Archief - Laundry Day 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cobrakai

Legacy Member
solix_inc zei:
ik peis dak me ga laten afzette aan de voetgangerstunnel, daarna gewoon te voet naar ginder.
Tenzij iemand deze droge kloot wil meenemen naar ginder :unsure:

ha van beveren. wat is het verste stappen de voetgangerstunnel of antwerpen zuid station?

Klopgeest

Legacy Member
Blij dat ik niet ga, volgens mij serieus overrated dit jaar

Teknohol1c

Legacy Member
Breng allemaal een klein stukje zon mee en 't word een schitterende dag :music::woohoo:

Binnen een half uurtje vertrekken wij

Klopgeest

Legacy Member
Uiteindelijk toch maar gegaan! vooral genoten van Maxim Lany, Tom Hades en Murdock! Blijkbaar had Double U Jay ook een enorm knaller van een set neergeplant, maar hiervoor was ik helaas te laat!
Anyway, op het Eilandje was het gezelliger, al is naar Zuid ook zeker een mooie locatie, al had de 'was'-inrichting iets meer gemogen!

Slaapwel

Bubbling Zombie

Legacy Member
fordjah zei:
twas echt wel in orde! :music:

jammer van die festivalmaagden tijdens murdock die't nodig vonden om stuff naar't podium te smijten.

En dien crowdsurfer mocht ook wel is agouw doodgaan.

Godlessarto

Legacy Member
ik vond het ma flauw....
95367512 stages met elektro/techno etc
1 met rnb die echt lekkeeer was
1 met pussyjump gedoe

Geen enkele Hardcore/hardtechno dj... Ook al een serieuze afknapper.
4 euro voor nen hamburger. ik bedoel... vroeger wasda zo 40 frang.

Laundry day is nimeer wa het geweest is en da weet iedereen. Dit was voor mij de laatste.

BiZi

Legacy Member
Al bij al nog redelijk geamuseerd, maar voor mij blijft LD het slechtste feesje van de zomer. Heb rond een uur of 4 getwijfeld om zelfs terug naar huis te gaan, maar N8N en den drank hebben me er door getrokken.

Teknohol1c

Legacy Member
't was idd geslaagd.
De massa is wel wat te groot aan't komen. Daarom nog goed dat het verhuisd is, maar 't is idd zo gezellig ni meer. Ge mocht daar ni overal rondlopen. Overal hekken om verschillende plekken van elkaar te scheiden... Ipv alles open te laten...
Grotendeels aan de jim-stage gestaan. Was erg geslaagd! redhead, tom hades, trish was wa minder.

Dan es naar DnB-tent weest kijken, te vroeg voor murdock die ik nadien vergeten ben :doh:
Mojito-paradise vond ik wel een gezellige sfeer hangen :p

Volgend jaar trug present!

Godlessarto: Wilt ge hardcore/ hardtech pussy gedoe, kruipt dan naar the continent, Q-dance en van dien andere brol. Er zijn genoeg events voor da te vinden, da moe heus ni op ieder event... ;)

klopgeest: ge zijt grappig, eerst afbreken en dan uiteindelijk content da ge geweest zijt :lol:

Klopgeest

Legacy Member
stony_v zei:
klopgeest: ge zijt grappig, eerst afbreken en dan uiteindelijk content da ge geweest zijt :lol:

Bedankt, altijd al een goed gevoel voor humor gehad ;).

Uit verveling zijn we rond half 8 toch maar afgekomen, en ik zei alleen maar dat het overrated was, wat niet wilt zeggen dat ik me niet geamuseerd heb, met vrienden dan voornamelijk.

bumba007

Legacy Member
Fabulicious ( RnB ) vond ik goed maar persoonlijk vond ik het egt veel te commerciële liedjes die ze draaiden.


Dirty Workz :love: :love:
Zogoed als 4 uur staan springen met de vriendjes, nu niet meer zo leuk want ik voel mn benen an armen niet meer.

Vooral DBSTF en Coone vs. Ruthless live :love:

EvelynR

Legacy Member
Fabulicious was het beste stage, jammer dat da naast dieie boenk muziek stond want die hoorde daar soms door. Eilandje was idd beter da ge geen kakafonie krijgt van al dieie muziek dooreen.

Paar puntjes:
- Veel te veel kleine bengels (moet 18+ worden)
- Waren 1 minuut bij den boenk en ze ware ALWEER aant vechten
(heb denk ik 5 gevechten gezien ofzo, meestal nadat ze mekaar aanraakte en ze konde daar niet tegen blijkbaar)
- Eilandje was beter
- Weer was kei goe
- Schoon volk
- Doe dieie gabber muziek weg en tis direct veel plezanter en gezelliger.
- Zalige muziek op den Fabulicious, regeaton uurtje was kei plezant! jammer dat er soms van dieie tecktonic muziek door moest gesmeten worden, hadden het beter puur R&B - hip hop gehouden. Die tecktonic muziek hoorde toch op bijna al die andere stages (Jim, studio brussel, ...)

Schummi88

Legacy Member
EvelynR zei:
Fabulicious was het beste stage, jammer dat da naast dieie boenk muziek stond want die hoorde daar soms door. Eilandje was idd beter da ge geen kakafonie krijgt van al dieie muziek dooreen.

Paar puntjes:
- Veel te veel kleine bengels (moet 18+ worden)
- Waren 1 minuut bij den boenk en ze ware ALWEER aant vechten
(heb denk ik 5 gevechten gezien ofzo, meestal nadat ze mekaar aanraakte en ze konde daar niet tegen blijkbaar)
- Eilandje was beter
- Weer was kei goe
- Schoon volk
- Doe dieie gabber muziek weg en tis direct veel plezanter en gezelliger.
- Zalige muziek op den Fabulicious, regeaton uurtje was kei plezant! jammer dat er soms van dieie tecktonic muziek door moest gesmeten worden, hadden het beter puur R&B - hip hop gehouden. Die tecktonic muziek hoorde toch op bijna al die andere stages (Jim, studio brussel, ...)

Ik snap niet waarom iedereen mekkert over die "kleine bengels". Feest toch en let er niet op gelijk ik doe. Dan heb je daar ook geen last van :). Er waren aan de Dirty Workz stage een 3 tal gevechten, altijd met dezelfde mensen van Hoboken en Wilrijk :ironic:. Nog steeds omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Spijtig voor de mensen die wel komen om te feesten en er een topfeest van willen maken!



Ik heb gewoon 6 uur in het cachot door gebracht voor geen enkele reden!

Ik kom aan rond half 8 s'avonds en koop daar mijn ticket aan de kassa. 10-20 min later begeef ik mij in de Dirty Workz stage en al direct komt er security aan mij vragen of ik van Hoboken ben. Ik zeg ja en ik word meegesleurd aan mijn arm. Eens buiten geeft de security mij aan de flikken om vervolgens gefouilleerd en vastgebonden te worden en een 30 min later word ik in een busje geplaatst met nog een dertigtal mensen. Een uur later vertrekt de bus en rijden we allemaal naar de politieschool in Merksem om daar in het cachot te worden gedumpt. Pas om 3 uur s'nachts werden we vrijgelaten.

Bedankt voor de leuke nacht.

Post van op een ander forum, lekker gezellig voor deze jongeman. Zonder enige reden worden meegepakt enkel en alleen omdat je van Hoboken bent.

Proim

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik snap niet waarom iedereen mekkert over die "kleine bengels". Feest toch en let er niet op gelijk ik doe. Dan heb je daar ook geen last van :). Er waren aan de Dirty Workz stage een 3 tal gevechten, altijd met dezelfde mensen van Hoboken en Wilrijk :ironic:. Nog steeds omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Spijtig voor de mensen die wel komen om te feesten en er een topfeest van willen maken!
Zelfde mannen als op Summerfestival neem ik aan?

Schummi88

Legacy Member
Proim zei:
Zelfde mannen als op Summerfestival neem ik aan?

Inderdaad, spijtig genoeg. Ze moeten echt dringend een systeem uitvinden waarbij ze zo'n mensen kunnen bannen. Op basis van een elektronisch scansysteem van het paspoort moet dit toch lukken?

Het fouilleren was ook weer één grote grap. In Nederland en Duitsland fouilleren ze je van kop tot teen. Hier laten ze je gewoon doorlopen :ironic:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan