jodeman
Legacy Member
Ik wou eens weten wat jullie van jumpstyle vonden. Persoonlijk vind ik het er maar raar uitzien en zou men eigen nooit zo willen vertonen in het openbaar
. Maar blijkbaar slaagt dat bij heel veel mensen aan en is dat nu "cool". Maar het is niet zo nieuw als sommigen denken want een paar gasten deden dat 3 jaar geleden al in illusion. Als je niet goed kan dansen is dat natuurlijk wel de perfecte oplossing. Das een nieuwe vorm van "hakken" zeker.
So speak up, pro of contra.
. Maar blijkbaar slaagt dat bij heel veel mensen aan en is dat nu "cool". Maar het is niet zo nieuw als sommigen denken want een paar gasten deden dat 3 jaar geleden al in illusion. Als je niet goed kan dansen is dat natuurlijk wel de perfecte oplossing. Das een nieuwe vorm van "hakken" zeker.So speak up, pro of contra.



