Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
hey mathiaskeu:) kunde gij voor mij aan mixke geraken van dj the m:)
kzou graag eens horen of em echt zo goe is als iedereen zegt:)
ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere:)

NoizeSuppressor

Legacy Member
DBK zei:
hey mathiaskeu:) kunde gij voor mij aan mixke geraken van dj the m:)
kzou graag eens horen of em echt zo goe is als iedereen zegt:)
ieeeeeeeeeeeeeee succes nog me ulle carriere:)

second that, dan kunnen we eerlijk zeggen wat er van aan is... Maar ondanks alle promo die ze voeren toch geen promo mixjes, wat volgens mij toch wel het belangrijkste is maar bon

Eagle`

Legacy Member
mathiaskeu zei:
lol manne ik was den dj tegenover dj the m thx voor compliment dus en by the way dj the m heeft wel contract gekrege bij de radio op de beurs heeft 2 plate spellers gesponsert gehad en hij heeft ulle ni gezien dus da van da em ni op gemak was is boolshit wel ! ik em me hem eel den tijd staan praten! Hij had ook ni verstaan wa die ket zij tege hem blijkbaar!

Ik had het wel door maar kad ook al door da niemand van ulle iet durfde zegge! En dj the m heeft hier schoon alles binnegeslage verdomme ze emme hem gaan filme paar keer en foto's gaan trekke en bij mij maar 1 keer !!! Die palte spellers wou ik ook wel krijge fuck pee en in feite de kere da em stont te mixe ... was die wel ni slecht ze moek zegge swat ik zen door keb morge al trg party te doen iieeee


Yu mathiaskeeeeeeeeeeeeeeeuuuuu :) ;) :niceone: Ik was er ook :p en da was zo echt keeeeeeeeeeei zalig van ulle pekkeeeuuuus :music: :crazy: PUTTEN die foto's, trekdtd u da ni aan jong das voor de echte pro's da komtd nog wel :niceone: :niceone: :niceone: :) :music: En laat u door die noeps hier :p op da dees forum vooral ni ondmoedigen, voortdtdoen !!! Succes op da partieeeeeeken eh, yeeeeeeeet :woohoo: :doc: :)

Spacy2003

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Wa is da voor iets... aan de naam alleen al te horen zal't gene vetten zijn ^^

klein verhaaltje:
de 2 bazen van BST hebben ruzie gehad, dus failliet gegaan.
Ene dervan heeft koolsound opgericht :p

een 2de bst met een rommelfactor tot int kwadraat :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Spacy2003 zei:
klein verhaaltje:
de 2 bazen van BST hebben ruzie gehad, dus failliet gegaan.
Ene dervan heeft koolsound opgericht :p

een 2de bst met een rommelfactor tot int kwadraat :p

ooowww, dus alweer zo een JB kloon :D rommel dus

1600 watt / 100 en we komen aan de echte rms wattage ^^

Sabe

Legacy Member
oh god :D

die thread klimt hier op een paar uur van 6 naar 11 paginas :p

zalig ^^

Ik ga nu geen moeite doen om op vannalles te antwoorden ... maar dit is idd wel 1 van de zaligste topics ooit :D

NoizeSuppressor

Legacy Member
setje op zijn site speekt boekdelen over zijn 'talent' ik lig strike :D

http://www.djthem.be.tt/

livedemo aanklikken


Sorry maar dit is erover, mijn broer heeft twee weken gedraaid in een bevlieging, wel dit was even 'goed' man man man. Stop aub of oefen oefen en oefen voor je ergens publiek gaat draaien :cry:

Kunlun

Legacy Member
Was eigenlijk wel grappig met de Spacy toen :lol: We stonden der enzo aant zien op zo'n 2 meter afstand ... Zo van: 'ja, we moeten ne foto pakken ...' De spacy, loopt der naartoe, zo op ne meter dervan *KLIK*

PRICELESS :rofl:



Respect Spacy :woohoo: :applause:

GroovyBeatsss

Legacy Member
Mistah the M, wanneer moet gij eigelijk draaien op fuiven? iedere keer het laatste kwartier ofzo, zodat het volk ten minste zonder morren naar huis gaat?

EDIT: ff verstaanbaar maken voor u! :):):):):):):):):):):):):):)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan