Archief - [Meeting] DJ & Dance Beurs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
zorgt is da er zelf zijt .. naar u verslag kunde fluiten zu :p


pfuh ^^

Kunlun

Legacy Member
Desperatozz zei:
reclame in antwerpen dan i guess ...

voor de rest merk ik toch niet dat er meer reclame is gemaakt ... bij de vorige editie hingen er in hasselt ook veel affiches ...

maar de beurs was idd wat te eentonig, en niet genoeg om te zien imho ... 3 standjes van een soort serato systeem is nie echt boeiend e :p

ik hoop leuke verslagjes te lezen morgen :p


Reclame in vele magazines zoals den Outsoon en MeetMusic ... Verder vermeld op veel fora en ook redelijk veel flyers :)

mathiaskeu

Legacy Member
lol ik werk ook in de dj beurs en zaal opmake paar dage gelede :) lol da zal ni waar zijn want de zaal werd vandaag om 11 uur pas ten vroegste opgebouwd;) En nog iets :) een gans weekend weg zijn of een avond we zijn is wel serieus verschil e mannen :) och ja don't care :) gelle doe die gast toch niks ook al ziede em in de rumba. Zo zeker van :)!!!

Ik sta morgen te mixen bij partyzone.be !!! Allemaal welkom natuurlijk, wij zoeken sponsers voor jullie als jullie een party willen organizeren! Kan handig zijn laat je naam achter ;) en drinkt ene mee ;)

by the way : de beurs is ni zo groot als ge verwacht vrees ik !!! Pioneer staat er zelfs ni en da zegt al veel vind ik! Kwa grote merken is zeer opvalent DENON en voor de rest niet echt iets. www.dj2dj.be staat ook redelijk sterk met mooie lichten. Voor de rest geen uitblinkertjes :) !!! Jb systems is zeer mager deze keer! Us blaster trekt zelfs op ni veel. Paar nieuwe standen die ook de moeite lijken! Zeker uwen tijd nemen en er zijn zeer zeer veel dj's! Twas vandaag VIP beurs en iedereen mixte tegen elkaar op :) was wel lache gemaan veel lawaai natuurlijk!!

Alle swat bekke uitkijke want sommige standen geve free stuf weg altijd intresant natuurlijk ik em vandaag 1 liter bacardi gekregen gewoon! Dus zeker moeite waart ... succes en veel plezier!

ComputerVISTA

Legacy Member
The M komt toch hé? dak da toch zeker nie mis :)

Ik kom btw niet voor praktische redenen!

0m3g4

Legacy Member
Real zei:

²

en nee the M komt blijkbaar niet, nor could I care less.. Ik ga wel voor wat anders naar de beurs.
als ik een bende fake dj's and/or fans ervan wil zien dan ga ik wel naar een jumpfeest.

Sabe

Legacy Member
0m3g4 zei:
²

en nee the M komt blijkbaar niet, nor could I care less.. Ik ga wel voor wat anders naar de beurs.
als ik een bende fake dj's and/or fans ervan wil zien dan ga ik wel naar een jumpfeest.

²

ik naar de beurs om andere dingen te zien + nog is wa vrienden terug te zien :love:

Spacy2003

Legacy Member
Sabe zei:
²

ik naar de beurs om andere dingen te zien + nog is wa vrienden terug te zien :love:

En om een kaart terug te geven -_-
(Ik zal je bellen als we er zijn ^^)

Papa ging me voor de verandering eens naar antwerpen brengen en we nemen leete mr zakdoek (mrhanky) ook mee.
Eerst langs kot passeren en dan richting bouwcentrum !

;)

Mechelaar

Legacy Member
Ik vond het op niet veel trekken. vooral 2dehandsstandjes met platen. Klein standje van denon waar ge de s-1000 en s-3500 kon testen, paar standjes van winkels en verdelers (geen grote merken). Het beste was nog de stand van numark waar wa mannen aan het scratchen waren.

Sabe

Legacy Member
beter als in hasselt maar niet zo extreem goed :)

3 plaatjes gekocht ... vrouwelijke dj GOED zien draaien, .. lekkere minimal stand, en goei free drankjes :D

ach .. twas zondagnamiddag opvulling, en wat is er dan niet beter dan gewoon thuis zitten :p

Anoniem07

Legacy Member
Twas aangenaam, tof, veel goede promoties. Enkel kleiner dan ik had verwacht voor de 8€ inkom. Maar ben toch thuisgekome met 2 nieuwe platenbakken en een stuk of 12nief plate
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan