Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Real

Legacy Member
mathiaskeu zei:
Mja als ik onder mijn neus zie da dj the m materiaal zo maar mee krijgt ... dan denk ik da die kerel toch mooi bezig is :D . Kwou het ook krijgen oem's van Bst ... Ze koste 340 € t'stuk. Da contract wouk ook wel emme da vindk klote edde gij een email adres the m? Kwil die manne ook wel bereiken :s .....
Er ligt hier in de kast een stuk peperkoek dat mooiere zinnen kan vormen dan jij.

mathiaskeu

Legacy Member
degene die denke da ik dj the m ben zijn vrij zielig! Degene da op beurs ware emme mij wss ook gezien ;) en die stont stont is idd toeval :s! the m zijde er nog ? als ge ier nog is leest stuur dan gwn ne mail of zo me da adres ik kan da ook gebruiken he! Merci copain

mathiaskeu

Legacy Member
real moet dat grappig zijn? Of heb je die van de scheurkalender afgetypt?

NoizeSuppressor

Legacy Member
mathiaskeu zei:
Mja als ik onder mijn neus zie da dj the m materiaal zo maar mee krijgt ... dan denk ik da die kerel toch mooi bezig is :D . Kwou het ook krijgen oem's van Bst ... Ze koste 340 € t'stuk. Da contract wouk ook wel emme da vindk klote edde gij een email adres the m? Kwil die manne ook wel bereiken :s .....


kerel ge begint mijn voeten uit te hangen.

Gij blijft praten over materiaal. Materiaal kunt ge kopen. Talent en oefening niet...

Ik wil een mix horen en oordelen op KUNDE en niet op materiaal. Elke fatsoenlijke brakker heeft goed materiaal staan. En platenspelerkes van 340 't stuk is geen topmateriaal maar goed das andere discussie ;)

Spacy2003

Legacy Member
mathiaske hebt gij soms ne foto van u op de beurs ?
of ne foto int algemeen


Dat zou HEEL VEEL verklaren !

mathiaskeu

Legacy Member
oei oei je screef brakker ipv bakker jij bent zeker ook dj the m :o

mathiaskeu

Legacy Member
spacy2003 ja die heb ik zeker same met die lekkere griet die bij ons den drank uitdeelde :) me redbul :) hehe kunde hier op foto's poste ???

Spacy2003

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
kerel ge begint mijn voeten uit te hangen.

Gij blijft praten over materiaal. Materiaal kunt ge kopen. Talent en oefening niet...

Ik wil een mix horen en oordelen op KUNDE en niet op materiaal. Elke fatsoenlijke brakker heeft goed materiaal staan. En platenspelerkes van 340 't stuk is geen topmateriaal maar goed das andere discussie ;)

Oems = technics .. alleen heeft technics zich al bewezen :x

ComputerVISTA

Legacy Member
mathiaskeu zei:
hehe the m reageer daar gwn ni op :) manne zijn et ni waart :) wss zijn die ni tot opt einde gebleven toen ze zijn komme zegge da ulle stand same me de denon stand de zwaarste bass hadden :) ze wete wss ni veel van boxe anders wiste ze da daar ne bass woofer stond van 1200 RMS!!! Da had ik wel door als ik bezig was en kging te luid gij effe harder ik direkt minder haha :) kloot :)

Ge hebt het gehoord he! wij kennen der niks van en zij hebben nen bass woofer van 1200 watt rms!!!!!

NoizeSuppressor

Legacy Member
mathiaskeu zei:
oei oei je screef brakker ipv bakker jij bent zeker ook dj the m :o

kunt ge eens antwoorden op de vraag onnozelaar. Ik wil een setje horen en als je een beetje dj bent, wat jullie uiteraard zijn komaan jullie zijn pro's, dan heb je dat zeker op je pc staan. Ik wil u direct eentje van mij sturen in ruil...

mathiaskeu

Legacy Member
weet ook wel da oems van technics is maar er zijn andere merke da de oems nameken zoals bst en kool sound. Das ook ni meer dan jb systems enz ma in ander case me andere naam ze :) let er ma is op

Kunlun

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol er was wel ne moment da em effe ni stont te draaie idd en da kan wel just geweest zijn wanneer gelle er stond ... was da toen da em zo geen koptel op had ma just effecte bezig was? diene was just gaan eten en was just terug wss geen zin nog ni om te draaie zkr :) kad da daar ook me momente ze :) ge moet denke wij hadde dag er voor de vip beurs da was ook nen hele dag muziek draaie da's zwaar zene als ge dan nog moet draaie dag er achter ne ganse dag ... nen dj draait max 3 uurkes eigenlijk om deftig te zijn e! Iedereen was moe en the m dus ook e :) bekke begrip en respect voor andere dj's mag hier wel en steek da jaloezie gewoon weg da eeft toch gwn geen zin menne :)! Denk anders na leert elkaar dingen bij!!! Ik heb me hem gepraat en gezegt wa ik vond da beter kon en hij van mij en daar mee uit en da was veel toffer dan zo onozel als klein manne elkaar wa staan uitdage ik zou net zelfde doen als dj the m negere en denke mannekes ik verdien ier geld krijg gratis materiaal krijg een contract wa intreseert mij die 5 man da debiel doe? :)


LOEL :rofl:

1. Gisteren was het enkel s'avonds, een paar uurtjes ... en géén volledige dag ...

2. Jij kijkt precies wel naar de dj die over je staat ... Als je kan zeggen dat ie géén koptelefoon op had en effecten aan het mixen was (hoe the fuck kan jij dat zien van zo ver ??? LOEL :rofl: )

3. Jij kan ONMOGELIJK horen dat die effecten aan het mixen is, want met die muziek van da Jagermeister spul daar kunde nix anders horen :niceone:

4. 5 man ? Babsie was er ook bij ... :tongue:

NoizeSuppressor

Legacy Member
Spacy2003 zei:
Oems = technics .. alleen heeft technics zich al bewezen :x

k, miss ben ik te conservatief op dat vlak maar mijn sl's zal ik nooit omruilen ;)

mathiaskeu

Legacy Member
weiqin was da nu voor zever lees mijn posts tegoei ik zeg u dak me hem ben gaan praten ;) en zo ver er is 1 meter tusse zijn stand en mijn stand. En ik zet me 200 watt rms en da stont al vol open vandaar da mijn klank te scherp was ... en stond wel luid idd maar die klote organizator eel den tijd aant zage dat stiller moest me zijn 80db :d

Real

Legacy Member
mathiaskeu zei:
weet ook wel da oems van technics is maar er zijn andere merke da de oems nameken zoals bst en kool sound. Das ook ni meer dan jb systems enz ma in ander case me andere naam ze :) let er ma is op
Maar godver... :doh:

^^pathfinder^^

Legacy Member
gunnie zei:
precies of da zal een reet uitmaken, liever een goeie 200W met goei rendement dan een brakke "800"W

gunnie joeng, loemperik
ge bedoelt bakke zeker :D:D:p:D

NoizeSuppressor

Legacy Member
mathiaskeu zei:
weiqin was da nu voor zever lees mijn posts tegoei ik zeg u dak me hem ben gaan praten ;) en zo ver er is 1 meter tusse zijn stand en mijn stand. En ik zet me 200 watt rms en da stont al vol open vandaar da mijn klank te scherp was ... en stond wel luid idd maar die klote organizator eel den tijd aant zage dat stiller moest me zijn 80db :d

ik wacht op uw setje vriend, of lees je daar elke keer over?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan