DevStyle
Legacy Member
Geboortedatumbumba007 zei:Dirty Workz![]()
![]()
Zogoed als 4 uur staan springen met de vriendjes, nu niet meer zo leuk want ik voel mn benen an armen niet meer.
27 mei 1993 (16)
...
Eén of twee keer gaan kijken op DWX-stage, maar 't geluid was daar afschuwelijk (op andere stages ook, overigens), kwam telkens meteen in zo'n debiele moshpit terecht en dat draaide altijd uit in zo'n leuk knokpartijtje, ...
Nee, voor dit genre heb ik toch véél liever Nederlandse feestjes.
En dus ook hele dag de overige stages zitten checken, Loulou Players en Maxim Lany waren echt cool. Rave-stage was ook altijd sfeervol.
Maar ja, laatste keer waarschijnlijk.

respect voor diee kerel die ze met zijne rolstoel in de lucht gestoken hebben, haha 
. Er waren aan de Dirty Workz stage een 3 tal gevechten, altijd met dezelfde mensen van Hoboken en Wilrijk :ironic:. Nog steeds omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Spijtig voor de mensen die wel komen om te feesten en er een topfeest van willen maken!


