Cind3r^
Legacy Member
inderdaad, wie zijn die andere 2 dan?;xliquido zei:was er maar 1 en da's furax...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad, wie zijn die andere 2 dan?;xliquido zei:was er maar 1 en da's furax...
.
[TFT]Poky zei:Ik durf wedden als jullie echte jumpers ziet jumpen dat gelle al helemaal anders zult praten !

zou een hele beledeging zijn voor ID&T en sensation white...Djack zei:Ik ben zeker dat er op Sensation White mensen zullen jumpen.
Deze zin alleen al zegt genoeg over de hedendaagse trend.
Jurgenv1 zei:zou een hele beledeging zijn voor ID&T en sensation white...
inderdeedDjack zei:We hebben het dan ook over de Belgische jeugd waarvan de meeste geen respect kennen.


1337mr.hanky zei:als ge op video.google gaat merkt ge al direct wat jump is
al die filmkes van halfmentaal gehandicapte spasten die daar van hun eigen filmke opnemen terwijl ze compleet nie kunnen jumpen
bewijst maar weer dat jump puur om indruk te maken is, voor aan te stellen
TnG- zei:reden da ge da zie staan is omda furax af en toe een hardstyle plaat in zn setje smijt (commerciele dan wel) en da die ook op defquon eeft gespeeld (heb set wel ni gehoord, ma da zal dan wel hardstyle geweest zijn zeker?)
dus als DJ mss niet volledig onterecht, als producers wél

Echt he, dien Furax zijn entree was echt te belachelijk voor woordenliquido zei:k vind het maar nen enorme mongool dien furax , deze zatedag in complex
zo mongole bewegingen met zijne lelijke kop , was echt een debiel zicht...
Zo hier mijn bijdrage aan het furax-uitschijten
en waarom noemt deze thread Jympstyle ,typo zeker?


