Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wss omda ze nie eens kunnen dansen ..
)
als het door iemand gedaan wordt die het kan natuurlijk (of duojump en dergelijke, zalig ^^ => http://video.google.com/videoplay?docid=2740515423718644460&q=duojump&pl=true)
da's gewoon dikke meeloperij.F/-\nTa$Y zei:ik moet zeggen... veel van die gabbers die zo gaan dansen op nen avond...
probeer eens 5 min. te jumpen, je bent POMPAF.
die gasten zitten soms zwaar aan de menten om dat vol te houden ne hele nacht... :/


Dennoman zei:Jumpen is springen op techno.
There![]()
Idd,zelfde als gabbers =/= jump,Decade zei:Laat Techno erbuiten ja?![]()
Techno =/= Jump
kwou al stoppen mee lezen toen ek da las 
F/-\nTa$Y zei:jumpstyle is kluchtig, en er zijn er maar weinig die het echt kunnen...
maar toch, soms kan het bere sjiek zijn om te zienals het door iemand gedaan wordt die het kan natuurlijk (of duojump en dergelijke, zalig ^^ => http://video.google.com/videoplay?docid=2740515423718644460&q=duojump&pl=true)
jammer dat veel gabbers daar sterke aangangers van zijn en die stijl verzieken (door bv. tegen mensen te schoppen enz. op een fuif)
maar soit... ik vind het belachelijk dat mensen zich typeren door middel van muziekda's gewoon dikke meeloperij.
[TFT]Poky zei:lol bollenpakkers? wa nen dikke bs is dat sorry hoor!
Bij elk muziek genre hebde mensen die drugs nemen hoor.

[TFT]Poky zei:lol bollenpakkers? wa nen dikke bs is dat sorry hoor!
Bij elk muziek genre hebde mensen die drugs nemen hoor.
En fruitpap is gemaakt van prei en selder. :ironic:Dennoman zei:Jumpen is springen op techno.
F/-\nTa$Y zei:ik moet zeggen... veel van die gabbers die zo gaan dansen op nen avond...
probeer eens 5 min. te jumpen, je bent POMPAF.
die gasten zitten soms zwaar aan de menten om dat vol te houden ne hele nacht... :/
.Wel jammer van die kutfilmpkes enal, jumpen moet ge doen in een discotheek en niet thuis.Dus vnv ga ik naar the oh brugge en ga ik lekker een nachtje jumpen die sfeer is daar echt prachtig
wel op een paar marginale jumpers na.Wilde ik effe kwijt 