorm. Die organizator ( de wim ) eel de tijd gvd aant klage tege mij en u, haha !!! En gij ook geen contract bij de radio ? die zijn bij verschillende dj's da gaan vrage ze als et op iet trok ... ma gij zij later begonne mss drm ? swat succes nog en de rest, hehe :) tot nog is dan zeker, lol !!! Nu komk ier ook ni meer ze da intreseert mij ier ni meer lol ik zen content en mijn sponsers ook en nog is ;) t'is ni pioneer t'is BST als sponser ;).

ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere
Mongool.

mathiaskeu

Legacy Member
:evil: dj the m :evil: haha nee geen contract gehad ma idd wij hadden vertraging op de ring van antwerpen en die kerel is vroeg rond gegaan e!!! Wel klote! Maja eee ik had lekkere miekes in mijn stand en gij ni e! NA ! :) hehe :)! Swat succes me da contractje, zal wel neig zijn! Amuzeert u er mee en tot op de volgende beurs. Wss in leuven brabant of kortrijk expo! :niceone: cia

Spacy2003

Legacy Member
dj the m zei:
yu mathias :) hehe ja kzal ier ook nog ne keer opt forum kome se dak nu al weer pas ontdek!!!! Ja wadde manne bij mij geweest lol wa een lulkoek. Keb ulle ni gezien zene! Ik kan mij wel inderdaad herinneren dat iemand zo iets raars zij maar volgende keer mond leeg maken voor ge iet zegt mss hoor ik u dan wel. En mathias ge waart ook wel cva ze kerel alleen volgende keer wa minder scherp spelen want da stoorde soms enorm. Die organizator ( de wim ) eel de tijd gvd aant klage tege mij en u, haha !!! En gij ook geen contract bij de radio ? die zijn bij verschillende dj's da gaan vrage ze als et op iet trok ... ma gij zij later begonne mss drm ? swat succes nog en de rest, hehe :) tot nog is dan zeker, lol !!! Nu komk ier ook ni meer ze da intreseert mij ier ni meer lol ik zen content en mijn sponsers ook en nog is ;) t'is ni pioneer t'is BST als sponser ;).

ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere

Als het op iets trok ? o.O
Ten eerste die prulle speakers van op jullie stand konden nog eens geen bass weergeven. Het enige wat we konden horen waren hogetonen.
Dan zat je de hele tijd met je effects te spelen op middeleeuwse dans muziek.
En je bent echt wel een ferme gast als je zonder koptelefoon kan mixen !

mathiaskeu

Legacy Member
hehe the m reageer daar gwn ni op :) manne zijn et ni waart :) wss zijn die ni tot opt einde gebleven toen ze zijn komme zegge da ulle stand same me de denon stand de zwaarste bass hadden :) ze wete wss ni veel van boxe anders wiste ze da daar ne bass woofer stond van 1200 RMS!!! Da had ik wel door als ik bezig was en kging te luid gij effe harder ik direkt minder haha :) kloot :)

Babs

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol manne :) ik was den dj tegenover dj the m :) thx voor compliment dus :) en by the way :) dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs :) heeft 2 plate spellers gesponsert gehad :) en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel :)! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!

Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer :( !!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee :o en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge :s swat :) ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee :)


En alweer moet ik moeite doen om te lezen wa gij probeert te zeggen.. Probeer eens leestekens te gebruiken ipv smileys, zo gaat uw intelligentie mss ook omhoog...
Kerel serieus, die stond erbij alsof em zijn mama verloren was op de beurs, hij heeft begod niks gedraaid ver want hij zat altijd rond te kijken en te prate me ene van poweruser.
Dattem gefilmd is omg... Daar is begod niks aan te filmen, een hoopje zieligheid achter cd-spelers, dat is allesbehalve sensatie. Er waren wel betere dingen te filmen op de beurs dan hem.
Btw, welke stijl hebde gij toen gedraaid?

Ik heb vandaag de waarheid gezien waddat iedereen voorspeld had te zien.
Als er iets is waar dien pro in is, dan is het wel het zielepootje uithangen :)

mathiaskeu

Legacy Member
lol er was wel ne moment da em effe ni stont te draaie idd en da kan wel just geweest zijn wanneer gelle er stond ... was da toen da em zo geen koptel op had ma just effecte bezig was? diene was just gaan eten en was just terug wss geen zin nog ni om te draaie zkr :) kad da daar ook me momente ze :) ge moet denke wij hadde dag er voor de vip beurs da was ook nen hele dag muziek draaie da's zwaar zene als ge dan nog moet draaie dag er achter ne ganse dag ... nen dj draait max 3 uurkes eigenlijk om deftig te zijn e! Iedereen was moe en the m dus ook e :) bekke begrip en respect voor andere dj's mag hier wel en steek da jaloezie gewoon weg da eeft toch gwn geen zin menne :)! Denk anders na leert elkaar dingen bij!!! Ik heb me hem gepraat en gezegt wa ik vond da beter kon en hij van mij en daar mee uit en da was veel toffer dan zo onozel als klein manne elkaar wa staan uitdage ik zou net zelfde doen als dj the m negere en denke mannekes ik verdien ier geld krijg gratis materiaal krijg een contract wa intreseert mij die 5 man da debiel doe? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan