fr1sb33
Legacy Member
[TFT]Poky zei:komaan zeg toen ge 10 waart luisterde ge zowiezo naar muziek die andere 10 jarigen op dat moment leuk vonden...
Dat is niets om beschaamd over te zijn, het is gewoon de realiteit
Bullshit: een (verstandige) mens luistert naar wat hij goed vindt, niet wat door de grote massa als goed wordt ervaren. Dat de meeste pubers niet verstandig zijn, is hun probleem en wij mogen daar zeker kritiek op geven.
Toen ik 10,11 was, kocht ik mijn eerste CD, waar oa. Push - Universal Nation, Virtual Zone - Virtual Zone op stonden. (kben nu 19 trouwens)
Die nummers zijn nu cult classics, terwijl het vroeger de mainstream muziek was. (momenteel is dat jump)
Ik heb dus wel het prille begin van jump meegemaakt, en heb vrijwel alles van Da Boy Tommy, Da Rick ed liggen.
Naar jump luister ik (gelukkig) niet meer, maar trance, house en techno is nog steeds mijn favoriete muziek.
Zo onderscheid je meelopers van diehards btw.
Wat ik vooral haat aan de pubers van vandaag, is dat ze geen besef meer hebben van wat er in de jaren 90 is geproduceerd, maw, ze weten gewoon niet beter.
Maar ja, wat niet weet, niet deert...
.
