Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fr1sb33

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
komaan zeg toen ge 10 waart luisterde ge zowiezo naar muziek die andere 10 jarigen op dat moment leuk vonden...
Dat is niets om beschaamd over te zijn, het is gewoon de realiteit

Bullshit: een (verstandige) mens luistert naar wat hij goed vindt, niet wat door de grote massa als goed wordt ervaren. Dat de meeste pubers niet verstandig zijn, is hun probleem en wij mogen daar zeker kritiek op geven.

Toen ik 10,11 was, kocht ik mijn eerste CD, waar oa. Push - Universal Nation, Virtual Zone - Virtual Zone op stonden. (kben nu 19 trouwens)
Die nummers zijn nu cult classics, terwijl het vroeger de mainstream muziek was. (momenteel is dat jump)
Ik heb dus wel het prille begin van jump meegemaakt, en heb vrijwel alles van Da Boy Tommy, Da Rick ed liggen.
Naar jump luister ik (gelukkig) niet meer, maar trance, house en techno is nog steeds mijn favoriete muziek.
Zo onderscheid je meelopers van diehards btw.

Wat ik vooral haat aan de pubers van vandaag, is dat ze geen besef meer hebben van wat er in de jaren 90 is geproduceerd, maw, ze weten gewoon niet beter.
Maar ja, wat niet weet, niet deert...

DevilDown

Legacy Member
Ben'k ik nu de enige die deze soort topics beu is? Veel wordt er toch niet mee bereikt imo, behalve veel geflame. De voorstanders wijken niet, noch de anti's (waar ik mij ook wel toereken) en toch raken hier pagina's vol van deze thread...

Godja, kinderlijke meelopers die een scene verneuken zullen er altijd wel zijn zeker, wanneer 't genre dan populair wordt bij het grote volk, dan wordt da natuurlijk enorm uitvergroot, maar 't is wel iets van alle tijden.

Voor de rest; u amuseren is't belangrijkste, op gelijk welk fiestje :woohoo: :D :niceone:

aXl_

Legacy Member
DevilDown zei:
Ben'k ik nu de enige die deze soort topics beu is? Veel wordt er toch niet mee bereikt imo, behalve veel geflame. De voorstanders wijken niet, noch de anti's (waar ik mij ook wel toereken) en toch raken hier pagina's vol van deze thread...

Godja, kinderlijke meelopers die een scene verneuken zullen er altijd wel zijn zeker, wanneer 't genre dan populair wordt bij het grote volk, dan wordt da natuurlijk enorm uitvergroot, maar 't is wel iets van alle tijden.

Voor de rest; u amuseren is't belangrijkste, op gelijk welk fiestje :woohoo: :D :niceone:

een van de eerste zinvolle replies in dit thread! Waarom hebben ze toch ooit die reputation knop uit het forum verwijderd :p.

Hmgrwngd

Legacy Member
Ik heb laatst een jump-liedje gehoord; en dat wist me met verstomming te slaan:
het klonk niet eentonig, niet simpel, maar had een heel lekker ritme en melodie.

Laat die vooroordelen varen. :)

TnG-

Legacy Member
mr hanky; het resoluut haten van commerciele muziek is op zich ook al meelopen hoor....ge bewijst er niets mee btw en er zitten soms echt wel deftige liekes tussen de commerciele muziek (kvind kanye west ft Jamie Fox - golddigger ZALIG :D)

wa ik ook zalig vind is da er hier nen hoop mensen zitten die hunzelf een stapje hoger achten omdat ze (zogezegd) naar ingewikkeldere muziek luisteren...boohoo u percussie is ingewikkelder dan jump/hardstyle, so what, ge zijt er echt ni inteligenter door ze

ps mr hanky: gij kakt zo op deze post
Originally Posted by [TFT]Poky
al die hier zeggen hoe belachelijk ze jumpen vinden, hebben jullie al is geprobeerd te jumpen?

met:
muziek moet je goed vinden voor de muziek, niet voor de zever die der bij komt kijken

.... ge zijt SUUUPER hypocriet, want zoiso is 1 van de redene waarom gij jump NIET goed vind zoiso omdat er nen hoop mongolen meelopen en marginaal staan te doen op muziek (of ja, om terug te komen op commerciele muziek: ge haat het wss omdat iedereen het goed vind, en jij daarom minder uniek bent, boohoo)

+ ik heb al genoeg kippevel momenten gehad op jump/french-tek/hs/hc

[TFT]Poky

Legacy Member
dikke ² tng, er zijn hier idd mensen die zich intelligenter wanen omdat ze niet naar commerciele muziek luisteren.

1337mr.hanky

Legacy Member
tnG-, het op gevoelens afgaan is niet hetzelfde als meelopen

mjah ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken

DBK

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
komaan zeg toen ge 10 waart luisterde ge zowiezo naar muziek die andere 10 jarigen op dat moment leuk vonden...
Dat is niets om beschaamd over te zijn, het is gewoon de realiteit
dude, toen ik 10 jaar was, in 97, luisterde ik naar hardcore en had ik een mengpanneeltje en dubbele cd speler, geloof me, ik heb altijd andere muziek graag geluisterd tot over een jaar ofzo dan mijn vrienden. ni veralgemenen hé.

Xavez

Legacy Member
het gehalte d/t-fouten in dit topic is schrijnend.
Dit gewoon even ter info

<RAVEheart>

Legacy Member
Hmgrwngd zei:
Ik heb laatst een jump-liedje gehoord; en dat wist me met verstomming te slaan:
het klonk niet eentonig, niet simpel, maar had een heel lekker ritme en melodie.

Laat die vooroordelen varen. :)



ik heb nu toevallig op dit moment de Q-ic remix van X-rated love opstaan...
veel zegt mij dat ge dit nummer gehoord hebt.





voor al de rest: laat het toch varen... 't is een discussie op niks en er is eig geen discussie nietmeer.

jodeman

Legacy Member
Wou gewoon weten hoe mensen tegenover jumpstyle stonden. Heb zeker niets tegen die muziek. Ik vind elk genre wel interessant voor naar te luisteren als het maar goede muziek is. Het ging gewoon puur over de hype rond dat gedans. Er duiken ineens overal filmkes op van mensen die zo idioot staan te springen dat ik dacht, beseffen die nu niet dat die idioot bezig zijn. Kon zijn dat ik dat alleen idioot vond he. Ieder zijn mening en iedereen doet maar wat hij/zij wil.

TnG-

Legacy Member
die snappen dat niet nee :)

heb zelf een 15 jaar oude broer die zo doet :)

elke keer is da zo van: ej doe is ni marginaal
hij: jo das stoer

souleH

Legacy Member
weet ge wat ik ervan vind van allemaal die anti commercieel manne
dat het tegewoordig (niet alleen tegenwoordig eigelijk) verschrikkelijk commercieel is om anti-commercieel te zijn
denk daar maar eens over na ;)

souleH

Legacy Member
jodeman zei:
Wou gewoon weten hoe mensen tegenover jumpstyle stonden. Heb zeker niets tegen die muziek. Ik vind elk genre wel interessant voor naar te luisteren als het maar goede muziek is. Het ging gewoon puur over de hype rond dat gedans. Er duiken ineens overal filmkes op van mensen die zo idioot staan te springen dat ik dacht, beseffen die nu niet dat die idioot bezig zijn. Kon zijn dat ik dat alleen idioot vond he. Ieder zijn mening en iedereen doet maar wat hij/zij wil.
gij vind het idioot
voor een ander is het amusement
don't like it, pech :)

Real

Legacy Member
souleH zei:
weet ge wat ik ervan vind van allemaal die anti commercieel manne
dat het tegewoordig (niet alleen tegenwoordig eigelijk) verschrikkelijk commercieel is om anti-commercieel te zijn
denk daar maar eens over na ;)
Dus ik ben commercieel?

Dat ze mij maar snel in de winkelrekken gooien dan.

Hmgrwngd

Legacy Member
En die dansstijl die er idioot zou uitzien;
als het goed uitgevoerd is (dus niet willekeurig wa staan springen), dan vind ik dat een heel mooie dans.

Zeer uitbundig en al; en no offense , maar ooit al eens vrouwelijke jumpers beziggezien?
Ken geen mooier zicht dan dat hoor. Maar misschien ligt dat aan mijn hormonen. :d

TnG-

Legacy Member
ik heb juist een afkeer van vrouwen da da doen :p

alle, meestal is da een schraal zicht :D

souleH

Legacy Member
Real zei:
Dus ik ben commercieel?

Dat ze mij maar snel in de winkelrekken gooien dan.
achja is mss wa verkeerd overgekome ma ben al da gezaag over commercieel dit commercieel dat redelijk beu...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan