Archief - Laundry Day 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cobrakai

Legacy Member
Schummi88 zei:
Het is iets meer dan 1,5km, reken op 2 à 3km maar dat doe je nog direct in Antwerpen ;). Of je neemt gewoon de tram aan de Rooseveltplaats richting Bolivartplaats ;).

Rooseveltplaats ligt op 2 minuten van het station. Daar moet je tram 12 nemen richting de Bolivartplaats en dan afstappen aan de halte bij het nieuwe justitiepaleis (groot glanzend gebouw met pieken :p). Van daaruit is het hooguit 5 minuten nog :).

EDIT: ik denk dat tram 12 ook stopt aan het Astridplein (groot plein voor het station ;)).

pff kzalt wel zien de zaterdag. volg gewoon het volk :p
allemaal die trams en bussen en dan snachts nog thuis geraken. al een geluk dat het nie ver is.

Cerberuser

Legacy Member
Ik ga met de auto gaan, als ik in de vroege namiddag daar inkom zal het wel nog meevallen qua drukte zeker? :)

Lobmans

Legacy Member
Was nog aan het twijfelen of ik zou gaan, maar daarstraks mailtje gekregen dat ik een duoticket gewonnen heb, dus dan gaan we maar he :p

Nu alleen nog even bezien of we met de trein of auto gaan.. Trein is natuurlijk gezelliger, maar moeten dan alleen zien hoe we 's nachts nog van aan het festivalterrein tot in het centrum geraken. (aangezien daar wsl nog wel genoeg (dans)cafées enz liggen om de nacht door te houden..)

Lobmans

Legacy Member
Hoe geraken we na afloop eigenlijk het best terug aan het Centraal Station (of een andere plaats in het centrum daar..)

Ik zie op de site wel dat er om 00u nog een extra bus is naar de Rooseveltsplaats, maar aangezien het al tot 00u duurt, lijkt me dat niet echt een optie, heb geen zin om voor het einde te vertrekken.. Er staat nog een hele resem extra bus- en tramritten op de site , maar aangezien ik totaal niet gekend ben met de buurt daar, heb ik er dus geen idee van welke tram of bus ik nog zou kunnen nemen om na afloop terug in het centrum te geraken om daar dus vervolgens nog wat uurtjes rond te hangen in de plaatselijke cafeetjes tot onze eerste trein er is...? (tips ivm leuke (dans)cafés in het centrum zijn dus ook steeds welkom ;))

Schummi88

Legacy Member
Lobmans zei:
Hoe geraken we na afloop eigenlijk het best terug aan het Centraal Station (of een andere plaats in het centrum daar..)

Ik zie op de site wel dat er om 00u nog een extra bus is naar de Rooseveltsplaats, maar aangezien het al tot 00u duurt, lijkt me dat niet echt een optie, heb geen zin om voor het einde te vertrekken.. Er staat nog een hele resem extra bus- en tramritten op de site , maar aangezien ik totaal niet gekend ben met de buurt daar, heb ik er dus geen idee van welke tram of bus ik nog zou kunnen nemen om na afloop terug in het centrum te geraken om daar dus vervolgens nog wat uurtjes rond te hangen in de plaatselijke cafeetjes tot onze eerste trein er is...? (tips ivm leuke (dans)cafés in het centrum zijn dus ook steeds welkom ;))

:rofl: 1 goede tip: ga dan maar te voet naar het centrum! Ik heb de verkeerschaos gezien na het Summerfestival. Je kan dan beter geen bus pakken :). Het meest "veilige" is tram 8 nemen aan het justitiepaleis. Afstappen aan de Groenplaats. Je kan ook tram 12 nemen maar die gaat via de leien naar de Rooseveltplaats :).

Op beide plaatsen zijn wel veel cafés terug te vinden. Als je iets zoekt om weg te gaan heb je de keuze uit: Café Local, Industria, Noxx, Nanno, Petrol, Café D'Anvers, ... :).

Lobmans

Legacy Member
Schummi88 zei:
:rofl: 1 goede tip: ga dan maar te voet naar het centrum! Ik heb de verkeerschaos gezien na het Summerfestival. Je kan dan beter geen bus pakken :). Het meest "veilige" is tram 8 nemen aan het justitiepaleis. Afstappen aan de Groenplaats. Je kan ook tram 12 nemen maar die gaat via de leien naar de Rooseveltplaats :).

Op beide plaatsen zijn wel veel cafés terug te vinden. Als je iets zoekt om weg te gaan heb je de keuze uit: Café Local, Industria, Noxx, Nanno, Petrol, Café D'Anvers, ... :).

Nja die bedenking was ik me ook al aan het maken, dat het mss nog het beste zou zijn om gewoon te voet te gaan, al is het natuurlijk wel 4km stappen.. (wat niet niets is, na zo'n dagje feesten!)

Echt "uitgaan" gaan we naderhand nadien wsl niet meer doen. Na twaalf uur feesten gaan we wsl toch al ferm moe zijn, dus dan ga ik geen tien euro meer betalen voor een club, en verkiezen we dus gewoon een avondje doorzakken op café ;)

Darkness

Legacy Member
door plotse ziekte verkoop ik mijn kaart van laundry day. af te halen in de buurt van lanaken, want met de post heeft het geen zin meer. contacteer mij via pm of in de topic op b&s varia!

BiZi

Legacy Member
Benieuwd of ze weer een uurtje extra gaan draaien... zou de max zijn !

Schummi88

Legacy Member
BiZi zei:
Benieuwd of ze weer een uurtje extra gaan draaien... zou de max zijn !

Nee, daar moet je niet op rekenen. De politie is er redelijk streng in :). Het ligt nogal dicht bij een "bewoonde zone" :).

Cerberuser

Legacy Member
Studio Brussel is alleszinds live met All Areas tot 1 uur, staat letterlijk op de site :)

Schummi88

Legacy Member
Cerberuser zei:
Studio Brussel is alleszinds live met All Areas tot 1 uur, staat letterlijk op de site :)

Ja, hangt van hun vergunning af maar de vorige jaren liep het festival tot 0u00 en moest men ook op dat uur stoppen :).

hazerd

Legacy Member
Vorig jaar weet ik niet meer maar 2jaar geleden hebbe ze iig toch ook een uur langer gedraaid hoor.. :)

solix

Legacy Member
cobrakai zei:
pff kzalt wel zien de zaterdag. volg gewoon het volk :p
allemaal die trams en bussen en dan snachts nog thuis geraken. al een geluk dat het nie ver is.

ik peis dak me ga laten afzette aan de voetgangerstunnel, daarna gewoon te voet naar ginder.
Tenzij iemand deze droge kloot wil meenemen naar ginder :unsure:

Den Deze

Legacy Member
Mijn broer is ziek geworden en heeft 2 tickets voor Laundry Day.
Indien iemand interesse heeft, pm me :)

bumba007

Legacy Member
Kan je vandaag nog eigenlijk tickets kopen in de FRS ? Heb geen zin om daar aan te schuiven.

Of iemand die in de buurt van Willebroek tickets verkoopt ?

Schummi88

Legacy Member
bumba007 zei:
Kan je vandaag nog eigenlijk tickets kopen in de FRS ? Heb geen zin om daar aan te schuiven.

Of iemand die in de buurt van Willebroek tickets verkoopt ?

Aan de kassa zijn er nog tickets beschikbaar, je betaalt wel 5 euro meer (25 EUR). FRS ed., daarvoor was het gisteren de laatste dag :).

Den Deze

Legacy Member
bumba007 zei:
Kan je vandaag nog eigenlijk tickets kopen in de FRS ? Heb geen zin om daar aan te schuiven.

Of iemand die in de buurt van Willebroek tickets verkoopt ?

Ben van Bonheiden, dno of dat te ver is voor u :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan