Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


stony_v zei:Godlessarto: Wilt ge hardcore/ hardtech pussy gedoe, kruipt dan naar the continent, Q-dance en van dien andere brol.

En hoe zielig is de reputatie van ons belgenlandje.
Als tiesto zelf al zegt dat het een "beetje" een andere set is omdat hij in Belgie draait, en geef toe het was platter dan we van hem gewoon zijn! Enkel het laatse half uurtje was beter. Plus het geluid is hier ook nog niet op punt gesteld blijkbaar.
Luister bijvoorbeeld naar het prachtige micgeluid van de stubru mc. 


Vix zei:Luister bijvoorbeeld naar het prachtige micgeluid van de stubru mc.


Tommyknockerken zei:Degenen die Tiesto top vonden ja sorry; dit zijn de duidelijke eendagsvliegen die er geen ruk van kennen en gewoon even komen omdat het Tiesto is ... ook geen idee waar zij de sfeer top vonden want die was er niet iedereen stond stil zowat.

Lobmans zei:Natuurlijk zie ik hem ook liever ergens in een club 3-4 uur lang een lekkere trance-set draaien, maar ge begrijpt toch ook wel dat zo'n set écht niet past op een groot festival he.
Ik vind echt dat hij gewoon moest doen waar hij goed in is, trance draaien dus... 
Lobmans zei:Volledige tracklist Tiësto:
![]()

EnnY zei:Ik was toch lichtjes teleurgestelt.. Zowel in dj's als in 'te veel reclame shit'. Twas precies alsof ze u gelokt hadden zodat ge gewoon al die reclame kon zien.

Ja daar had ik me dan in vergist. Ik betaal dan toch liever wat meer zonder al die zever en wat meer focus op artiesten.Cerberuser zei:Je moest ook maar 20 euro ingang betalen![]()
EnnY zei:Ja daar had ik me dan in vergist. Ik betaal dan toch liever wat meer zonder al die zever en wat meer focus op artiesten.