DBK
Legacy Member
dat is omdat die stijl heel underground isSid` zei:Jympstyle? nooit van gehoord.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is omdat die stijl heel underground isSid` zei:Jympstyle? nooit van gehoord.
Cazzz zei:das waar en da ontken ik ni maar probeer maar eens nen hele nacht te staan jumpe, hoe houden ze dat vol denk je? Door den alohol? Ik denk het toch net niet..
Trouwens, ik ken wel een paar jumpers die er maar al te graag over stoefe..
User_BELGIUM zei:dat jumpen is idd al lang niet nieuw meer (ik zou zelfs niet weten waar je het van haalt om het nieuw te noemen)
als ex-jumper moetek toch wel zeggen, de tijd dat ik het deed vond ik het wel machtig, er was ook een soort groepsverband dat ontstond met de anderen. Maar het was mij idd té simpel. Ik jumpte dan ook maar alleen op de beste liedjes
en nu.. tjah.. ben ik beginnen zoeken naar andere stijlen want jumpen is al lang niet meer zo cool als het was. Sinds iedereen denkt dat hij/zij kan jumpen is de fun er voor mij af want
1) ze kunnen er niets van
2) ze maken ons belachelijk
3) ik word er slecht van als ik een 12jarige zie jumpen en dan nog eens stoer doen


Quilombo zei:was t verschil me hakke?
Jumpen is wat ge al die mensen op die filmpkes ziet proberen..DiDoria zei:Wel je slaat de spijker op de kop:
Ik zie alleen 'hak' filmpjes (zoals het vorige) maar is dat ook jumpen? Want Jumpen is toch alleen springen of is het een onderdeel van Jumpen of is het het zelfde. Want denk dat veel mensen die verwarren.
Het lijkt me alsof er maar 1 goed voorbeeld bestaat van jumpen: het duojump filmpje. Als je dan weet wat voor een spasten en meelopers die kerels irl zijn, dan wordt het helemaal belachelijk.F/-\nTa$Y zei:jumpstyle is kluchtig, en er zijn er maar weinig die het echt kunnen...
maar toch, soms kan het bere sjiek zijn om te zienals het door iemand gedaan wordt die het kan natuurlijk (of duojump en dergelijke, zalig ^^ => http://video.google.com/videoplay?docid=2740515423718644460&q=duojump&pl=true)
jammer dat veel gabbers daar sterke aangangers van zijn en die stijl verzieken (door bv. tegen mensen te schoppen enz. op een fuif)
maar soit... ik vind het belachelijk dat mensen zich typeren door middel van muziekda's gewoon dikke meeloperij.

Jurgenv1 zei:hardstyle =/= jump
hardstyle is harder muziek, dus bv dj furax of ghost die ook hardstyle artiesten zijn is geen waar wat ik veel zie momenteel...




net nietTnG- zei:zegt gij nu da furax en ghost hardstyle producers zijn of net niet?
zoja, pm ik de link van u post ffie naar Djack door![]()

aha, nog enefreakyboy zei:Mja ik jump nu al een jaartje allemaal begonnen in lagoa voordat Jumpen commercieel werd zoals the oh enzo.
Jumpen doe ik graag ik zal ik blijven doen ik kan het zeker een hele nacht volhouden zonder menten te pakn of zoiets.
Enigste probleem is dan wel dat ik de dag erachter helemaal kreupel ben en doodmoe.Maar om een hele nacht te jumpen heb ge zekers geen menten nodig als je water hebt kan het ook ze.Wel jammer van die kutfilmpkes enal, jumpen moet ge doen in een discotheek en niet thuis.Dus vnv ga ik naar the oh brugge en ga ik lekker een nachtje jumpen die sfeer is daar echt prachtig
wel op een paar marginale jumpers na.Wilde ik effe kwijt
grtz
freakyboy
zal er ook zijn offcourse
Sfeer ginder is imo wel goed, zal raar doen om daarna weer na gewone fuiven te gaan imo. is wel goei muziek, twordt gewoon verneukt door die filmpjesmakers. da's lik 1 da denkt da ie ne maat is van ons, int schole doet em soms zo ne 'jumpmoveke' sinds de 100 dagen, ie denkt da em cool is enzo...Jurgenv1 zei:hardstyle =/= jump
hardstyle is harder muziek, dus bv dj furax of ghost die ook hardstyle artiesten zijn is geen waar wat ik veel zie momenteel...
ook ik ben niet tegen jumpstyle want ik luister ook nog naar jump, maar geen 6 uren aan een stuk idd![]()
geschiedenis zal zich herhalen, net zoals de hardcore in de jaren 90'
iedereen was trots een gabber te worden genoemd, net zoals jumper nu
eens zien wat e gebeurd wanneer jumpstyle rage ook zal over zijn![]()
heb hier wat samples:
hardstyle:
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=079LJHF3TWW6S3KESAJPG75FQ8
hardstyle1: Dj pavo @ sensation black 2004
hardstyle2: Dj Richy B - Qlimax Hardstyle
jumpstyle:
http://s40.yousendit.com/d.aspx?id=2OPHRGMT8LL350LD5W2C687JC3
jumpstyle1: Dj ruthless - I feel like dancing
jumpstyle2: Showtek vs. DJ Mystery - Punani Madre (Dj MG Bootleg Mix)
tot zover deze rechtzetting![]()
. Dj Furax & Ghost vallen niet onder hardstyle what so ever. Je hebt blijkbaar al een een keer je post ge-edit heb ik gelezen. Still het is nog steeds niet duidelijk. Maak het toch nog maar wat duidelijker
.Hmm,underground,zoals R'nB en rap he?DBK zei:dat is omdat die stijl heel underground is
