Hmgrwngd
Legacy Member
TnG- zei:ik heb juist een afkeer van vrouwen da da doen
alle, meestal is da een schraal zicht![]()
Yeah right .
bouncy bouncy . :applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TnG- zei:ik heb juist een afkeer van vrouwen da da doen
alle, meestal is da een schraal zicht![]()
iddTah_b00nz0r zei:meiskes en jump is marginaal tbh![]()





gij hebt gelijk, hardcore bestaat nog altij en gabbers zeker nog maar nu wordt in ene keer jumpstyle commercieel, ik vind jumpstyle goe maar ik verander toch ook ni in ene keer in ne jumper.. ikzelf luister nu al van mijn 9 naar metal en zo naar metalcore en hardcore punk en screamo etc..TnG- zei:anyway: hardcore bestaat nog steeds, en het zijn zeker niet de gabbers die massaal jumpers worden, het zijn eerder de ... de ja, meelopers....
) voor een paar mannen(jumpers) en die hadde boxen bij, nu die weten da ik naar metal luister(ook door mijn lang haar en verscheidene bandtshirts maar kom
) en die beginnen daar in ene keer vollen bak jump te spele, daar benk mee akkoord..Spineless zei:ik vind jump ele goeie muziek, en tis nog twee keer zo plezant asde naar een fuif gaat en twordt der gespeeld.. keb nix tege jump maar god wa haat ik die fucking meelopers da massaal "jumpers" worden(om nog maar ni te spreken over de posers die al hun 13373 jump vids op video.google posten)
gij hebt gelijk, hardcore bestaat nog altij en gabbers zeker nog maar nu wordt in ene keer jumpstyle commercieel, ik vind jumpstyle goe maar ik verander toch ook ni in ene keer in ne jumper.. ikzelf luister nu al van mijn 9 naar metal en zo naar metalcore en hardcore punk en screamo etc..
kleine anekdote:
ik liep dus me de vvt(vastenvoettocht, zal bij ulle ook wel bekend zijn zeker) voor een paar mannen(jumpers) en die hadde boxen bij, nu die weten da ik naar metal luister(ook door mijn lang haar en verscheidene bandtshirts maar kom
) en die beginnen daar in ene keer vollen bak jump te spele, daar benk mee akkoord..
maar dan beginnen ze mij gwn uit te schelden omdak naar metal luister en beginnen ze te roepen van metal sucksssss etc etc. terwijl ik gvd goe weet da die manne ook naar metal geluisterd hebbe en ook naar hardcore(toen da nog commercieel was) ik bedoel van, hoe ne poser zijde dan wel ni... en dan zegde van laat iedereen zijn mening kiezen? ik doe da al van mijn 9 door naar metal te luistere, ik vin da gwn goe maar de rest moet blijkbaar gwn kunnen meelopen me den hoop... die zijn gwn compleet omgeslagen naar jumpstyle, die horen niks anders in hunne kop als 'jumpjumpjumpjump' en zo zijn der nog genoeg...
!!
: Prager, Aida, Oya lele, Que sera, Saints go marching in ... ^^Analog zei:mja je hebt gelijk ik sloeg te hard aan het veralgemenen maar
het is soms heel moeilijk om veralgemening te weerstaan als ge uw mening wilt geve over bepaalde trend of muziekstroming, en je hebt gelijk heel da "pimp" "bitch" gedoe sta me ook ni aan (ben misschien te oud aant worden? 21)
maar bvb kijkte nr MTV ziede daar ne "ghetto" rapper me 15.000 euro aan bling bling en gebleekte tande / opgespote spiere te staan verkondingen dat em de feeling met het straat nog ni kwijt is (terwijl em dan wegrijd in zenne lambo). EN DAT SLAAT AAN HE bij de jeugd (jammer genoeg ook bij leeftijds genoten)
Ok, soms is het wel s leuk om gewoon dr ni over na te denken, maar als ge dan hoort hoe ze sommige klassiekers toetakele... sigh kga stoppe me flamen want het is een straatje zonder einde.
En er is maar een slachtoffer uiteindelijk : de creativiteit
*edit* waarom belachelijker?
omda het merendeel hier, gewoon de gabbers van vroeger zijn die zichzelf hebbe heruitgevonden (denke ze) en vrijdag/zaterdag hier alles bijeenboeke me hun autos (met dan hardstyle/jump muziek) kheb ze al aangegeve maja die rijde verder he kan politie niks tege doen. En ook gewoon de manier van danse, sorry he maar als ge wilt afvalle / traine ga dan naar de fitness. + ze pakke zoveel plek in da ge echt moet oppasse voor gene stamp te krijge
maar ik zie meer dan de helft van de jumpers met skate schoenen of ben ik ni meer mee met de "mode"?liquido zei:kwenie denk anders nog sterotieper
JA ER ZIJN DE GABBERS , DE SKATERS EN DE HOMIES (rnB,rap)
ale ja , u denkpatroon is zoals een 12 jarige
u beschrijving van een 'jumper' representeert mss maar 5 percent vd jumpers..

|M°B|Morbuus zei:Ge zou op de vastenvoettocht beter wa naar de fanfare geluisterd hebben!!
Wij speelde pas goeie (uhum) muziek: Prager, Aida, Oya lele, Que sera, Saints go marching in ... ^^
Btw, waren die jumperkes van het 4de?