jodeman
Legacy Member
liquido zei:en waarom noemt deze thread Jympstyle ,typo zeker?
yep, typo. Ik hoop gewoon dat dat weer snel overgaat diene jumpstyle, ge kunt beter wat origineel zijn en niet constant hetzelfde doen. Ik vind het een beetje idioot. En moest ik nen echte jumpstyler zien zoals veel hier zeggen, ik ga het idioot blijven vinden. Heb er niets tegen dat mensen dat doen maar ik vind het er dom uitzien.


. Dus daar zit je al verkeerd. Je post hier amper en gaat ons dan even vertellen hoe het moet en hoe we ons moeten gedragen, nee van u kan ik dat idd niet verdragen. Omdat jij 9/10 gwn je jumpplaatjes download en dan komt zeggen dat je een "echte" bent. Als je uitlokt met commentaar van "ja ik wil ulle wel es zien jumpen", dan moet je eerst van jezelf zeker zijn dat je het DEFTIG kunt. Laat zien in hoeverre jij het kunt, kom dan af met zo'n soort stellingen.
.