Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Powerballx zei:kzen hiere al veel Wigger genoemd ze, dus denkt nie da ge orgineel zijt. I love being a wigger!
eddie zei:ik kan al raden voor welke stage gij komt :ironic:
u soort volk is wa laundryday kapot heeft gemaakt dus ben heel blij dk u nie moet tegenkomen op ockxfest
Dit geldt voor mij toch zeker, en ik ga ook naar laundry day voor de harde stages en enkel tiesto.
Lees uw post eens en denk na over de (on)verdraagzaamheid aub 


nuts to you!LatitudeD505 zei:@ eddie, ik vind dat electro alles kapotmaakt, ik wil hardere stijlen horen en dan komt er zo van die electro tussen, luister ik niet graag, blijf ik ook weg, dat is de luxe van een festival he![]()

eigenlijk zou ik u wel eens willen tegenkomen op bijvoorbeeld Laundry Day; al ist gewoon es om te zien wa voor type persoon gij nu werkelijk zijt inplaats van wa fars te doen vanachter uwen pc 
ik discussieer graag tegen kansloze hokjesdenkerseddie zei:hoe kan electro nu alles kapot maken als da een van de stages was bij de eerste edities van Laundry Day in de Kammenstraat?
De gezelligheid is TOTAAL weg, het is een mass event geworden en een van de redenen ervoor is omda men zich is gaan beginnen richten naar de commerciële muziek zoals jump/hardstyle etc...
Ge kunt nie zeggen da electro ook commercieel is want er is altijd al een electro stage geweest
en btw ik denk nie in stijlen, wel in kwaliteit.
Tommyknockerken zei:@ eddie
blablabla
Tommyknockerken zei:Vix,
Ja die Eddie had ik al wel een repliek gegeven maar die is blijkbaar verwijderd. Mister Eddie is redelijk zielig door zo een statement te maken bewijst hij net zijn eigen punt over mij. Hij kan blijkbaar enkel indelen in kottekes
Denk dat ik van dit forum een van de meest brede muziekstijlen heb, van hardstyle, hardcore, hardtechno, schranz, trance, r en b, electro, techno, klassieke muziek, industrial, en vele andere stijlen kan ik houden dusja eddienuts to you!
Toch een gewaagde uitspraak denk ik.eddie zei:kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.

eddie zei:kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.




Tommyknockerken zei:lolz
en dien eddie blijft maar doorgeven he
we zijn nu blijkbaar al een bende johns ook
eddie zei:ik wil dan ook wel is weten hoeveel edities gij in de kammenstraat hebt meegemaakt...
blijkbaar snapte ook mijn opmerking over electro nie.
die stage is er nooit geweest voor commerciële redenen WANT DIE WAS ER ALTIJD AL!
er zijn bij mijn weten al meer dan genoeg mass events voor u soort muziek.
q-stage @ tomorrowland
bass leader
the qontinent
reverze
sensation black
en dan nog nen helen trits clubs zoals complex en weet ik veel wa allemaal
kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.