ComputerVISTA
Legacy Member
mathiaskeu zei:vista excuzeer t'is 1600 watt ...
Merk aub...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mathiaskeu zei:vista excuzeer t'is 1600 watt ...
DBK zei:hey mathiaskeukunde gij voor mij aan mixke geraken van dj the m
kzou graag eens horen of em echt zo goe is als iedereen zegt
ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere![]()
mathiaskeu zei:lol manne ik was den dj tegenover dj the m thx voor compliment dus en by the way dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs heeft 2 plate spellers gesponsert gehad en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel ! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!
Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer !!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge swat ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee
en da was zo echt keeeeeeeeeeei zalig van ulle pekkeeeuuuus
PUTTEN die foto's, trekdtd u da ni aan jong das voor de echte pro's da komtd nog wel
En laat u door die noeps hier
op da dees forum vooral ni ondmoedigen, voortdtdoen !!! Succes op da partieeeeeeken eh, yeeeeeeeet
:doc: 
Een 'PRO' weet dat hij niet zomaar mag stelen of mis ik iets 
balbe zei:kool sound![]()
ComputerVISTA zei:Wa is da voor iets... aan de naam alleen al te horen zal't gene vetten zijn ^^


Spacy2003 zei:klein verhaaltje:
de 2 bazen van BST hebben ruzie gehad, dus failliet gegaan.
Ene dervan heeft koolsound opgericht
een 2de bst met een rommelfactor tot int kwadraat![]()
rommel dus

ComputerVISTA zei:
Mijn draaistijl in de 90's was beter ^^
