Archief - Laundry Day 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eddie

Legacy Member
goe swat ik blijf iig uit deze thread weg net zoals ik bij laundry day zal doen.
sorry als ik een kat een kat noem.

kwil wel is zien als den hype binnen een paar jaar over is wat ze dan met laundry day gaan doen.

DevStyle

Legacy Member
eddie zei:
kwil wel is zien als den hype binnen een paar jaar over is wat ze dan met laundry day gaan doen.

Idem voor uwen "fidget house" op I Love Techno.

@ deathsythe: Afkomen jong, zelfs ik ga! Dan kunnen we nog wa superlekkere monsters drinken.. :unsure:

REDNIK

Legacy Member
aanwezig, en nu ze hardstyle en jump wat meer achter laten kan het voor mij imo alleen maar aangenamer worden (n/o naar de mensen die het genre graag horen (ben er zelf ook nie vies van), maar het brengt altijd een bepaalt volk mee waar ik me toch kan aan ergeren). Hoop op een chill gebeuren en hopelijk nie te veel bonkers en etc te horen :D

deathsythe

Legacy Member
DevStyle zei:
Idem voor uwen "fidget house" op I Love Techno.

@ deathsythe: Afkomen jong, zelfs ik ga! Dan kunnen we nog wa superlekkere monsters drinken.. :unsure:

is that a promise ? :D

Schummi88

Legacy Member
En toch maar aanwezig, we hebben een verzetje nodig na een herexamen. De Dirty Workz stage zal het meeste bezocht worden door ons maar de rest van de artiesten zullen we ook eens checken. Ik vraag me wel af wat de organisatoren onder "Early Rave" verstaan :p. Want dat kan naar mijn mening zo wat vanalles zijn.


@ Deathsythe, doe eens wat moeite om af te komen ja :D!

eddie

Legacy Member
DevStyle zei:
Idem voor uwen "fidget house" op I Love Techno.

@ deathsythe: Afkomen jong, zelfs ik ga! Dan kunnen we nog wa superlekkere monsters drinken.. :unsure:

fidget house kan voor mij echt opgeblazen worden hoor...

voor mij een belangrijkere reden dat ik niet ga naar laundry day ga voor de muziek: sound of stereo
vind het zo walgelijk slecht dat ik uit principe niet zou gaan

Cerberuser

Legacy Member
De onzen hier gaat. Teleurstellend wel dat het event in deze thread precies afgebroken wordt, maar ik ben mijn vertrouwen erin nog niet kwijt. Ik ben nog nooit geweest, maar aan de line-up zie ik enkele goeie namen zodat ik zeker ben dat ik aan mijn trekken kom. Hoewel ik een groot deel van die goeie namen al gezien heb of nog ga zien op komende events. Maar dat vind ik juist goed, zo ben ik niet vol drang om persé een bepaalde artiest te zien en hopen dat ik de bende meekrijg, maar kan ik genieten van gelijk welke stage ik sta/nieuwe dingen ontdekken.

Precies veel anti-hardstyle praat hier. Ikzelf ben lang geen hardstyle fan, maar ik vind dat één hardstyle stage op Laundry Day zeker geen slechte zaak is. Zoals ik in de Tomorrowland thread ook al gezegd heb is dat juist een kans om ook eens op zo'n muziek uit te gaan, ookal sta ik er maar 20 minuten. Want op volledig hardstyle gerichte events zoals Bassleader zie je mij niet. Het is sowieso al inbegrepen in de prijs van mijn ticket die ik ook ging betalen moest er geen hardstyle tent zijn, dus waarom niet eens gaan kijken nu ik er voor betaald heb?

Over de verdubbelde prijs sinds vorig jaar of twee jaar geleden precies ook veel kritiek. Ze kunnen echt niet anders als een event zo snel groeit, en dat een event groeit is geen slechte zaak, er duiken altijd wel nieuwe kleintjes op waar je naartoe kan gaan als grote events je niets zeggen. En zo heb je nog meer variatie ook. Laundry Day zou op den duur ook repititief zijn als het een event van 500 man in een straatje bleef, zonder podium.
Ze kunnen moeilijk al hun opbrengsten van sponsors halen, dat zou veel te weinig zijn. Want ik ga heus geen Bacardi beginnen drinken na Laundry Day :D

aXl_

Legacy Member
Cerberuser zei:
Want ik ga heus geen Bacardi beginnen drinken na Laundry Day :D

er gaat nochtans weinig boven bacardi cola. Weliswaar niet in de verhoudingen die op festivals gehanteerd worden :p.

Trancerke

Legacy Member
echt hoe sommige hier reageren op hardstyle , Ik zou zeggen ga eens zien bij onze buren hoe het daar op hardstyle/hardcore events aan toe gaat .In Nederland ga ik nu al 4 jaar weg in belgie al 8jaar , En hier in belgie is het wel elke keer koekenbak en/of er scheelt dan ook nog iets aan de organisatie (zoals weinig beveilig ect...) (en nee niet enkel hardere feestjes ).In nederland gezelligheid en veeeeeel minder gevechten en ja dat op hardstyle events :)

en eddie nice dat gij kunt zien welke typ's uwe laundry day kapot hebben gemaakt , glazen bol toevallig?

owja hardstyle commercieel :lol: right...

Pitter

Legacy Member
ik denk ni da er veel mensen naar laundry day gaan voor de muziek :)
ben vorig jaar gwn geweest om mij ne ganse dag te amuseren en da zal dit jaar wrs ook zijn. boeit mij nog ni es op welke stage ik ga staan

Schummi88

Legacy Member
Pitter zei:
ik denk ni da er veel mensen naar laundry day gaan voor de muziek :)
ben vorig jaar gwn geweest om mij ne ganse dag te amuseren en da zal dit jaar wrs ook zijn. boeit mij nog ni es op welke stage ik ga staan

Amen! Allé mij boeit het wel aan welke stage ik sta aangezien ik sommige artiesten wel wil zien :p. Maar je ziet er inderdaad veel "dagjestoeristen" :D.

Vix

Legacy Member
Trancerke zei:
echt hoe sommige hier reageren op hardstyle , Ik zou zeggen ga eens zien bij onze buren hoe het daar op hardstyle/hardcore events aan toe gaat .In Nederland ga ik nu al 4 jaar weg in belgie al 8jaar , En hier in belgie is het wel elke keer koekenbak en/of er scheelt dan ook nog iets aan de organisatie (zoals weinig beveilig ect...) (en nee niet enkel hardere feestjes ).In nederland gezelligheid en veeeeeel minder gevechten en ja dat op hardstyle events :)

Inderdaad, ik ga ook toch maandelijks naar NL om een club of event te doen, België kan er veel van leren. Hoe het er daar aan toe gaat is echt af.

Bon, ik ga dus ook gaan, vooral voor tiesto en daarnaast de harder styles. Ja, nen trance dj die naar HARDSTYLE luistert... :wtf::eek:

Pitter

Legacy Member
Schummi88 zei:
Amen! Allé mij boeit het wel aan welke stage ik sta aangezien ik sommige artiesten wel wil zien :p. Maar je ziet er inderdaad veel "dagjestoeristen" :D.

ja normaal ben ik ook wel iemand die voor de artiesten gaat, maar dit festival is gwn voor de fun :)

DevStyle

Legacy Member
Vix zei:
Ja, nen trance dj die naar HARDSTYLE luistert... :wtf::eek:

You're not alone :love:
En het vreemde is dan feitelijk dat ik niet zoveel naar hardtrance luister.. :p

Maar goed, ticketje is binnen!

Kempenaar

Legacy Member
DevStyle zei:
You're not alone :love:
En het vreemde is dan feitelijk dat ik niet zoveel naar hardtrance luister.. :p

Maar goed, ticketje is binnen!
Idem, het is ofwel Trance of Hardstyle. Hardtrance zegt me ook minder tenzij als opwarmer op Qlimax ofzo.

Voor mij geen Landry Day, al de vrienden moeten naar dezelfde trouw van iemand die ik niet ken. Jammer want ik had dit jaar echt graag willen gaan, vooral voor Tiesto toch wel. :sad:

Tr@nCe

Legacy Member
Ten eerste, over jump wordt nog amper gesproken dezer dagen. Ofwel spreken we van Tekstyle of Hardstyle. Maar als er 1 stijl commercieel is, is het toch wel Electro, die muziek hoor je op elke boerenfuif waar ze een dance hall hebben. Boeit me verder ook niets, ik blijf er gewoon weg.

cobrakai

Legacy Member
Trancerke zei:
echt hoe sommige hier reageren op hardstyle , Ik zou zeggen ga eens zien bij onze buren hoe het daar op hardstyle/hardcore events aan toe gaat .In Nederland ga ik nu al 4 jaar weg in belgie al 8jaar , En hier in belgie is het wel elke keer koekenbak en/of er scheelt dan ook nog iets aan de organisatie (zoals weinig beveilig ect...) (en nee niet enkel hardere feestjes ).In nederland gezelligheid en veeeeeel minder gevechten en ja dat op hardstyle events :)

en eddie nice dat gij kunt zien welke typ's uwe laundry day kapot hebben gemaakt , glazen bol toevallig?

owja hardstyle commercieel :lol: right...

ik ga persoonlijk liever uit in NL dan BE gewoon voor de sfeer en er is bijna nooit ambras.

Is da echt maar 1.5 km van station Antwerpen Zuid dan kom ik met den trein dan ze.

Schummi88

Legacy Member
cobrakai zei:
ik ga persoonlijk liever uit in NL dan BE gewoon voor de sfeer en er is bijna nooit ambras.

Is da echt maar 1.5 km van station Antwerpen Zuid dan kom ik met den trein dan ze.

Het is iets meer dan 1,5km, reken op 2 à 3km maar dat doe je nog direct in Antwerpen ;). Of je neemt gewoon de tram aan de Rooseveltplaats richting Bolivartplaats ;).

Rooseveltplaats ligt op 2 minuten van het station. Daar moet je tram 12 nemen richting de Bolivartplaats en dan afstappen aan de halte bij het nieuwe justitiepaleis (groot glanzend gebouw met pieken :p). Van daaruit is het hooguit 5 minuten nog :).

EDIT: ik denk dat tram 12 ook stopt aan het Astridplein (groot plein voor het station ;)).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan