Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eddie zei:kwil wel is zien als den hype binnen een paar jaar over is wat ze dan met laundry day gaan doen.


DevStyle zei:Idem voor uwen "fidget house" op I Love Techno.
@ deathsythe: Afkomen jong, zelfs ik ga! Dan kunnen we nog wa superlekkere monsters drinken..![]()

. Want dat kan naar mijn mening zo wat vanalles zijn.
!DevStyle zei:Idem voor uwen "fidget house" op I Love Techno.
@ deathsythe: Afkomen jong, zelfs ik ga! Dan kunnen we nog wa superlekkere monsters drinken..![]()
deathsythe zei:is that a promise ?![]()


Cerberuser zei:Want ik ga heus geen Bacardi beginnen drinken na Laundry Day![]()
.
right...Pitter zei:ik denk ni da er veel mensen naar laundry day gaan voor de muziek
ben vorig jaar gwn geweest om mij ne ganse dag te amuseren en da zal dit jaar wrs ook zijn. boeit mij nog ni es op welke stage ik ga staan
. Maar je ziet er inderdaad veel "dagjestoeristen"
.Trancerke zei:echt hoe sommige hier reageren op hardstyle , Ik zou zeggen ga eens zien bij onze buren hoe het daar op hardstyle/hardcore events aan toe gaat .In Nederland ga ik nu al 4 jaar weg in belgie al 8jaar , En hier in belgie is het wel elke keer koekenbak en/of er scheelt dan ook nog iets aan de organisatie (zoals weinig beveilig ect...) (en nee niet enkel hardere feestjes ).In nederland gezelligheid en veeeeeel minder gevechten en ja dat op hardstyle events![]()


Schummi88 zei:Amen! Allé mij boeit het wel aan welke stage ik sta aangezien ik sommige artiesten wel wil zien. Maar je ziet er inderdaad veel "dagjestoeristen"
.

Vix zei:Ja, nen trance dj die naar HARDSTYLE luistert...![]()


Idem, het is ofwel Trance of Hardstyle. Hardtrance zegt me ook minder tenzij als opwarmer op Qlimax ofzo.DevStyle zei:You're not alone
En het vreemde is dan feitelijk dat ik niet zoveel naar hardtrance luister..
Maar goed, ticketje is binnen!
ad:Trancerke zei:echt hoe sommige hier reageren op hardstyle , Ik zou zeggen ga eens zien bij onze buren hoe het daar op hardstyle/hardcore events aan toe gaat .In Nederland ga ik nu al 4 jaar weg in belgie al 8jaar , En hier in belgie is het wel elke keer koekenbak en/of er scheelt dan ook nog iets aan de organisatie (zoals weinig beveilig ect...) (en nee niet enkel hardere feestjes ).In nederland gezelligheid en veeeeeel minder gevechten en ja dat op hardstyle events
en eddie nice dat gij kunt zien welke typ's uwe laundry day kapot hebben gemaakt , glazen bol toevallig?
owja hardstyle commercieelright...
cobrakai zei:ik ga persoonlijk liever uit in NL dan BE gewoon voor de sfeer en er is bijna nooit ambras.
Is da echt maar 1.5 km van station Antwerpen Zuid dan kom ik met den trein dan ze.
. Of je neemt gewoon de tram aan de Rooseveltplaats richting Bolivartplaats
.
). Van daaruit is het hooguit 5 minuten nog
.
).