Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBK zei:maar ik zie meer dan de helft van de jumpers met skate schoenen of ben ik ni meer mee met de "mode"?![]()
![]()
![]()

San Vegita zei:Friday 28th of April
Screw at INDUSTRIA
Jumpstyle event ft.
D - Feat (Complexteam)
Larsson (D-Tox)
Vicious D (D-Tox)
Fast [mc/dj] (Project Hardcore / Club Fast)
Special Guest dj
Doors 23.00h - 15 euro
Presale 12 euro
Presale locations Antwerpen : USA import, BILBO, T&T
Mechelen : Enterprise Records, Extrazone
Gent : Billboard, BILBO, Brooklyn
Hasselt : Sound Station

kzou wel willen gaan, alleen was het daar met D-Tox superwarmSan Vegita zei:Friday 28th of April
Screw at INDUSTRIA
Jumpstyle event ft.
D - Feat (Complexteam)
Larsson (D-Tox)
Vicious D (D-Tox)
Fast [mc/dj] (Project Hardcore / Club Fast)
Special Guest dj
Doors 23.00h - 15 euro
Presale 12 euro
Presale locations Antwerpen : USA import, BILBO, T&T
Mechelen : Enterprise Records, Extrazone
Gent : Billboard, BILBO, Brooklyn
Hasselt : Sound Station
en het drinken was wa te duur, dus kben nog aan het twijfelen 
eindelijk es iet positief in dezen threadInv` zei:jympen is de max




Fearfm.be zei:Jammer dat ik soms een beetje te ongeduldig benen te vaak die knop indruk.
Mijn welgemeende excuses hiervoor![]()
EclipX zei:Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?
JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE
dammn :|
Op teletet ook, al die jumperkes, weten nie ees oe ze hun belachelijke filmpjes van zichzelf moeten oploaden :/

hierop denk ikInv` zei:jympen is de max

Jaws zei:kzou wel willen gaan, alleen was het daar met D-Tox superwarmen het drinken was wa te duur, dus kben nog aan het twijfelen
![]()


))1. Dat staat niet in de topic maar in een post.EclipX zei:Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?
JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE
EclipX zei:Ik da topic verkeerd geschreven? Of zijn die jumpers echt zo dom?
JUMPSTYLE niet JYMPSTYLE
dammn :|
Op teletet ook, al die jumperkes, weten nie ees oe ze hun belachelijke filmpjes van zichzelf moeten oploaden :/
1337mr.hanky zei:laat mij hier even een kort verhaaltje neerpoten om uit te leggen waarom ik zo tegen jump ben, beschrijft trouwens ook de jumper
gaat over paar kameraden
een jaar of 4 geleden luisterde der ene naar commerciele punk/pop, ok, de rest luisterT daar ook gedurende een jaar naartoe, tot er eens ene het id krijgt ne rocker te worden en alleen maar naar oldies rock/ rocknroll jaren 60/70/80 luisterT, de rest wordt ook rocker, luisteren allemaal naar die muziek
dan komt ge zo eens af met andere muziek, joelen ze u uit, want alleen rock is muziek, de rest is slecht
tot een paar maanden geleden, toen ziet der ene dat jump toch zo enorm in is, wow ik moet toch maar een naar jump gaan luisteren, kan ik mij goed aanstellen en indruk maken; hij luisterT nu dus naar jump, wat doet de rest, luisterT ook allemaal naar jump...