Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jurgenv1

Legacy Member
Hard Dance is een algemene benaming voor de hardere stijlen, maar zegt nooit dat Hardstyle staat voor alle hardere dancestijlen
dat zeg ik ook niet ;) en dat weet ik ook wel, ik zeg gewoon dat hardstyle harder is dan jump :) en hardcore is dan op zijn beurt harder dan hardstyle enz... :) allemaal onder idd de categorie hard dance

maar ik bedoel gewoon dat ik met de dag van vandaag veel zie zeggen of op forums posten DJ furax: jump/hardstyle :sop:

hardstyle is DJ luna, zany, prophet enz...

cooly

Legacy Member
Decade zei:
Als je met rap hip hop bedoeld, zou je er nog van verschieten hoe undergound het is...
Neen,met rap bedoel ik vooral die 50cent en die dingen die ge honderd keren hoort op tv en radio.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Hoeveelste topic op een paar weken tijd is dit al :ironic:

1337mr.hanky

Legacy Member
als ge op video.google gaat merkt ge al direct wat jump is

al die filmkes van halfmentaal gehandicapte spasten die daar van hun eigen filmke opnemen terwijl ze compleet nie kunnen jumpen
bewijst maar weer dat jump puur om indruk te maken is, voor aan te stellen

Deefees

Legacy Member
DiDoria zei:
Die kunnen het wel maar zoals bij elke jump variatie bestaat niet dat is het 'saaie 'aan die "dans". Altijd maar het zelfde soort beweging.
Dit is dansen. Ook als is het muziek waar ik niet 100% voor ben het is tenmiste DANS!!!
Dit vind ik nu ook zever é. Op e fuif ebk da nog nooit iemand zien doen zu, zo e heel ingestudeert dansje. Kga naar een fuif om me te amuseren en "dansen" wnr dat ik wil en hoe dat ik wil, alsof ik "dansen" gebruik als verleidings-truc. Riiiight... :)

TnG-

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
dat zeg ik ook niet ;) en dat weet ik ook wel, ik zeg gewoon dat hardstyle harder is dan jump :) en hardcore is dan op zijn beurt harder dan hardstyle enz... :) allemaal onder idd de categorie hard dance

maar ik bedoel gewoon dat ik met de dag van vandaag veel zie zeggen of op forums posten DJ furax: jump/hardstyle :sop:

hardstyle is DJ luna, zany, prophet enz...

reden da ge da zie staan is omda furax af en toe een hardstyle plaat in zn setje smijt (commerciele dan wel) en da die ook op defquon eeft gespeeld (heb set wel ni gehoord, ma da zal dan wel hardstyle geweest zijn zeker? :o )

dus als DJ mss niet volledig onterecht, als producers wél

Jurgenv1

Legacy Member
ja af en toe gebeurd dat wel, maar als je zijn sets beluistert zal je vlug concluderen dat hij vooral jump draait ;)

en da die ook op defquon eeft gespeeld (heb set wel ni gehoord, ma da zal dan wel hardstyle geweest zijn zeker? :o )
tja, limax is ook een hardstyle event, maar qlimax belgië...je kunt het al raden hé, hupla, direct stuk of 3 denk ik jump DJ's op qlimax belgië :wtf: maar dat heeft te maken omdat jump zo in trek is in belgië en tegenwoordig moet je jump draaien om volk te hebben :)

[TFT]Poky

Legacy Member
bij ons hebben ze het anders totaal nog niet door dat jump in is hoor, ze weigeren het gewoon te spelen :s. Ik ben van oordeel dat op elke boerenfuif elk genre moet worden gespeeld vooral die dat op dat moment in trek zijn.

1337mr.hanky

Legacy Member
[TFT]Poky zei:
bij ons hebben ze het anders totaal nog niet door dat jump in is hoor, ze weigeren het gewoon te spelen :s. Ik ben van oordeel dat op elke boerenfuif elk genre moet worden gespeeld vooral die dat op dat moment in trek zijn.
praise yourself the happiest man on earth:love: :love: :love: :music:

EclipX

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
als ge op video.google gaat merkt ge al direct wat jump is

al die filmkes van halfmentaal gehandicapte spasten die daar van hun eigen filmke opnemen terwijl ze compleet nie kunnen jumpen
bewijst maar weer dat jump puur om indruk te maken is, voor aan te stellen

Goe gezegd, zo goe, dat 't me sig is geworden :applause:

liquido

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
ja af en toe gebeurd dat wel, maar als je zijn sets beluistert zal je vlug concluderen dat hij vooral jump draait ;)


tja, limax is ook een hardstyle event, maar qlimax belgië...je kunt het al raden hé, hupla, direct stuk of 3 denk ik jump DJ's op qlimax belgië :wtf: maar dat heeft te maken omdat jump zo in trek is in belgië en tegenwoordig moet je jump draaien om volk te hebben :)


was er maar 1 en da's furax...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan