Archief - Laundry Day 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spectre

Legacy Member
agreed, same for tomorrowland. :sop:
Zouden beter die stijl een eigen festival geven en voor de rest van het jaar gewoon zo laten.

GeTa

Legacy Member
Powerballx zei:
kzen hiere al veel Wigger genoemd ze, dus denkt nie da ge orgineel zijt. I love being a wigger!

WHATEEEEVA GETS YO SHAWTY'S WET!
AAAIIIGHT? FEEEL ME DAWG?

Vix

Legacy Member
eddie zei:
ik kan al raden voor welke stage gij komt :ironic:
u soort volk is wa laundryday kapot heeft gemaakt dus ben heel blij dk u nie moet tegenkomen op ockxfest

Wie weet is Tommyknockerken zijn muzieksmaak zelfs breder dan de jouwe... :p Dit geldt voor mij toch zeker, en ik ga ook naar laundry day voor de harde stages en enkel tiesto. ;) Lees uw post eens en denk na over de (on)verdraagzaamheid aub :crazy:

LatitudeD505

Legacy Member
vorig jaar gemist door soort van klierkoorts en had voorverkoop

nu net men voorverkoop gehaald voor dit jaar en heb er echt zin in

welke forumleden komen er nog? en zo ja naar welke afdeling?
ik dirty works :love:

@ eddie, ik vind dat electro alles kapotmaakt, ik wil hardere stijlen horen en dan komt er zo van die electro tussen, luister ik niet graag, blijf ik ook weg, dat is de luxe van een festival he :)

exo

Legacy Member
De hardere stijlen hebben nochtans de leuke gemoedelijke sfeer van Laundry Day naar de klote geholpen, ik meende mij daar weinig gevechten te herinneren tot de hardere stijlen daar kwamen. Maar uiteraard zijn het maar enkele rotte appels en niet iedereen die daar staat, dat dient ook even genuanceerd te worden.

Tommyknockerken

Legacy Member
Vix,

Thanks voor mij te verdedigen. Ja die Eddie had ik al wel een repliek gegeven maar die is blijkbaar verwijderd. Mister Eddie is redelijk zielig door zo een statement te maken bewijst hij net zijn eigen punt over mij. Hij kan blijkbaar enkel indelen in kottekes

Denk dat ik van dit forum een van de meest brede muziekstijlen heb, van hardstyle, hardcore, hardtechno, schranz, trance, r en b, electro, techno, klassieke muziek, industrial, en vele andere stijlen kan ik houden dusja eddie :p nuts to you!

eddie

Legacy Member
LatitudeD505 zei:
@ eddie, ik vind dat electro alles kapotmaakt, ik wil hardere stijlen horen en dan komt er zo van die electro tussen, luister ik niet graag, blijf ik ook weg, dat is de luxe van een festival he :)

hoe kan electro nu alles kapot maken als da een van de stages was bij de eerste edities van Laundry Day in de Kammenstraat?

De gezelligheid is TOTAAL weg, het is een mass event geworden en een van de redenen ervoor is omda men zich is gaan beginnen richten naar de commerciële muziek zoals jump/hardstyle etc...

Ge kunt nie zeggen da electro ook commercieel is want er is altijd al een electro stage geweest

en btw ik denk nie in stijlen, wel in kwaliteit.

Pilatus

Legacy Member
tegenwoordig wordt elk event/festival wel kapotgemaakt door blinde organisatoren die enkel in $$ denken

Tommyknockerken

Legacy Member
@ eddie

niks persoonlijk maar uw nieuwe commentaren hebben nog maar eens bewezen hoe triestig en wereldvreemd ge zijt. Electro niet commercieel? Bekijk eens het I love techno thread en ge weet meer dan genoeg.

Ja en jump en hardstyle hebben uiteraard alles kapot gemaakt omdat het naar uw mening slechte muziek en iedereen daar een bende boelzoekers zijn :p

Man man man ... de term hokskesdenker is echt voor u uitgevonden
Zijt ge uberhaupt ooit wel al eens naar een feestje geweest BUITEN laundry day zodat ge weet waarover ge spreekt? Ik kan u DUIZENDEN voorbeelden geven van jump en hardstyle feestjes waar MASSAS sfeer is.

Het zal nu de derde keer laundry day zijn dat ik doe maar naar mijn mening is daar nooit sfeer geweest, ongeacht welke area. Van ons jumpers en gabbers kunt ge veel zeggen maar ze vormen tenminste een redelijk hechte groep, in tegenstelling tot van die wannabe's die beweren dat ze veel verschillende soorten muziek graag horen maar alleen naar het feest gaan omdat ze dan eens kunnen zeggen dat ze geweest zijn. Zelfde met Sensation. Tegenwoordig enkel fakers in plaats van echte liefhebbers.

Daarnaast hebt ge wijselijk mijn vorige opmerking over u en ook de opmerking van Vix over u genegeerd of er niet willen op reageren omdat ge misschien beseft dat ge verkeerd zit? Maar misschien ook niet gezien ge er nu nog een schepke bovenop doet.

Ge zegt zelf dat ge niet in stijlen, maar in kwaliteit denkt. Ge slaagt erin uzelf tegen te spreken in 1 en dezelfde opmerking :p eigenlijk zou ik u wel eens willen tegenkomen op bijvoorbeeld Laundry Day; al ist gewoon es om te zien wa voor type persoon gij nu werkelijk zijt inplaats van wa fars te doen vanachter uwen pc :p
Als ge in kwaliteit denkt inplaats van in stijlen moet ge al nie zeveren da jump en hardstyle en hardcore alles kapot maken omdat GIJ het niet graag hoort. Voor u is die STIJL blijkbaar sowieso not done terwijl net Laundry Day en miljoenen anderen over de wereld dat net weer wel KWALITEIT vinden ...

Het feit dat jump en hardstyle nog maar twee keer voorheen aanwezig zijn geweest met 1 tot 3 stages van de hoeveel ... 12-13 maakt voor u precies niks uit. Dat wilt zeggen dat het op zijn piekmoment nog geen 30 % van het festival uitmaakte, en het is nu zelfs maar in 1 area. Dus nog zelfs geen 10%. Logisch redeneneren met cijfers zit er bij u precies ook al niet direct in ... maar da weerhoudt u precies niet alles af te kraken wat met dat soort muziek te maken heeft.

Afin ja just my two cents :p ik discussieer graag tegen kansloze hokjesdenkers

deathsythe

Legacy Member
eddie zei:
hoe kan electro nu alles kapot maken als da een van de stages was bij de eerste edities van Laundry Day in de Kammenstraat?

De gezelligheid is TOTAAL weg, het is een mass event geworden en een van de redenen ervoor is omda men zich is gaan beginnen richten naar de commerciële muziek zoals jump/hardstyle etc...

Ge kunt nie zeggen da electro ook commercieel is want er is altijd al een electro stage geweest

en btw ik denk nie in stijlen, wel in kwaliteit.

hardstyle commercieel :')

eddie

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
@ eddie
blablabla

ik wil dan ook wel is weten hoeveel edities gij in de kammenstraat hebt meegemaakt...
blijkbaar snapte ook mijn opmerking over electro nie.
die stage is er nooit geweest voor commerciële redenen WANT DIE WAS ER ALTIJD AL!

er zijn bij mijn weten al meer dan genoeg mass events voor u soort muziek.
q-stage @ tomorrowland
bass leader
the qontinent
reverze
sensation black
en dan nog nen helen trits clubs zoals complex en weet ik veel wa allemaal

kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.

Kid_C

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
Vix,

Ja die Eddie had ik al wel een repliek gegeven maar die is blijkbaar verwijderd. Mister Eddie is redelijk zielig door zo een statement te maken bewijst hij net zijn eigen punt over mij. Hij kan blijkbaar enkel indelen in kottekes

Denk dat ik van dit forum een van de meest brede muziekstijlen heb, van hardstyle, hardcore, hardtechno, schranz, trance, r en b, electro, techno, klassieke muziek, industrial, en vele andere stijlen kan ik houden dusja eddie :p nuts to you!

1) Er is in deze thread niets verwijderd geweest.
2) Heel breed, jammer dat het voornamelijk elektronica is.. ;) Toch een gewaagde uitspraak denk ik.

eddie zei:
kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.

1) Vooroordelen leveren niets goed op, die jongen heeft enkele goede argumenten.
2) Hardstyle is tegenwoordig een pak minder commercieel dan electro.
3) Er zijn ook genoeg massevents voor electro, echt waar.

Conclusie: Vroeger was het altijd beter, het was kleinschaliger en gezelliger. Elektro was vroeger meer underground, nu wordt het altijd en overal aangeboden. Geen enkel genre is minderwaardig aan een ander, laat staan dat een persoon minder waard is dan een ander omdat hij naar andere muziek luistert.

Verder discussieren mag, maar persoonlijke opmerkingen en de kortzichtige uitspraken mag je vermijden. ;)

deathsythe

Legacy Member
eddie zei:
kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.

:rofl::rofl::rofl:
(wat studeert gij dan, of wat diploma heb je, puur uit nieuwsgierigheid-)

OT, geen idee of deze ga doen, datum ligt wel cvatjes, tiesto wil ik wel eens zien, en na the qontinent heb ik nog wat zin in hardstyle :p

Tommyknockerken

Legacy Member
lolz
en dien eddie blijft maar doorgeven he :p
we zijn nu blijkbaar al een bende johns ook

exo

Legacy Member
eddie zei:
ik wil dan ook wel is weten hoeveel edities gij in de kammenstraat hebt meegemaakt...
blijkbaar snapte ook mijn opmerking over electro nie.
die stage is er nooit geweest voor commerciële redenen WANT DIE WAS ER ALTIJD AL!

er zijn bij mijn weten al meer dan genoeg mass events voor u soort muziek.
q-stage @ tomorrowland
bass leader
the qontinent
reverze
sensation black
en dan nog nen helen trits clubs zoals complex en weet ik veel wa allemaal

kheb nog nooit nen intellectuelen jhon tegen gekomen dus discussiëren hierover heeft geen zin, gij leeft in u wereldje en daar blijf ik liever uit weg.

Je was nog redelijk sterk aan het argumenteren, enkel jammer van het onderstreepte. Het haalt heel je niveau naar beneden. Voor de rest moet ik je wel gelijk geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan