lol er was wel ne moment da em effe ni stont te draaie idd en da kan wel just geweest zijn wanneer gelle er stond ... was da toen da em zo geen koptel op had ma just effecte bezig was? diene was just gaan eten en was just terug wss geen zin nog ni om te draaie zkr

kad da daar ook me momente ze

ge moet denke wij hadde dag er voor de vip beurs da was ook nen hele dag muziek draaie da's zwaar zene als ge dan nog moet draaie dag er achter ne ganse dag ... nen dj draait max 3 uurkes eigenlijk om deftig te zijn e! Iedereen was moe en the m dus ook e

bekke begrip en respect voor andere dj's mag hier wel en steek da jaloezie gewoon weg da eeft toch gwn geen zin menne

! Denk anders na leert elkaar dingen bij!!! Ik heb me hem gepraat en gezegt wa ik vond da beter kon en hij van mij en daar mee uit en da was veel toffer dan zo onozel als klein manne elkaar wa staan uitdage ik zou net zelfde doen als dj the m negere en denke mannekes ik verdien ier geld krijg gratis materiaal krijg een contract wa intreseert mij die 5 man da debiel doe?