Jurgenv1
Legacy Member
dat zeg ik ook nietHard Dance is een algemene benaming voor de hardere stijlen, maar zegt nooit dat Hardstyle staat voor alle hardere dancestijlen
en dat weet ik ook wel, ik zeg gewoon dat hardstyle harder is dan jump
en hardcore is dan op zijn beurt harder dan hardstyle enz...
allemaal onder idd de categorie hard dancemaar ik bedoel gewoon dat ik met de dag van vandaag veel zie zeggen of op forums posten DJ furax: jump/hardstyle
hardstyle is DJ luna, zany, prophet enz...




)
maar dat heeft te maken omdat jump zo in trek is in belgië en tegenwoordig moet je jump draaien om volk te hebben
. Ik ben van oordeel dat op elke boerenfuif elk genre moet worden gespeeld vooral die dat op dat moment in trek zijn.
