Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[TFT]Poky

Legacy Member
idd ik heb er al een keer een paar gezien in de complex, kstond daar wel schoon met mijn bakkes open :d

liquido

Legacy Member
vind dat maart schraal die complex trienen met hun fuzzy boots..
kwenie Kimberly's

[TFT]Poky

Legacy Member
bwa tis pas schraal als ze echt hard beginnen jumpen, maar ge hebt er zo die op een vrouwelijke wa kalmere manier jumpen en da vind ik persoonlijk echt nog cool

TRFluffy

Legacy Member
ieder zijn smaak. jump is gewoon tof voor te amuseren.

anticomercieel zijn heeft wel ietofwat bestaansrecht, maar imo moete dat kunne funderen. maw: niet alles wat commercieel is op voorhand de grond in boren. soms zijn er zo van die nummers die gewoon lekker zijn. spijtig genoeg draaien ze ze dan TEVEEL... :(

Analog

Legacy Member
kheb groot deel van thread gelezen,
mijn verdict:
dit is gewoon de gabber / hardcore van deze tijd, zelfs sommige plate zijn nog uit 2000 fzo en de melodietjes kome recht van oude hardcore klassiekers (kucht)
en dan da belachelijk "kijk naar mij" dansje dat er bij hoort + uitgebouwde wagens die heel het straat bijeenboenke snachts.

Nja kzal later s lache als ze een oorapparaat moge dokke HAHA!!!
tis gewoon de gabber van deze tijd nieuwe generatie johnnies en marinas,
meer ni.

Meeste kenne zelfs nog de roots ni van hunne muziek.
Kvinnet erg.
-> me into Techno / House / Drum N bass
(en zelfs op techno events zie je nu van die belachelijke jumpers)

JOIN THE RESISTANCE!

http://users.skynet.be/R3FuGE/fuckjump.jpg

[TFT]Poky

Legacy Member
das weer een serieuze veralgemening hoor,
Ik heb geen belachelijk danske, geen uitgebouwde auto, ik ben geen fars manneke uit de technische school, etc...

Ik doe 1e bach geneeskunde, heb geen auto,... maar luister graag naar jump blijkbaar is dit echt een probleem bij de meesten jullie. Fijn als jullie jump te commercieel vinden mij niet gelaten ik amuseer mij altijd goed op jump feestjes.

En waarom zijn jumpers nu belachelijker als andere mensen?

Ik kan ook techno mensen uitmaken voor bollepakkers etc. of al die belachelijke outfits die ge bv. op I love techno ziet...
En johnies en marinas hebde in alle muziek genres imo ma bij bv. in R&B zijn het dan pimps en bitches :s

Analog

Legacy Member
mja je hebt gelijk ik sloeg te hard aan het veralgemenen maar
het is soms heel moeilijk om veralgemening te weerstaan als ge uw mening wilt geve over bepaalde trend of muziekstroming, en je hebt gelijk heel da "pimp" "bitch" gedoe sta me ook ni aan (ben misschien te oud aant worden? 21)
maar bvb kijkte nr MTV ziede daar ne "ghetto" rapper me 15.000 euro aan bling bling en gebleekte tande / opgespote spiere te staan verkondingen dat em de feeling met het straat nog ni kwijt is (terwijl em dan wegrijd in zenne lambo). EN DAT SLAAT AAN HE bij de jeugd (jammer genoeg ook bij leeftijds genoten)

Ok, soms is het wel s leuk om gewoon dr ni over na te denken, maar als ge dan hoort hoe ze sommige klassiekers toetakele... sigh kga stoppe me flamen want het is een straatje zonder einde.

En er is maar een slachtoffer uiteindelijk : de creativiteit :)

*edit* waarom belachelijker?
omda het merendeel hier, gewoon de gabbers van vroeger zijn die zichzelf hebbe heruitgevonden (denke ze) en vrijdag/zaterdag hier alles bijeenboeke me hun autos (met dan hardstyle/jump muziek) kheb ze al aangegeve maja die rijde verder he kan politie niks tege doen. En ook gewoon de manier van danse, sorry he maar als ge wilt afvalle / traine ga dan naar de fitness. + ze pakke zoveel plek in da ge echt moet oppasse voor gene stamp te krijge

BelgianMini

Legacy Member
Er zijn er hier toch veel belachlijk bezig ze.
Sommige mensen luisteren nu eenmaal naar jump en als die zich amuseren, wat is daar dan mis mee?
Andere mensen luisteren naar metal, hip hop, ....
Zolang dat die mensen zich amuseren als ze weggaan en zich kunnen ontspannen door die muziek is dat toch hun volste recht.
Ik snap echt ni hoe sommige mensen daar zo op kunnen zagen. Het is niet omdat gij een bepaalde voorkeur hebt dat iedereen die moet volgen.
Ik luister persoonlijk ook naar jump, al van lange tijd geleden trouwens.
Het is nu mss wat commercieel, maar aan die periode zal ook een einde komen. Ik ben tegenwoordig zelf ook wat meer hardstyle minded.
Maar naast die hardere stijlen luister ik even goed naar rock, hip hop, gothic, dance, trance, ...
Ik zie niet in wat daar mis mee is, laat iedereen gewoon zelf beslissen...
En in verband met die meelopers met hun google videokes, lach er gewoon eens mee en reageer er niet meer op.

TnG-

Legacy Member
track id, dus ik weiger te antwoorden :D

anyway: hardcore bestaat nog steeds, en het zijn zeker niet de gabbers die massaal jumpers worden, het zijn eerder de ... de ja, meelopers....

en doof worden? da worde van elke muziek als het te luid staat, dus die sloeg helemaal op niets (+ als ik in complex in de zaal sta, heb ik geen reet last van men oren)

Spineless

Legacy Member
ik vind jump ele goeie muziek, en tis nog twee keer zo plezant asde naar een fuif gaat en twordt der gespeeld.. keb nix tege jump maar god wa haat ik die fucking meelopers da massaal "jumpers" worden(om nog maar ni te spreken over de posers die al hun 13373 jump vids op video.google posten)
TnG- zei:
anyway: hardcore bestaat nog steeds, en het zijn zeker niet de gabbers die massaal jumpers worden, het zijn eerder de ... de ja, meelopers....
gij hebt gelijk, hardcore bestaat nog altij en gabbers zeker nog maar nu wordt in ene keer jumpstyle commercieel, ik vind jumpstyle goe maar ik verander toch ook ni in ene keer in ne jumper.. ikzelf luister nu al van mijn 9 naar metal en zo naar metalcore en hardcore punk en screamo etc..

kleine anekdote:
ik liep dus me de vvt(vastenvoettocht, zal bij ulle ook wel bekend zijn zeker ;) ) voor een paar mannen(jumpers) en die hadde boxen bij, nu die weten da ik naar metal luister(ook door mijn lang haar en verscheidene bandtshirts maar kom :p ) en die beginnen daar in ene keer vollen bak jump te spele, daar benk mee akkoord..
maar dan beginnen ze mij gwn uit te schelden omdak naar metal luister en beginnen ze te roepen van metal sucksssss etc etc. terwijl ik gvd goe weet da die manne ook naar metal geluisterd hebbe en ook naar hardcore(toen da nog commercieel was) ik bedoel van, hoe ne poser zijde dan wel ni... en dan zegde van laat iedereen zijn mening kiezen? ik doe da al van mijn 9 door naar metal te luistere, ik vin da gwn goe maar de rest moet blijkbaar gwn kunnen meelopen me den hoop... die zijn gwn compleet omgeslagen naar jumpstyle, die horen niks anders in hunne kop als 'jumpjumpjumpjump' en zo zijn der nog genoeg...

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Spineless zei:
ik vind jump ele goeie muziek, en tis nog twee keer zo plezant asde naar een fuif gaat en twordt der gespeeld.. keb nix tege jump maar god wa haat ik die fucking meelopers da massaal "jumpers" worden(om nog maar ni te spreken over de posers die al hun 13373 jump vids op video.google posten)

gij hebt gelijk, hardcore bestaat nog altij en gabbers zeker nog maar nu wordt in ene keer jumpstyle commercieel, ik vind jumpstyle goe maar ik verander toch ook ni in ene keer in ne jumper.. ikzelf luister nu al van mijn 9 naar metal en zo naar metalcore en hardcore punk en screamo etc..

kleine anekdote:
ik liep dus me de vvt(vastenvoettocht, zal bij ulle ook wel bekend zijn zeker ;) ) voor een paar mannen(jumpers) en die hadde boxen bij, nu die weten da ik naar metal luister(ook door mijn lang haar en verscheidene bandtshirts maar kom :p ) en die beginnen daar in ene keer vollen bak jump te spele, daar benk mee akkoord..
maar dan beginnen ze mij gwn uit te schelden omdak naar metal luister en beginnen ze te roepen van metal sucksssss etc etc. terwijl ik gvd goe weet da die manne ook naar metal geluisterd hebbe en ook naar hardcore(toen da nog commercieel was) ik bedoel van, hoe ne poser zijde dan wel ni... en dan zegde van laat iedereen zijn mening kiezen? ik doe da al van mijn 9 door naar metal te luistere, ik vin da gwn goe maar de rest moet blijkbaar gwn kunnen meelopen me den hoop... die zijn gwn compleet omgeslagen naar jumpstyle, die horen niks anders in hunne kop als 'jumpjumpjumpjump' en zo zijn der nog genoeg...


Ge zou op de vastenvoettocht beter wa naar de fanfare geluisterd hebben :p!!
Wij speelde pas goeie (uhum) muziek :p: Prager, Aida, Oya lele, Que sera, Saints go marching in ... ^^

Btw, waren die jumperkes van het 4de?

liquido

Legacy Member
Analog zei:
mja je hebt gelijk ik sloeg te hard aan het veralgemenen maar
het is soms heel moeilijk om veralgemening te weerstaan als ge uw mening wilt geve over bepaalde trend of muziekstroming, en je hebt gelijk heel da "pimp" "bitch" gedoe sta me ook ni aan (ben misschien te oud aant worden? 21)
maar bvb kijkte nr MTV ziede daar ne "ghetto" rapper me 15.000 euro aan bling bling en gebleekte tande / opgespote spiere te staan verkondingen dat em de feeling met het straat nog ni kwijt is (terwijl em dan wegrijd in zenne lambo). EN DAT SLAAT AAN HE bij de jeugd (jammer genoeg ook bij leeftijds genoten)

Ok, soms is het wel s leuk om gewoon dr ni over na te denken, maar als ge dan hoort hoe ze sommige klassiekers toetakele... sigh kga stoppe me flamen want het is een straatje zonder einde.

En er is maar een slachtoffer uiteindelijk : de creativiteit :)

*edit* waarom belachelijker?
omda het merendeel hier, gewoon de gabbers van vroeger zijn die zichzelf hebbe heruitgevonden (denke ze) en vrijdag/zaterdag hier alles bijeenboeke me hun autos (met dan hardstyle/jump muziek) kheb ze al aangegeve maja die rijde verder he kan politie niks tege doen. En ook gewoon de manier van danse, sorry he maar als ge wilt afvalle / traine ga dan naar de fitness. + ze pakke zoveel plek in da ge echt moet oppasse voor gene stamp te krijge

kwenie denk anders nog sterotieper
JA ER ZIJN DE GABBERS , DE SKATERS EN DE HOMIES (rnB,rap)
ale ja , u denkpatroon is zoals een 12 jarige
u beschrijving van een 'jumper' representeert mss maar 5 percent vd jumpers..

Bastaspast

Legacy Member
voor de zoveelste keer ... alle genres sucken: metal, jump, R&B, pop, alles gewoon ... allemaal bucht

there is just one genre to rule them all
en das techno


voila seh, eens op een even hoog niveau gereply'd als de inhoud van de topic

DBK

Legacy Member
liquido zei:
kwenie denk anders nog sterotieper
JA ER ZIJN DE GABBERS , DE SKATERS EN DE HOMIES (rnB,rap)
ale ja , u denkpatroon is zoals een 12 jarige
u beschrijving van een 'jumper' representeert mss maar 5 percent vd jumpers..
maar ik zie meer dan de helft van de jumpers met skate schoenen of ben ik ni meer mee met de "mode"? :s :s :s

Spineless

Legacy Member
|M°B|Morbuus zei:
Ge zou op de vastenvoettocht beter wa naar de fanfare geluisterd hebben :p!!
Wij speelde pas goeie (uhum) muziek :p: Prager, Aida, Oya lele, Que sera, Saints go marching in ... ^^

Btw, waren die jumperkes van het 4de?

die muziek vondk ni erg zenne, maar twas gwn et feit da ze vroeger naar andere stijlen hebbe geluisterd, onder andere metal(aleja metal, nu metal weliswaar..)
en nu ligge ze te zevere van boo metal sucks dit en dat...
en ja, het waren jumperkes van het 4e jaar
de posers gvd

Toratsuru

Legacy Member
Friday 28th of April
Screw at INDUSTRIA
Jumpstyle event ft.
D - Feat (Complexteam)
Larsson (D-Tox)
Vicious D (D-Tox)
Fast [mc/dj] (Project Hardcore / Club Fast)
Special Guest dj

Doors 23.00h - 15 euro
Presale 12 euro

Presale locations Antwerpen : USA import, BILBO, T&T
Mechelen : Enterprise Records, Extrazone
Gent : Billboard, BILBO, Brooklyn
Hasselt : Sound Station
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan