Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jodeman

Legacy Member
Ik wou eens weten wat jullie van jumpstyle vonden. Persoonlijk vind ik het er maar raar uitzien en zou men eigen nooit zo willen vertonen in het openbaar :) . Maar blijkbaar slaagt dat bij heel veel mensen aan en is dat nu "cool". Maar het is niet zo nieuw als sommigen denken want een paar gasten deden dat 3 jaar geleden al in illusion. Als je niet goed kan dansen is dat natuurlijk wel de perfecte oplossing. Das een nieuwe vorm van "hakken" zeker.

So speak up, pro of contra.

Cazzz

Legacy Member
grotendeels zen't allemaal bollepakkers en moet'k er ni echt veel van hebbe, geef mij toch maar mijn avondje RnB per week..

jeroenrams

Legacy Member
Ieder zijn stijl zeg ik altijd, en eventjes jump-muziek kan ik wel appreciëren (geen 6u aan een stuk :)). Maar er zelf zo staan jumpe is niet voor mij weggelegd :)
Ik prefereer meer groove, house,...

User_BELGIUM

Legacy Member
dat jumpen is idd al lang niet nieuw meer (ik zou zelfs niet weten waar je het van haalt om het nieuw te noemen)
als ex-jumper moetek toch wel zeggen, de tijd dat ik het deed vond ik het wel machtig, er was ook een soort groepsverband dat ontstond met de anderen. Maar het was mij idd té simpel. Ik jumpte dan ook maar alleen op de beste liedjes ;)
en nu.. tjah.. ben ik beginnen zoeken naar andere stijlen want jumpen is al lang niet meer zo cool als het was. Sinds iedereen denkt dat hij/zij kan jumpen is de fun er voor mij af want
1) ze kunnen er niets van
2) ze maken ons belachelijk
3) ik word er slecht van als ik een 12jarige zie jumpen en dan nog eens stoer doen

=> voor mij hoeft het niet meer. ik ga nu meer R'n'B gericht. Eindelijk eens wat moeilijk dansen :)

Mr Syphon

Legacy Member
jump muziek is goed, maar zoals ge overal op internet wel ziet krijgt het een slechte naam door al die grapjassen die int openbaar wa liggen rond te huppelen

GMotha

Legacy Member
Mijn mening is eerder verkondigd en ik zal hem even in 1 woord samenvatten: belachelijk.
Da's positief, ik lach wel graag.

[TFT]Poky

Legacy Member
lol bollenpakkers? wa nen dikke bs is dat sorry hoor!

Bij elk muziek genre hebde mensen die drugs nemen hoor.

Mijn mening over jumpen : tis cool en ik doe het graag, alleen wordt het zwaar verneukt door die mannen die jumpen om het jumpen zelf belachelijk te maken en door de zovele homevideo's :s

Genious

Legacy Member
bwa, er zijn er massa's die er ronduit idioot uitzien wanneer ze het doen.
soms zijn er dan wel dat ge het ziet doen en die toch wel de moeite waard zijn.

maar het is niet mijn genre: te eentonig, en niet sterk genoeg om stimulerend te werken (tijdens gamen ofzo)

Toppie

Legacy Member
kijk ff naar de thread op de music forum, daar is al een hele discussie a/d gang. De thread noemt 'hoe bekkent is jumpstyle nu eigenlijk' of iets in die aard

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd op music forum staan er 2 threads over jump dacht ik die nogal voor oplaaiing zorgen :p

EclipX

Legacy Member
Vroeger hé, was jump en hard dance goeie muziek, maar sinds die tuning beats series zijn uitgekomen, is die muziek nu een rage gekomen & ook het jumpen, persoonlijk heb ik niks tegen jump, maar wel tegen die gewone saaie jump liedjes, met belletjes en fijne stemmetjes (felix project,etc..)

Voor mij toch liever French Tek, of gewoon hardere jump :)

go_ndw

Legacy Member
Je kan Jumpen toch echt geen dansstijl noemen. En nieuw? 6 jaar geleden stond ik ook te jumpen...

Nu is het allemaal skieen en welke andere wintersporten nog, die de klok slaan op (jump)-feestjes...

EazY

Legacy Member
is gewoon een rage :) van de 100 jumpers die je nu hebt blijven er binnen 2-3 jaar nog 20 die-hards over ofzo

jammer dat die andere 80 de boel wel belachelijk maken ondertussen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan