Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BIj 10 liedjes verseipelen merk i kniets. Bij 500 nummer scheelt het al een minuut ongeveer. Doe jij het reken werkLaurens100 zei:Zeg als je maar USB 1.1 hebt, hoe lang duurt het dan om 1 liedje op je ipod te zetten (of hoeveel mb/sec)
Ulixes zei:Dit is het "muziek"forum maar meer dan de helft lult over het "design" en over het prachtige kleurenscherm![]()
Waar het bij mij in de eerste plaats om draait als ik een mp3speler koop is de geluidskwaliteit en de features die echt soundrelated zijn zoals het kunnen beluisteren en/of opnemen van radio en de mogelijkheid tot stemopnames. En dan voel ik me toch eerder aangetrokken tot iRiver en iAudio. Welk nut heeft design? Zo'n ding zit 95% van de gebruikstijd in je broekzak, wat kan mij de looks schelen... Bouwkwaliteit is dan weer wel belangrijk, maar stevigheid veronderstelt geen blitse looks.
Ik moet toegeven dit ziet er wel mooi uit (al vind ik dat dus niet belangrijk) en op dit moment lijkt het nog vrij concurrentieel (veel flashgeheugen voor weinig geld), maar zoals hierboven reeds gezegd: wacht maar tot de Koreanen weer eens uithalen![]()
spectrious zei:BIj 10 liedjes verseipelen merk i kniets. Bij 500 nummer scheelt het al een minuut ongeveer. Doe jij het reken werk
Yo-Han zei:de ipod stond zelfs te spelen op speakers van 6000€ via een heel degelijke yamaha home cinema amp en k'moet zeggen dat het dingske toch redelijk goed was van sound quality en zelfs stereobeeld over speakers..mp3's waren wel allemaal van z'n eigen cd's naar 392kbps gezet
psyko-monchske zei:bedankt
damn, gisteren was ik echt bang, ik had die nano op men nachtkast gelegd en dan weggelopen, maar natuurlijk zaten men oortjes nog in men oren en viel hem. hij werkt nog perfect ma als ik met da machien wa schud hoor ik vanbinnen iets bewegen ( voor dat da gevallen was ook ) is da normaal ofzo?

LexiC zei:ik had het na 1 dag ook al voor met mn nano, heel het zelfde, nix aan en het speelde mooi door mn muziek![]()
Japy zei:Heb bijna 2 weken geleden een Ipod Nano besteld, betaald en hij is verstuurd.
Komen die pipo's van TNT vorige vrijdag juist wanneer ik niet thuis was natuurlijk, vind ik echt wel zwaar kut ze steken nog ineens een briefje in de bus dat ze zijn geweest dat moet ik zelf maar uitvissen.
Nu zit ik hier te wachten en te hopen dat ze voor 13:00 uur nog langskomen want daarna moet ik naar school![]()
Normaal kun je via hun website volgen waar je pakje is en vandaag is er helemaal nog geen beweging.
Ik begin wel echt te flippen heb ik effe € 259 betaald nu moet ik die klojo's van TNT nog eens extra betalen omdat ze nog eens moeten trugkomen, als ze ooit nog komen !
Ik snap dat toch niet hoor, welke normale mens is op een weekdag nu thuis mijn ouders werken allebij en ik ga naar de hogeschool.
Heb dus wel veel vrije tijd maar dan komen ze juist niet !

ad:whoopie zei:ik had men ipod photo (ook toen de 30gieg versie nog maar pas op de site stond) bij men moeder haar werk laten afleveren. Anders zou ik hetzelfde voorgehad hebben![]()
psyko-monchske zei:is echt freaken en als je dan schud met die nano , hoor je iets vanbinnen ( ik hoorde dat wel al direct alsek hem uit de doos haalde) en dan denkek altijd dattem kapot aant gaan is
maja