Archief - Laundry Day 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
Na vele jaren in de Kammenstraat en enkele jaren op het Eilandje, verlegt Laundry Day dit jaar opnieuw de grenzen. Noodgedwongen op zoek naar een nieuw terrein, zocht en vond Laundry Day een nieuwe stek. Aan de Ledeganckkaai, ergens halverwege niemandsland aan de Antwerpse kaaien tussen Scheldestraat en Petroleum Zuid, werd een braakliggend stuk grond van 150.000 vierkante meter gesaneerd en aangelegd als festivalterrein.
Één en ander kadert perfect in de evolutie van Laundry Day. De gestage groei noopt de organisatoren immers elk jaar het terrein uit te breiden. Met terrein Nieuw Zuid zit Laundry Day gebeiteld voor de komende jaren, vanwege ruim genoeg om het festival nog verder te laten groeien. Het nieuwe terrein is bovendien een perfect terrein voor een festival als Laundry Day. Ook dat past in de organische ontwikkeling van Laundry Day. Op de nieuwe locatie krijgt elk podium de ruimte dat het verdient, zal de publieksophoping voor de podia de doorgang van andere festivalgangers niet meer hinderen, zijn er overzichtelijke doorgangswegen en worden luide zones afgewisseld met rustige oases. Kortom, alles in het voordeel van het comfort van de bezoeker.

Eerste namen
Tiësto
Front 242

[EZ]

Legacy Member
Nog nooit naar LD geweest, maar 'k zie het wel zitten om het schooljaar te starten met Tiësto en Front :D

ChrisRiley

Legacy Member
Bezoekers van Laundry Day lijken mij niet echt het ideale doelpubliek voor een trancedj...

Wedden dat de sfeer daar nihil gaat zijn. :)

Tommyknockerken

Legacy Member
ja dat ben ik ook redelijk zeker
tiesto gaat daar geen reactie krijgen
sfeer inderdaad zoals elk jaar onbestaande ... met al dat klootjesvolk

Vix

Legacy Member
Ik ga ermee akkoord, Laundry Day valt voor mij uit de boot tussen men festivals. Toch ga ik erheen... :)

Kempenaar

Legacy Member
Vorig jaar gemist omdat ik nog 'te mottig' was van de vond ervoor. Dit jaar ben ik er zeker wel bij. :D

Tommyknockerken

Legacy Member
Niels_H zei:
Vorig jaar gemist omdat ik nog 'te mottig' was van de vond ervoor. Dit jaar ben ik er zeker wel bij. :D

leren drinken he dan komde da nie tegen :p

eddie

Legacy Member
fuck laundry day ockxfest is het nieuwe gezellige DJ festival.
da men daar maar weg blijft!

Tommyknockerken

Legacy Member
ow ja hoor

Muziekstijlen Breakbeat/Breaks, Electro, House, Drum and bass, Techno
Artiesten Nikolai, Phidel, Flat Fish, Connected Crew, beluxx en Blokland, Turntable Dubbers


ach ga toch dood man :p

Powerballx

Legacy Member
oh neje, dieie snul tiesto. Sgoed, da iedereen daar maar henne ga, dan kan ik mij volop amusere op den hip hop/R&b, grinding dem shawtys till dey wet , AIIIIIGHHHT

Vix

Legacy Member
Powerballx zei:
oh neje, dieie snul tiesto. Sgoed, da iedereen daar maar henne ga, dan kan ik mij volop amusere op den hip hop/R&b, grinding dem shawtys till dey wet , AIIIIIGHHHT

?!? :rofl: Ik wou hierop reageren, maar heb er geen woorden voor... :p

Licargon

Legacy Member
Als Tiësto zo ergens op een "stil uurke" valt tijdens onze line-up wilk het er wel op wagen ;) Verder Bass Events all the way gelijk vorig jaar ^^ Vorig jaar 12u lang dik feest. Jammer van de wind waardoor meeste vant geluid aan de BE main stage verloren ging :s Ach ja :D Aanwezig!

Thierrichi

Legacy Member
20€ is da ni het dubbele van vorig jaar?

Dacht altijd da het vroeger de bedoeling was van het gratis te houden? Dan was't 5 euro, vorig jaar 10 euro en nu 20 euro.

Ok het is goedkoper dan bv tomorrowland, maar toch.

eddie

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
ow ja hoor

Muziekstijlen Breakbeat/Breaks, Electro, House, Drum and bass, Techno
Artiesten Nikolai, Phidel, Flat Fish, Connected Crew, beluxx en Blokland, Turntable Dubbers


ach ga toch dood man :p

ik kan al raden voor welke stage gij komt :ironic:
u soort volk is wa laundryday kapot heeft gemaakt dus ben heel blij dk u nie moet tegenkomen op ockxfest
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan