Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jodeman

Legacy Member
liquido zei:
en waarom noemt deze thread Jympstyle ,typo zeker?

yep, typo. Ik hoop gewoon dat dat weer snel overgaat diene jumpstyle, ge kunt beter wat origineel zijn en niet constant hetzelfde doen. Ik vind het een beetje idioot. En moest ik nen echte jumpstyler zien zoals veel hier zeggen, ik ga het idioot blijven vinden. Heb er niets tegen dat mensen dat doen maar ik vind het er dom uitzien.

1337mr.hanky

Legacy Member
iemand die van muziek kan genieten moet toch al eens kippenvel hebben gehad bij een of meerdere liedjes, dat zie ik niet zo rap gebeuren bij jump

ik probeer elke muziek te apprecieren, maar bij de muziek die populair is kan ik het niet vinden

hiphop/rnb
pop
jump
in den tijd house en techno
en alle andere commerciele muziek

ik heb nog bijna geen enkel liedje goed gevonden dat erg populair is, tis daarom dat ik een ongelooflijke hekel heb aan die soort muziek, dat gaat niet zozeer om de muziek maar hoe goed het in uw kop blijft hangen en elken dommerik moet da kunnen begrijpen en apprecieren of op uit zen bol kunnen gaan

veel mensen luisteren gewoon naar de muziek die het meest door hun hoofd spookt van hetgeen ze op fuiven hebben gehoord

[TFT]Poky

Legacy Member
al die hier zeggen hoe belachelijk ze jumpen vinden, hebben jullie al is geprobeerd te jumpen?

1337mr.hanky

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
al die hier zeggen hoe belachelijk ze jumpen vinden, hebben jullie al is geprobeerd te jumpen?
dude hebt gij mijne post wel gelezen, muziek moet je goed vinden voor de muziek, niet voor de zever die der bij komt kijken

je moet niet voor jump muziek zijn omdat je adhd hebt en dus zonodig moet jumpen, je moet houden van de muziek, zonder te kijken naar de dans

net zoals death metal, punk enzo

je moet niet naar muziek luisteren om stoer te kunnen doen

als je daarom naar jump luisterd, hier, kgeef u ne waardebon van 5 euro in te ruilen bij de gamma voor een touw

Djack

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
jump muziek afdoen als een minderwaardige muziekstijl moet ook is ophouden, luister naar u eigen muziek daar heb ik geen enkel probleem mee maar toon tenminste ietwat respect voor de muziek die andere mensen graag beluisteren.

Ik zelf luister graag naar jump maar dan wel de deftige dingen en dus niet de commerciele felix bullshit project en consoorten.

En hou ook op met furax bashen, die mens heeft imo toch al veel dingen bewezen. (toegegeven de laatsten tijd doet hij niets anders als gefaalde remixen maken)

We zeiken op de meelopertjes, niet op de harde kern.
Voor die mensen heb ik niets anders dan respect. Maar 9/10 ben jij zo iemand die ook van genre verandert zodra er iets anders inkomt. Reden waarom ik dit denk ? Ik heb je hiervoor nauwelijks zien posten. En over je opmerking of wij al eens hebben proberen te jumpen. Post zelf eens een filmpje. Laat zien dat je pro bent, dan heb je reden om zo'n vragen te stellen. Anders, shut it ;)

Case closed.

[TFT]Poky

Legacy Member
meeloper? ik luister al zeker 3 jaar naar jump ofzo dus meeloper zou ik mezelf niet noemen. Ik ga niet zeggen dat ik er van het prille begin al bij was maar meeloper dat gaat al een beetje te ver imo.

Reden waarom ik naar jump (en nog andere muziekstijlen ) luister is niet om stoer te doen zoals sommigen insinueren is omdat ik graag "agressieve" muziek beluister.

Plus waar heb ik gezegd dat ik pro ben? Ik kan jumpen maar pro ben ik (denk ik toch) niet.

En djack tis niet omdat gij hier veel post da ge tegen mij moogt zeggen da ik mijn mond moet houden, u reactie zegt al genoeg over u persoon :s

Ga ook is zeiken op meelopertjes van andere genres dan aub zoals al die "hiphop" mannekes zo lopen er veel meer rond hoor.

In ieder genre zijn er meeloperkes maar iedereen is ooit zo geweest hoor ik durf wedden djack dat toen gij 16 waart ook luisterde naar de muziek waar 80% van u kameraden naar luisterden.

1337mr.hanky

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
al die hier zeggen hoe belachelijk ze jumpen vinden, hebben jullie al is geprobeerd te jumpen?
deze post zegt genoeg over u persoon

btw, de dragonball z rage is ook al gedaan, moet ge mss geen andere avater zoeken, je loopt achter

Djack

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
meeloper? ik luister al zeker 3 jaar naar jump ofzo dus meeloper zou ik mezelf niet noemen. Ik ga niet zeggen dat ik er van het prille begin al bij was maar meeloper dat gaat al een beetje te ver imo.

Reden waarom ik naar jump (en nog andere muziekstijlen ) luister is niet om stoer te doen zoals sommigen insinueren is omdat ik graag "agressieve" muziek beluister.

Plus waar heb ik gezegd dat ik pro ben? Ik kan jumpen maar pro ben ik (denk ik toch) niet.

En djack tis niet omdat gij hier veel post da ge tegen mij moogt zeggen da ik mijn mond moet houden, u reactie zegt al genoeg over u persoon :s

Ga ook is zeiken op meelopertjes van andere genres dan aub zoals al die "hiphop" mannekes zo lopen er veel meer rond hoor.

In ieder genre zijn er meeloperkes maar iedereen is ooit zo geweest hoor ik durf wedden djack dat toen gij 16 waart ook luisterde naar de muziek waar 80% van u kameraden naar luisterden.

Beste jongen, ik heb altijd naar het soort muziek geluisterd dat me het meeste aansprak. Er is een tijd geweest dat al men vrienden naar r&b & hip hop toestanden luisteren, maar neen, ik was daar in ieder geval niet bij :). Dus daar zit je al verkeerd. Je post hier amper en gaat ons dan even vertellen hoe het moet en hoe we ons moeten gedragen, nee van u kan ik dat idd niet verdragen. Omdat jij 9/10 gwn je jumpplaatjes download en dan komt zeggen dat je een "echte" bent. Als je uitlokt met commentaar van "ja ik wil ulle wel es zien jumpen", dan moet je eerst van jezelf zeker zijn dat je het DEFTIG kunt. Laat zien in hoeverre jij het kunt, kom dan af met zo'n soort stellingen.
We zitten hier nu toevallig in een jump thread dus kan hier moeilijk tegen iemand gaan verkondigen dat ze r&b meeloperkes zijn :crazy:.
Ik zeg trouwens nog altijd wat ik wil, en dat laat ik voor niets of niemand.
Ik zeg trouwens ook niet dat jij je mond moet houden, ik zeg gewoon dat je zo'n stellingen voor jezelf moet houden omdat je geen recht van spreken hebt. Beter lezen :)

[TFT]Poky

Legacy Member
mijn post van : "al die hier zeggen hoe belachelijk ze jumpen vinden, hebben jullie al is geprobeerd te jumpen?"

Hebben jullie denk ik verkeerd begrepen, ik bedoelde daar niet mee van kijk hoe goed ik ben blablabla.

Ik wou alleen hiermee zeggen dat het er veel simpeler uitziet dan het eigenlijk is.

En omdat ik mijn jump liedjes download kan ik nooit een echte zijn ofwat? Wat voor een stelling is dat? Ik heb nooit gezegd dat ik een echte was ik heb gewoon gezegd dat ik niet op de jump rage ben gesprongen die pas het vorige jaar echt is begonnen.

Dus heum leer zelf is beter lezen, dank u

En dragon ball Z blijft ownen, mr hanky kbedoel met een kei coole pornstar en 1337 in u nick moet ge echt iets zeggen :s

Djack

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
mijn post van : "al die hier zeggen hoe belachelijk ze jumpen vinden, hebben jullie al is geprobeerd te jumpen?"

Hebben jullie denk ik verkeerd begrepen, ik bedoelde daar niet mee van kijk hoe goed ik ben blablabla.

Ik wou alleen hiermee zeggen dat het er veel simpeler uitziet dan het eigenlijk is.

En omdat ik mijn jump liedjes download kan ik nooit een echte zijn ofwat? Wat voor een stelling is dat? Ik heb nooit gezegd dat ik een echte was ik heb gewoon gezegd dat ik niet op de jump rage ben gesprongen die pas het vorige jaar echt is begonnen.

Dus heum leer zelf is beter lezen, dank u

En dragon ball Z blijft ownen, mr hanky kbedoel met een kei coole pornstar en 1337 in u nick moet ge echt iets zeggen :s

Man man man, ge zijt de moeite niet om me in disucssie te gaan :rofl:

[TFT]Poky

Legacy Member
mja u zegt maar,

Mijn punt is gewoon hou is op met te denken dat jump voor marginale 16 jarige is die niets van muziek kennen. En leer elk genre te respecteren zoals het is.

Djack

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
mja u zegt maar,

Mijn punt is gewoon hou is op met te denken dat jump voor marginale 16 jarige is die niets van muziek kennen. En leer elk genre te respecteren zoals het is.

En zoals ik al zei, respect voor de harde kern, maar niet voor de marginale 16-jarige :)
beeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeer leeeeeeeeeeeeeeeezeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

[TFT]Poky

Legacy Member
het probleem is dat voor jullie elke 16 jarige die naar jump luistert dan geen respect verdient.

Jump bestaat nu al hoelang ongeveer? minimum 5 jaar ( da boy tommy dat was al midden jaren 90)
Dus die 16 jarige kan er nooit van in het begin zijn bijgeweest, dus is hij maar een meeloper omdat hij niet van de "harde" kern is.
Wat is eigenlijk de definitie om harde kern te zijn? Moet ik daarvoor al mijn liedjes op plaat kopen? Ik heb een paar jump cd's maar daar staat belange niet alles op...
Don't get me wrong ik moet ook niets van die 16 jarige mannekes hebben die gewoon jumpen om stoer te doen maar ze zijn lang allemaal niet zo.

1337mr.hanky

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
mja u zegt maar,

Mijn punt is gewoon hou is op met te denken dat jump voor marginale 16 jarige is die niets van muziek kennen. En leer elk genre te respecteren zoals het is.
ik ben 16, een mens evolueert in muziekstylen met de jaren mee, ik heb al een hele muziekgeschiedenis doorlopen
maar ik ben nooit een meeloper geweest in muziek
ik heb nooit naar commerciele muziek geluisterd, zelfs niet toen ik 10 jaar was
ik geniet van muziek, ik heb al vaak kippenvel gehad van muziek, ik hou ook wel van sommige liedjes waar je je wat meer op kan uitleven maar dan moet dat ten eerste een goed liedje zijn

van al de jumpers die ik ken zijn het stuk voor stuk meelopers en aanstellers

trouwens 1337 is een clanname en ik mag wel van men eigen dak leeter ben dan u

Jaws

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
ik ben 16, een mens evolueert in muziekstylen met de jaren mee, ik heb al een hele muziekgeschiedenis doorlopen
maar ik ben nooit een meeloper geweest in muziek
ik heb nooit naar commerciele muziek geluisterd, zelfs niet toen ik 10 jaar was
ik geniet van muziek, ik heb al vaak kippenvel gehad van muziek, ik hou ook wel van sommige liedjes waar je je wat meer op kan uitleven maar dan moet dat ten eerste een goed liedje zijn

van al de jumpers die ik ken zijn het stuk voor stuk meelopers en aanstellers

trouwens 1337 is een clanname en ik mag wel van men eigen dak leeter ben dan u
ge bent hier op het forum nen enorme meeloper met de anti-jump rage

[TFT]Poky

Legacy Member
komaan zeg toen ge 10 waart luisterde ge zowiezo naar muziek die andere 10 jarigen op dat moment leuk vonden...
Dat is niets om beschaamd over te zijn, het is gewoon de realiteit

1337mr.hanky

Legacy Member
Jaws zei:
ge bent hier op het forum nen enorme meeloper met de anti-jump rage
jong dude ik zeg hier paar posts dervoor dat ik al men heel leven ne hekel heb aan meelopers, ik haat alle commerciele muziekgenres

of kunt gij nie lezen soms

mocht ik ne meeloper zijn, zou ik dan trance draaien? zou ik dan zowel naar metal, rock, swing, ... luisteren

ik haat jump omdat dat slecht is en ik der ne ongelooflijke hekel aan heb, en dat heeft hier niks te maken met wat andere mensen posten, die ik btw niet eens ken

[TFT]Poky zei:
komaan zeg toen ge 10 waart luisterde ge zowiezo naar muziek die andere 10 jarigen op dat moment leuk vonden...
Dat is niets om beschaamd over te zijn, het is gewoon de realiteit
ik luisterde toen naar iron maiden, status quo enzo

[TFT]Poky

Legacy Member
geen enkel muziekgenre kan puur commercieel zijn...

Een muziekgenre kan wel populair zijn op een bepaalt moment in de muziekgeschiedenis denk maar aan : hippie muziek, disco, hiphop, jump,...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan