Archief - Jympstyle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cind3r^

Legacy Member
iamand die grappig probeert te doen lol, dat em eerst wat fatsoenlijk nederlands leert spreken..

aXl_

Legacy Member
DBK zei:
maar ik zie meer dan de helft van de jumpers met skate schoenen of ben ik ni meer mee met de "mode"? :s :s :s

de portemonnee zal niet even snel mee evolueren als de hype zeker :unsure:

liquido

Legacy Member
San Vegita zei:
Friday 28th of April
Screw at INDUSTRIA
Jumpstyle event ft.
D - Feat (Complexteam)
Larsson (D-Tox)
Vicious D (D-Tox)
Fast [mc/dj] (Project Hardcore / Club Fast)
Special Guest dj

Doors 23.00h - 15 euro
Presale 12 euro

Presale locations Antwerpen : USA import, BILBO, T&T
Mechelen : Enterprise Records, Extrazone
Gent : Billboard, BILBO, Brooklyn
Hasselt : Sound Station


wie organiseert dees??
weer die mongo van dtox en mobnights

lars is echt ng wel goe :)

Jaws

Legacy Member
San Vegita zei:
Friday 28th of April
Screw at INDUSTRIA
Jumpstyle event ft.
D - Feat (Complexteam)
Larsson (D-Tox)
Vicious D (D-Tox)
Fast [mc/dj] (Project Hardcore / Club Fast)
Special Guest dj

Doors 23.00h - 15 euro
Presale 12 euro

Presale locations Antwerpen : USA import, BILBO, T&T
Mechelen : Enterprise Records, Extrazone
Gent : Billboard, BILBO, Brooklyn
Hasselt : Sound Station
kzou wel willen gaan, alleen was het daar met D-Tox superwarm :x en het drinken was wa te duur, dus kben nog aan het twijfelen :p

Fearfm.be

Legacy Member
Man het barst van de positieviteit :)

Ach wij zijn de grens ook weer overgestoken vanaf vandaag ook in nederland te beluisteren www.fearfm.NL :D

Dus kijken of wij met z'n allen een feestje kunnen bouwen moet kunnen toch ;)

Keep on jumping !

Fearfm.be

Legacy Member
Jammer dat ik soms een beetje te ongeduldig ben :P en te vaak die knop indruk.
Mijn welgemeende excuses hiervoor ;)

EclipX

Legacy Member
Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?

JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE

dammn :|

Op teletet ook, al die jumperkes, weten nie ees oe ze hun belachelijke filmpjes van zichzelf moeten oploaden :/

aXl_

Legacy Member
Fearfm.be zei:
Jammer dat ik soms een beetje te ongeduldig ben :P en te vaak die knop indruk.
Mijn welgemeende excuses hiervoor ;)

wist je al dat je, je eigen posts kon verwijderen?

EclipX zei:
Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?

JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE

dammn :|

Op teletet ook, al die jumperkes, weten nie ees oe ze hun belachelijke filmpjes van zichzelf moeten oploaden :/

op wat slaagt dit ook alweer? :wtf:

TnG-

Legacy Member
Jaws zei:
kzou wel willen gaan, alleen was het daar met D-Tox superwarm :x en het drinken was wa te duur, dus kben nog aan het twijfelen :p

als ge het voor de lineup doe (of toch den helft) :

KOM DAN NAAR HIER :D

tis wel ni in industria (oooooh geen 100 graden en geen 3 euro voor ne cola, doeme) ma tword wel knalle :D
(+ der is de mogelijkheid om naar andere muziek te luisteren :)))

1337mr.hanky

Legacy Member
laat mij hier even een kort verhaaltje neerpoten om uit te leggen waarom ik zo tegen jump ben, beschrijft trouwens ook de jumper

gaat over paar kameraden

een jaar of 4 geleden luisterde der ene naar commerciele punk/pop, ok, de rest luisterd daar ook gedurende een jaar naartoe, tot er eens ene het id krijgt ne rocker te worden en alleen maar naar oldies rock/ rocknroll jaren 60/70/80 luisterd, de rest wordt ook rocker, luisteren allemaal naar die muziek
dan komt ge zo eens af met andere muziek, joelen ze u uit, want alleen rock is muziek, de rest is slecht
tot een paar maanden geleden, toen ziet der ene dat jump toch zo enorm in is, wow ik moet toch maar een naar jump gaan luisteren, kan ik mij goed aanstellen en indruk maken; hij luisterd nu dus naar jump, wat doet de rest, luisterd ook allemaal naar jump...

Cind3r^

Legacy Member
EclipX zei:
Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?

JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE
1. Dat staat niet in de topic maar in een post.

2. Als je goed naar je toetsenbord kijkt zal je zien dat de "y" langs de "u" staat, waardoor het 9 kansen op 10 om een typfout gaat..

weer een dikke veralgemening.

jodeman

Legacy Member
EclipX zei:
Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?

JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE

dammn :|

Op teletet ook, al die jumperkes, weten nie ees oe ze hun belachelijke filmpjes van zichzelf moeten oploaden :/

Voor de laatste keer, het is een tijpfout. Als ge de eerste post eens deftig leest dan ziet ge dat ik jUmpstyle gebruik. Voor al die mannen die nooit een tijpfout maken en erover liggen zagen, ga naar de winkel en koopt u een leven :niceone:.

TimeFtw

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
laat mij hier even een kort verhaaltje neerpoten om uit te leggen waarom ik zo tegen jump ben, beschrijft trouwens ook de jumper

gaat over paar kameraden

een jaar of 4 geleden luisterde der ene naar commerciele punk/pop, ok, de rest luisterT daar ook gedurende een jaar naartoe, tot er eens ene het id krijgt ne rocker te worden en alleen maar naar oldies rock/ rocknroll jaren 60/70/80 luisterT, de rest wordt ook rocker, luisteren allemaal naar die muziek
dan komt ge zo eens af met andere muziek, joelen ze u uit, want alleen rock is muziek, de rest is slecht
tot een paar maanden geleden, toen ziet der ene dat jump toch zo enorm in is, wow ik moet toch maar een naar jump gaan luisteren, kan ik mij goed aanstellen en indruk maken; hij luisterT nu dus naar jump, wat doet de rest, luisterT ook allemaal naar jump...

Volgens jouw 'redenering' kan je dan ook tegen "oldies rock/ rocknroll jaren 60/70/80" zijn, aangezien 'de rest' die ene kameraad ook in die muziekstijl gevolgd heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan