Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
solix_inc zei:ik peis dak me ga laten afzette aan de voetgangerstunnel, daarna gewoon te voet naar ginder.
Tenzij iemand deze droge kloot wil meenemen naar ginder![]()
fordjah zei:twas echt wel in orde!![]()



stony_v zei:klopgeest: ge zijt grappig, eerst afbreken en dan uiteindelijk content da ge geweest zijt![]()
.

EvelynR zei:Fabulicious was het beste stage, jammer dat da naast dieie boenk muziek stond want die hoorde daar soms door. Eilandje was idd beter da ge geen kakafonie krijgt van al dieie muziek dooreen.
Paar puntjes:
- Veel te veel kleine bengels (moet 18+ worden)
- Waren 1 minuut bij den boenk en ze ware ALWEER aant vechten
(heb denk ik 5 gevechten gezien ofzo, meestal nadat ze mekaar aanraakte en ze konde daar niet tegen blijkbaar)
- Eilandje was beter
- Weer was kei goe
- Schoon volk
- Doe dieie gabber muziek weg en tis direct veel plezanter en gezelliger.
- Zalige muziek op den Fabulicious, regeaton uurtje was kei plezant! jammer dat er soms van dieie tecktonic muziek door moest gesmeten worden, hadden het beter puur R&B - hip hop gehouden. Die tecktonic muziek hoorde toch op bijna al die andere stages (Jim, studio brussel, ...)
. Er waren aan de Dirty Workz stage een 3 tal gevechten, altijd met dezelfde mensen van Hoboken en Wilrijk :ironic:. Nog steeds omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Spijtig voor de mensen die wel komen om te feesten en er een topfeest van willen maken!Ik heb gewoon 6 uur in het cachot door gebracht voor geen enkele reden!
Ik kom aan rond half 8 s'avonds en koop daar mijn ticket aan de kassa. 10-20 min later begeef ik mij in de Dirty Workz stage en al direct komt er security aan mij vragen of ik van Hoboken ben. Ik zeg ja en ik word meegesleurd aan mijn arm. Eens buiten geeft de security mij aan de flikken om vervolgens gefouilleerd en vastgebonden te worden en een 30 min later word ik in een busje geplaatst met nog een dertigtal mensen. Een uur later vertrekt de bus en rijden we allemaal naar de politieschool in Merksem om daar in het cachot te worden gedumpt. Pas om 3 uur s'nachts werden we vrijgelaten.
Bedankt voor de leuke nacht.
Zelfde mannen als op Summerfestival neem ik aan?Schummi88 zei:Ik snap niet waarom iedereen mekkert over die "kleine bengels". Feest toch en let er niet op gelijk ik doe. Dan heb je daar ook geen last van. Er waren aan de Dirty Workz stage een 3 tal gevechten, altijd met dezelfde mensen van Hoboken en Wilrijk :ironic:. Nog steeds omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Spijtig voor de mensen die wel komen om te feesten en er een topfeest van willen maken!
Proim zei:Zelfde mannen als op Summerfestival neem ik aan?