Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dieleman_F

Legacy Member
waahaha,
dat is ongeloofelijk grappig om iemand te zien doen op een fuif, maar ik vind de muziek degoutant slecht (is mijn mening natuurlijk)

EternalSilence

Legacy Member
jumpen
tsss
dat is zo een opkomende hype de laatste tijd, maar ge moet nie denken dat ik ga meedoen aan dat rare fenomeen
infeitelijk heb je de basis, en dan kun je zelf allerlei dingen aan toevoegen.
2 van mijn klas zijn 'jumpers' .. altijd grappig om die manne nbezig te zien op fuifen
ik vind nog belachelijker als een meiske dit doet, dat trekt dus echt op geen ballen, laat staan als een jongen het doet
heel die dans is echt om mee te lachen :lol:
maarja.. zij moeten het weten, als zij willen jumpen mij nie gelaten, dat ze doen wa ze nie laten kunnen
ma mijn mening is dus simpel:: vind het maar niets

Toeriest

Legacy Member
komaaaan zeg, die trapt ver die klein manne omver.
En dien 1ne kleine der in dien hoek zit wa mee te doen me zijn armen.

EternalSilence

Legacy Member
over trappen gesproken
ook zoiets
ze zwaaien dus maar met hun voeten naar achter en naar voren
op 100dagen
stond er zo een bende jongeren te jumpen, (en twas nie eens jump muziek .. infeitelijk waren ze op alles aant jumpen .. :oink: wss omda ze nie eens kunnen dansen .. :sop: )
ik passeer daar, juist achter een pint geweest, en mijn maten stonden lijk naast da groepke, ik dus achter da groep jumperkes, krijg i kdaar zo ne schop tegen mijn schenen, van een wijf da staat te jumpen, en wss nog helemaal gedrogeerd is, want ze had het nie eens door.
heb maar niets gedaan.. maar als mijn pint in de grond had gelegen, door dit vooral ging ze mogen afdokken

Arcan

Legacy Member
jumpstyle is kluchtig, en er zijn er maar weinig die het echt kunnen...
maar toch, soms kan het bere sjiek zijn om te zien :) als het door iemand gedaan wordt die het kan natuurlijk (of duojump en dergelijke, zalig ^^ => http://video.google.com/videoplay?docid=2740515423718644460&q=duojump&pl=true)
jammer dat veel gabbers daar sterke aangangers van zijn en die stijl verzieken (door bv. tegen mensen te schoppen enz. op een fuif)


maar soit... ik vind het belachelijk dat mensen zich typeren door middel van muziek :wtf: da's gewoon dikke meeloperij.

2 many soldiers

Legacy Member
Ik luister soms wel is naar jump muziek. Vooral op fuifkes vind ik het wel tof als er zo eens een moment is. Jumpen doe ik soms om te lachen, ik neem da wel ni echt serieus.

Arcan

Legacy Member
ik moet zeggen... veel van die gabbers die zo gaan dansen op nen avond...
probeer eens 5 min. te jumpen, je bent POMPAF.
die gasten zitten soms zwaar aan de menten om dat vol te houden ne hele nacht... :/

EternalSilence

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
ik moet zeggen... veel van die gabbers die zo gaan dansen op nen avond...
probeer eens 5 min. te jumpen, je bent POMPAF.
die gasten zitten soms zwaar aan de menten om dat vol te houden ne hele nacht... :/

is ook waar :p
die 2 van mijn klas die dus meestal jumpen op ne fuif, die gasten zijn na 10 minuten non stop jumpen helemaal leeg :p
ze kunnen dan me moeite op hun benen blijven staan
en voor wat? ze hebben zich wat laten opmerken, ma of ge daar iets tofs mee gedaan hebt ..
ik betwijfel het

TnG-

Legacy Member
danku decade :p kwou al stoppen mee lezen toen ek da las :)

anyway; 'tgeen gulle ziet op "fuifkes" zijn 10 man da jumpt en dan lijkt da alsof ge probeert op te vallen...

ga is naar een discotheek waar ze enkel die muziek (en nee geen felix project) draaien...daar is da de normaalste zaak en valt niemand op door da te doen

en oh plz...van die mensen die uitspraken doen van 'springen op techno','bollepakkers','blabla' weten er echt geen reet van ....
versuz, illusion, en wat nog word even veel drugs gepakt als in complex of the oh ofzo ze, tis zo weeral de cliche van 'de gabbers' (veel mensen denken blijkbaar da french-tek en hardcore hetzelfde zijn, getuigd weeral van blind geblaat) de bolleslikkers zijn

DiDoria

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
jumpstyle is kluchtig, en er zijn er maar weinig die het echt kunnen...
maar toch, soms kan het bere sjiek zijn om te zien :) als het door iemand gedaan wordt die het kan natuurlijk (of duojump en dergelijke, zalig ^^ => http://video.google.com/videoplay?docid=2740515423718644460&q=duojump&pl=true)
jammer dat veel gabbers daar sterke aangangers van zijn en die stijl verzieken (door bv. tegen mensen te schoppen enz. op een fuif)


maar soit... ik vind het belachelijk dat mensen zich typeren door middel van muziek :wtf: da's gewoon dikke meeloperij.

Die kunnen het wel maar zoals bij elke jump variatie bestaat niet dat is het 'saaie 'aan die "dans". Altijd maar het zelfde soort beweging.

Dit is dansen. Ook als is het muziek waar ik niet 100% voor ben het is tenmiste DANS!!!

Bart Religion

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
lol bollenpakkers? wa nen dikke bs is dat sorry hoor!

Bij elk muziek genre hebde mensen die drugs nemen hoor.

behalve bij straight edge hardcore :p

Cazzz

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
lol bollenpakkers? wa nen dikke bs is dat sorry hoor!

Bij elk muziek genre hebde mensen die drugs nemen hoor.

das waar en da ontken ik ni maar probeer maar eens nen hele nacht te staan jumpe, hoe houden ze dat vol denk je? Door den alohol? Ik denk het toch net niet..

Trouwens, ik ken wel een paar jumpers die er maar al te graag over stoefe..

freakyboy

Legacy Member
F/-\nTa$Y zei:
ik moet zeggen... veel van die gabbers die zo gaan dansen op nen avond...
probeer eens 5 min. te jumpen, je bent POMPAF.
die gasten zitten soms zwaar aan de menten om dat vol te houden ne hele nacht... :/


Mja ik jump nu al een jaartje allemaal begonnen in lagoa voordat Jumpen commercieel werd zoals the oh enzo.
Jumpen doe ik graag ik zal ik blijven doen ik kan het zeker een hele nacht volhouden zonder menten te pakn of zoiets.
Enigste probleem is dan wel dat ik de dag erachter helemaal kreupel ben en doodmoe.Maar om een hele nacht te jumpen heb ge zekers geen menten nodig als je water hebt kan het ook ze ;).Wel jammer van die kutfilmpkes enal, jumpen moet ge doen in een discotheek en niet thuis.Dus vnv ga ik naar the oh brugge en ga ik lekker een nachtje jumpen die sfeer is daar echt prachtig :love: wel op een paar marginale jumpers na.Wilde ik effe kwijt ;)

grtz
freakyboy
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan