Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sabe zei:zorgt is da er zelf zijt .. naar u verslag kunde fluiten zu
pfuh ^^


Desperatozz zei:reclame in antwerpen dan i guess ...
voor de rest merk ik toch niet dat er meer reclame is gemaakt ... bij de vorige editie hingen er in hasselt ook veel affiches ...
maar de beurs was idd wat te eentonig, en niet genoeg om te zien imho ... 3 standjes van een soort serato systeem is nie echt boeiend e
ik hoop leuke verslagjes te lezen morgen![]()

lol da zal ni waar zijn want de zaal werd vandaag om 11 uur pas ten vroegste opgebouwd
En nog iets
een gans weekend weg zijn of een avond we zijn is wel serieus verschil e mannen
och ja don't care
gelle doe die gast toch niks ook al ziede em in de rumba. Zo zeker van
!!!
en drinkt ene mee
!!! Jb systems is zeer mager deze keer! Us blaster trekt zelfs op ni veel. Paar nieuwe standen die ook de moeite lijken! Zeker uwen tijd nemen en er zijn zeer zeer veel dj's! Twas vandaag VIP beurs en iedereen mixte tegen elkaar op
was wel lache gemaan veel lawaai natuurlijk!! Real zei:Fucktard.
0m3g4 zei:²
en nee the M komt blijkbaar niet, nor could I care less.. Ik ga wel voor wat anders naar de beurs.
als ik een bende fake dj's and/or fans ervan wil zien dan ga ik wel naar een jumpfeest.

Sabe zei:²
ik naar de beurs om andere dingen te zien + nog is wa vrienden terug te zien![]()

mathiaskeu zei:!!! Pioneer staat er zelfs ni en da zegt al veel vind ik!

Borrrr zei:en was het wat de moeite?
