Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
lol er was er maar idd 1
maar ik blijf bij mijn standpunt dat jump niet thuishoort op qlimax :) maar ik veronderstel dat hij zijn best heeft gedaan om harde muziek te spelen :D

Reptiel

Legacy Member
pfieuw, ging ik vandaag eens naar een fuifke in de buurt (oldskool) , stond er overal rondom je wel iemand te jumpen en dan nog op wel op elktro :)

Zo 3 pasjes en dan weer hetzelfde, heel de avond aan een stuk, man man man het was al een eind erg, maar het kan echt niet op :s

[TFT]Poky

Legacy Member
de echte jumpers gade ni zien op van die chirofuifkes, en die jumpers op video google da zijn alleen maar wannabee's.

Ik durf wedden als jullie echte jumpers ziet jumpen dat gelle al helemaal anders zult praten !

En ik vind het zeer irritant dat ze hier bij ons geen jump draaien, ipv de gansen tijd die R&B shit waar iedereen een bekke op waggelt :s.
Ze weigeren het gewoon te spelen hier bij ons terwijl zeker 50 % het is tof zou vinden een goeie jumpplaat te horen.
Het grappige is als ge hier aan nen dj vraagt om jump te draaien dat hem dan direct Felix project speelt of nog erger Tiesto :s

Hellrabbit

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
Ik durf wedden als jullie echte jumpers ziet jumpen dat gelle al helemaal anders zult praten !


no offense enzo van die dingen, maar ik denk het niet :(

Djack

Legacy Member
Ik ben zeker dat er op Sensation White mensen zullen jumpen.
Deze zin alleen al zegt genoeg over de hedendaagse trend.

Jurgenv1

Legacy Member
Djack zei:
Ik ben zeker dat er op Sensation White mensen zullen jumpen.
Deze zin alleen al zegt genoeg over de hedendaagse trend.
zou een hele beledeging zijn voor ID&T en sensation white...

Djack

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
zou een hele beledeging zijn voor ID&T en sensation white...

We hebben het dan ook over de Belgische jeugd waarvan de meeste geen respect kennen.

aXl_

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
als ge op video.google gaat merkt ge al direct wat jump is

al die filmkes van halfmentaal gehandicapte spasten die daar van hun eigen filmke opnemen terwijl ze compleet nie kunnen jumpen
bewijst maar weer dat jump puur om indruk te maken is, voor aan te stellen

al die replies van mentaal achtergestelde kindjes die niets liever doen dan jump-bashen bewijst maar weer dat respect voor andere stijlen ver te zoeken is en dat men liever iedereen stigmatiseert op basis van een paar randgevallen.

TnG- zei:
reden da ge da zie staan is omda furax af en toe een hardstyle plaat in zn setje smijt (commerciele dan wel) en da die ook op defquon eeft gespeeld (heb set wel ni gehoord, ma da zal dan wel hardstyle geweest zijn zeker? :o )

dus als DJ mss niet volledig onterecht, als producers wél

nee hoor, hij speelde in de jump area (brown area als ik me niet vergis). Voor hardstyle moest je in red en blue area zijn :)

TnG-

Legacy Member
ah k dan :) kzegget, defqon: nog nooit geweest dus dno oe da daar zit :)

en toch draait em af en toe hardstyle ;) ma zoals gezegd de cocaine mf dinges enzo

liquido

Legacy Member
k vind het maar nen enorme mongool dien furax , deze zatedag in complex
zo mongole bewegingen met zijne lelijke kop , was echt een debiel zicht...

Zo hier mijn bijdrage aan het furax-uitschijten :)

en waarom noemt deze thread Jympstyle ,typo zeker?

Koone

Legacy Member
liquido zei:
k vind het maar nen enorme mongool dien furax , deze zatedag in complex
zo mongole bewegingen met zijne lelijke kop , was echt een debiel zicht...

Zo hier mijn bijdrage aan het furax-uitschijten :)

en waarom noemt deze thread Jympstyle ,typo zeker?
Echt he, dien Furax zijn entree was echt te belachelijk voor woorden :D

D-Feat zijn intro was ietske derover maar twas zijn verjaardag dus da mocht :p

Spliffsnatcher

Legacy Member
Ik hoop dat ik nooit de dag moet zien dat iemand begint te jumpen in een locatie zoals fuse.
Jump is een muziekstijl voor mongolen van rond de 16 jaar en gelukkig is er buiten lagoa en 2 andere dorpsdiscotheken niet veel van te merken.

wat ik trouwens ook niet snap, toen ik vroeger naar kozzmozz of arena ging was dat om met vrouwen te dansen, hoe dans je in godsnaam met een vrouw als u voeten alle kanten uitzwieren. Nog erger dan op een teen trappen is ze gewoon helemaal blauw stampen. leuk idee dat jumpen.

Echte underground nodig?? kom dan wat meer naar brussel en zoek de breakcore feestjes. ragga dingen in het park zijn natuurlijk ook veel sfeer

DBK

Legacy Member
kwas zaterdag op een gewoon fuifke, en bij het minste da er een liedje was met iets of wa snelle bass was 75% aan het jumpen, of 25% was aan het jumpen en 50% probeerde, er waren wel enkele bij die het konden maar het was gewoon op de verkeerde muziek, het deed echt pijn da ik jongenskes zag jumpen op retroclassics, prolly de 1e keer da ze die parreltjes hoorden :(
het is echt erg gesteld, allemaal om ter stoerst :(

De SkeEvN

Legacy Member
kvin zo eh da er nen site ala antiklakskes moe komen maar dan antikijkhoeikfumpfilmkes

e.House

Legacy Member
wat me ook al hier stoort van die mensen die denken dat ze dat ze altijd alles beter weten en kunnen dan de rest..... tsssss

[TFT]Poky

Legacy Member
jump muziek afdoen als een minderwaardige muziekstijl moet ook is ophouden, luister naar u eigen muziek daar heb ik geen enkel probleem mee maar toon tenminste ietwat respect voor de muziek die andere mensen graag beluisteren.

Ik zelf luister graag naar jump maar dan wel de deftige dingen en dus niet de commerciele felix bullshit project en consoorten.

En hou ook op met furax bashen, die mens heeft imo toch al veel dingen bewezen. (toegegeven de laatsten tijd doet hij niets anders als gefaalde remixen maken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan