Archief - Laundry Day 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DevStyle

Legacy Member
bumba007 zei:
Dirty Workz :love: :love:
Zogoed als 4 uur staan springen met de vriendjes, nu niet meer zo leuk want ik voel mn benen an armen niet meer.
Geboortedatum
27 mei 1993 (16)
...
Eén of twee keer gaan kijken op DWX-stage, maar 't geluid was daar afschuwelijk (op andere stages ook, overigens), kwam telkens meteen in zo'n debiele moshpit terecht en dat draaide altijd uit in zo'n leuk knokpartijtje, ...

Nee, voor dit genre heb ik toch véél liever Nederlandse feestjes.

En dus ook hele dag de overige stages zitten checken, Loulou Players en Maxim Lany waren echt cool. Rave-stage was ook altijd sfeervol.

Maar ja, laatste keer waarschijnlijk.

bumba007

Legacy Member
DevStyle zei:
Geboortedatum
27 mei 1993 (16)
...
Eén of twee keer gaan kijken op DWX-stage, maar 't geluid was daar afschuwelijk (op andere stages ook, overigens), kwam telkens meteen in zo'n debiele moshpit terecht en dat draaide altijd uit in zo'n leuk knokpartijtje, ...

Nee, voor dit genre heb ik toch véél liever Nederlandse feestjes.

En dus ook hele dag de overige stages zitten checken, Loulou Players en Maxim Lany waren echt cool. Rave-stage was ook altijd sfeervol.

Maar ja, laatste keer waarschijnlijk.

Meneer is een paar jaar ouder en doet stoer. Ga dan naar Nederland voor je feestjes i.p.v. hier te bashen. De sfeer onder onze vrienden was zeer goed en geen boel fzo gezocht dus ga maar in Hoboken zagen.

exo

Legacy Member
Feit is wel dat er verschrikkelijk veel klein bengels aanwezig waren, en zelfs een hele hoop die volgens mij nog geen 16 jaar waren.

Schummi88

Legacy Member
exo zei:
Feit is wel dat er verschrikkelijk veel klein bengels aanwezig waren, en zelfs een hele hoop die volgens mij nog geen 16 jaar waren.

De leeftijdsgrens lag op 14 jaar mits begeleiding. Al liepen er daar kinderen rond van 8 jaar met hun ouders.

e.House

Legacy Member
Hoe noemt dat nummer dat Tiesto speelt wanneer ze de reportage van laundry day op het nieuws uitzenden?

Lobmans

Legacy Member
Schummi88 zei:
De leeftijdsgrens lag op 14 jaar mits begeleiding. Al liepen er daar kinderen rond van 8 jaar met hun ouders.

Die kinderen van acht jaar mochten er dan ook rondlopen, aangezien er géén leeftijdsgrens was. ;)
Nuja van de talrijke events en festivals die ik al gedaan heb in m'n leven, was dit toch wel zowat het festival met de laagste gemiddelde leeftijd denk ik..

ErestorElendil

Legacy Member
e.House zei:
Hoe noemt dat nummer dat Tiesto speelt wanneer ze de reportage van laundry day op het nieuws uitzenden?
Alex Gopher - Handguns (Dada Life Remix)

Eagle`

Legacy Member
Eerste keer laundry day:

Beste stage imo was toch wel bacardi stage tussen de boomkes, lekker chill met die hutjes en boomstronken. Geen 5 uur aanschuiven voor drank of eet bonnekes. Enigste nadeel was da er enkel ma loempia's enzo te fretten waren ma bon als ge tam zijt is zelf da goe genoeg Best wel nog goeie muziek ook, wel bikke commercieel opt einde . Sky and sand met een ondergaande zon ook wel klein hoogtepuntje.

spijtig ni veel op d'nb gestaan, een one87ke en de murre gaan er altijd wel in, ma als ge tvolk daar zag staan, of liever de creche die ze daar losgelaten hadden what the f... ?? stonden nu miss ook op de verkeerde plek, ma daar was nu echt es geen sfeer. ge staat daar dan volledig los te gaan tussen 14-16 jarigen als 20'ers en die gastjes bekijken u alsof ge ne klop van den hamer gekregen hebt. Normaal stoort mij da ni, ma dees was gewoon raaaar :s respect voor diee kerel die ze met zijne rolstoel in de lucht gestoken hebben, haha :niceone:



Zwaartepunt lag wel van 12 tot smorgens in deurne, goake met antix en fiord was dik af ! :woohoo:

Thierrichi

Legacy Member
Schummi88 zei:
Ik snap niet waarom iedereen mekkert over die "kleine bengels". Feest toch en let er niet op gelijk ik doe. Dan heb je daar ook geen last van :). Er waren aan de Dirty Workz stage een 3 tal gevechten, altijd met dezelfde mensen van Hoboken en Wilrijk :ironic:. Nog steeds omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan. Spijtig voor de mensen die wel komen om te feesten en er een topfeest van willen maken!





Post van op een ander forum, lekker gezellig voor deze jongeman. Zonder enige reden worden meegepakt enkel en alleen omdat je van Hoboken bent.

Al een geluk pakken ze ni iedereen van Hoboken mee of 'k had ook mee gekunnen :-p

jan1978

Legacy Member
Kdenk dat het beter zou zijn moesten ze iets minder podia opzetten, prijs iets omhoogtrekken (en gebruiken voor de line-up uiteraard) en ne minimum leeftijdsgrens van 18 hanteren. Overall nie slecht maar ik betwijfel het of ik volgend jaar terugga, maar kzou het niet erg vinden iets meer te betalen voor een "intiemer" festival hoe raar da ook mag klinken.

Lobmans

Legacy Member
Cerberuser zei:
Iemand die naakte gast gezien tijdens Tiësto? :D

Nopes, gelukkig niet!
Wél gezien tijdens Tiësto: Kerel die verkleed was als 'olie-sjeik', geflankeerd door z'n kameraden die verkleed waren als bodyguards, en op die manier baanden ze zich een weg tot aan de voorste rij. En het grappigste van al was dat vele mensen daar écht intrapten, want ze lieten hen meteen door alsof het de koning zelve was...:lol:
Nuja vond het wel origineel van die kerels, en ik denk dat het op zulke festivals best wel voordelen kan hebben door wat te profiteren van de goedgelovigheid van mensen..

maximvdb

Legacy Member
3De keer Laundry Day voor mij. Deze keer ben ik minder op de Hardstyle geweest. Ik vond 1 de line up maar zwak en 2 er was maar 1 stage ... ( En waar waren de lasers ? Ik heb da echt gemist. Da komt sowieso door ka kind van op Tland )vorig jaar 3 en dan had elke DJ zijn plaats ( Lees tek hardstyle en hardcore) Nu vond ik het maar zwakjes ik heb alleen de de laatste set van coone geluisterd om af te sluiten en daar heb ik geen spijt van gehad.

Maar ik heb mij enorm goed geamuseerd :p En ik heb 50 Euro's gevonden :p

Owja de terugreis met de bus was nogal een fiasco bij ons. Ne maat ging bij mij blijven slapen maar we waren tijdens de busreis inslaap gevallen. Wij worden wakker terug in antwerpen :lol: Kwas thuis om 6uur smorgens :rofl:

ErestorElendil

Legacy Member
maximvdb zei:
En waar waren de lasers ? Ik heb da echt gemist. Da komt sowieso door ka kind van op Tland
Dat komt niet door dat kind. Dat komt door die kiddies die met hun laserskes die ze meebrengen naar zo'n events en dan in spiegelbollen schijnen en dergelijke. Waardoor het ook overkomt dat het lijk lasers van't event zijn terwijl dat het van die gastjes zijn die denken dat ze cool zijn met hun lasers die 500€ gekost hebben.
Tot er dan een paar mensen blind van worden of bijna blind en dan den boel verkloten voor iedereen.

Op laundry day waren er ook weer een paar ze, als ik ze zie staan naast mij smijt ik dat ding op de grond en stamp er keer goed op

Cerberuser

Legacy Member
Ja inderdaad, stuk of twee lasers tegelijk gezien tijdens Tiësto.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan