Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

C//LiMBa

Legacy Member
niet als je constant een geupdate playlist wilt op je ipod samen met de laatste nieuwe podcasts...

Laurens100

Legacy Member
Zeg als je maar USB 1.1 hebt, hoe lang duurt het dan om 1 liedje op je ipod te zetten (of hoeveel mb/sec)

spectrious

Legacy Member
Laurens100 zei:
Zeg als je maar USB 1.1 hebt, hoe lang duurt het dan om 1 liedje op je ipod te zetten (of hoeveel mb/sec)
BIj 10 liedjes verseipelen merk i kniets. Bij 500 nummer scheelt het al een minuut ongeveer. Doe jij het reken werk

C//LiMBa

Legacy Member
lol op 500 liekes scheelt em da toch meer dan ne minuut zenne :d
leve usb2.0!! (voor zij die SP2 hebben...)

Xoliul

Legacy Member
Ulixes zei:
Dit is het "muziek"forum maar meer dan de helft lult over het "design" en over het prachtige kleurenscherm :sop:

Waar het bij mij in de eerste plaats om draait als ik een mp3speler koop is de geluidskwaliteit en de features die echt soundrelated zijn zoals het kunnen beluisteren en/of opnemen van radio en de mogelijkheid tot stemopnames. En dan voel ik me toch eerder aangetrokken tot iRiver en iAudio. Welk nut heeft design? Zo'n ding zit 95% van de gebruikstijd in je broekzak, wat kan mij de looks schelen... Bouwkwaliteit is dan weer wel belangrijk, maar stevigheid veronderstelt geen blitse looks.

Ik moet toegeven dit ziet er wel mooi uit (al vind ik dat dus niet belangrijk) en op dit moment lijkt het nog vrij concurrentieel (veel flashgeheugen voor weinig geld), maar zoals hierboven reeds gezegd: wacht maar tot de Koreanen weer eens uithalen :evil:

iAudio !!!
Ik heb sinds dinsdag een M3, die heeft pas soundfeatures ! En dat USB on the Go is superhandig, inpluggen en gewoon copy-paste ! Kan echt uren doorgaan over wat er beter aan is.

Laurens100

Legacy Member
spectrious zei:
BIj 10 liedjes verseipelen merk i kniets. Bij 500 nummer scheelt het al een minuut ongeveer. Doe jij het reken werk

Bedoel je als je de 0 achter de 1 en 5 weglaat ? :doc:

psyko-monchske

Legacy Member
kan je die nano op de een of andere manier uitzetten of staat die altijd op?
Hebben jullie ook zon trial van 50 free mp3s gekregen van emusic of is dat niet te vertrouwen?

C//LiMBa

Legacy Member
op play blijven drukken en hij gaat in een soort van hybernation-mode. na 24u zet hij zijn eigen helemaal uit dacht ik (dit was toch zo met de vorige ipods, geen id hoe het zit nu er flashgeheugen in zit...)

psyko-monchske

Legacy Member
bedankt

damn, gisteren was ik echt bang, ik had die nano op men nachtkast gelegd en dan weggelopen, maar natuurlijk zaten men oortjes nog in men oren en viel hem. hij werkt nog perfect ma als ik met da machien wa schud hoor ik vanbinnen iets bewegen ( voor dat da gevallen was ook ) is da normaal ofzo?

Yo-Han

Legacy Member
Ik zat gisteren bij een kennis,z'n vriendin heeft de inano en hij de ipod..eigenlijk kocht hij het voor op de baan in de wagen,maar gebruikt het thuis ook

de ipod stond zelfs te spelen op speakers van 6000€ via een heel degelijke yamaha home cinema amp en k'moet zeggen dat het dingske toch redelijk goed was van sound quality en zelfs stereobeeld over speakers..mp3's waren wel allemaal van z'n eigen cd's naar 392kbps gezet

mensen die het kopen, kopen het als een soort walkman en willen niet teveel extra features..is wel prijzig vind ik, op z'n MAC's die prijzen

Robust²

Legacy Member
Yo-Han zei:
de ipod stond zelfs te spelen op speakers van 6000€ via een heel degelijke yamaha home cinema amp en k'moet zeggen dat het dingske toch redelijk goed was van sound quality en zelfs stereobeeld over speakers..mp3's waren wel allemaal van z'n eigen cd's naar 392kbps gezet

Op 6000$ speakers klinkt alles goed hoor...
Gisteren mijn M3op een koptelefoon van 250 euro, dan maakte mijn 3D Surround, BBe en MP Enhanceniets meer uit, twas zowiezo goed.

Eneh, uw Nano laten vallen is niet zo erg als een gewone iPod, aangezien daar Flash geheugen inzit, en dat kan toch ietsje beter tegen schokken dan een HD.

Laurens100

Legacy Member
psyko-monchske zei:
bedankt

damn, gisteren was ik echt bang, ik had die nano op men nachtkast gelegd en dan weggelopen, maar natuurlijk zaten men oortjes nog in men oren en viel hem. hij werkt nog perfect ma als ik met da machien wa schud hoor ik vanbinnen iets bewegen ( voor dat da gevallen was ook ) is da normaal ofzo?

:eek:
Ik zou ook zo zijn, het is zo **** als je nog maar iets nieuws naar de vaantjes dreigt te helpen :p

NinjaTune

Legacy Member
ik had het na 1 dag ook al voor met mn nano, heel het zelfde, nix aan en het speelde mooi door mn muziek :p

psyko-monchske

Legacy Member
LexiC zei:
ik had het na 1 dag ook al voor met mn nano, heel het zelfde, nix aan en het speelde mooi door mn muziek :p

is echt freaken en als je dan schud met die nano , hoor je iets vanbinnen ( ik hoorde dat wel al direct alsek hem uit de doos haalde) en dan denkek altijd dattem kapot aant gaan is

maja

Japy

Legacy Member
Heb bijna 2 weken geleden een Ipod Nano besteld, betaald en hij is verstuurd.

Komen die pipo's van TNT vorige vrijdag juist wanneer ik niet thuis was natuurlijk, vind ik echt wel zwaar kut ze steken nog ineens een briefje in de bus dat ze zijn geweest dat moet ik zelf maar uitvissen.

Nu zit ik hier te wachten en te hopen dat ze voor 13:00 uur nog langskomen want daarna moet ik naar school :sleep:

Normaal kun je via hun website volgen waar je pakje is en vandaag is er helemaal nog geen beweging.

Ik begin wel echt te flippen heb ik effe € 259 betaald nu moet ik die klojo's van TNT nog eens extra betalen omdat ze nog eens moeten trugkomen, als ze ooit nog komen !


Ik snap dat toch niet hoor, welke normale mens is op een weekdag nu thuis mijn ouders werken allebij en ik ga naar de hogeschool.
Heb dus wel veel vrije tijd maar dan komen ze juist niet !

C//LiMBa

Legacy Member
had mijn bestelling geannuleerd omdat het nog 2 weken zou duren eer ik hem had terwijl ze in de fnac al met hopen klaar lagen, en heb nog altijd mijn geld niet teruggestort gekregen... straks eens een belletje doen naar de klantenservice van apple want op de site die de betalingen van apple regelt is er zo goed als geen contactinformatie te vinden...

whoopie

Legacy Member
Japy zei:
Heb bijna 2 weken geleden een Ipod Nano besteld, betaald en hij is verstuurd.

Komen die pipo's van TNT vorige vrijdag juist wanneer ik niet thuis was natuurlijk, vind ik echt wel zwaar kut ze steken nog ineens een briefje in de bus dat ze zijn geweest dat moet ik zelf maar uitvissen.

Nu zit ik hier te wachten en te hopen dat ze voor 13:00 uur nog langskomen want daarna moet ik naar school :sleep:

Normaal kun je via hun website volgen waar je pakje is en vandaag is er helemaal nog geen beweging.

Ik begin wel echt te flippen heb ik effe € 259 betaald nu moet ik die klojo's van TNT nog eens extra betalen omdat ze nog eens moeten trugkomen, als ze ooit nog komen !


Ik snap dat toch niet hoor, welke normale mens is op een weekdag nu thuis mijn ouders werken allebij en ik ga naar de hogeschool.
Heb dus wel veel vrije tijd maar dan komen ze juist niet !


ik had men ipod photo (ook toen de 30gieg versie nog maar pas op de site stond) bij men moeder haar werk laten afleveren. Anders zou ik hetzelfde voorgehad hebben :p

Japy

Legacy Member
Dat was mijn probleem niet, na dat ze de betaling hadden ontvangen kreeg ik een mail van 4 à 5 werkdagen.

Vorige week vrijdag was dus de 6de werkdag maar ja ik was niet thuis.

Heb gewoon een beetje schrik dat ik er telkens niet zal zijn als die mannen komen, elk bezoek rekenen ze aan.

Ze kunnen dat niet gewoon in de bus steken, je moet daar voor tekenen :sad:

Japy

Legacy Member
whoopie zei:
ik had men ipod photo (ook toen de 30gieg versie nog maar pas op de site stond) bij men moeder haar werk laten afleveren. Anders zou ik hetzelfde voorgehad hebben :p

Als ze nog eens komen en ik ben niet thuis ga ik het zo ook regelen, anders zie ik men Nano nooit meer denk ik zo :doh:


Ik heb nog eens op mijn afgeprinte mail van apple gekeken, en er staat GRATIS GELEVERD.

Nu geldt dat ook als die mannen van TNT moeten trugkomen of niet ?

NinjaTune

Legacy Member
psyko-monchske zei:
is echt freaken en als je dan schud met die nano , hoor je iets vanbinnen ( ik hoorde dat wel al direct alsek hem uit de doos haalde) en dan denkek altijd dattem kapot aant gaan is

maja

bij mij schud er niet echt iets vanbinnen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan