Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whoopie

Legacy Member
Nicoot zei:
strax 19u nieuwe ipod, gaat weer zo ongelofelijk duur zijn.

Imo geen videobeelden nodig in Ipod. Wie gaat nu bv. als em naar school fietst wat op zn display naar filmpjes zitn kijkn
bwah

op de bus naar trigger happy kijken omda ge de avond ervoor ni ebt kunne zien :D

NeFerMeTu

Legacy Member
.Sinister. zei:
Wat is dan de huidige prijs ongeveer? Of iemand toevallig een online-shop die ze nog verkoopt?
Van de Mini weet ik het niet, maar toen vorig jaar de 4e generatie iPods kwam, was er ergens een winkel (wel in NL) die z'n stock 3G's aan 250€ verkocht. Dus: 4G 20gb @ 320, 3G 20gb @ 250; schone deal toch. :)
Denk dat ze nu nog niet echt haast hebben, de leveringen van de Nano komen maar traag op gang en de meeste verkopers weten zelf niet eens dat de Nano de Mini vervangt.

Laurens100

Legacy Member
Op de apple site zijn ze al de store aan het updaten, kben nu wel benieuwd.
Jullie weten precies zo zeker dat het een ipod video gaat zijn, maar het kan toch evengoed een nieuwe mac zijn ofzo?

Laurens100

Legacy Member
Ja hij is er de ipod video maar ik kan precies nie op de site meer :s

messiah´

Legacy Member
Ja, blijkbaar is die iPod in staat om video af ste spelen. De focus zal echter wel nog altijd op muziek liggen. Batterijduur omhoog, kleiner en meer opslag. De zwarte bestel ik meteen volgende week. :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
wa een marginaal zalig ding is da :x

in de mediamarkt is bekeken en omfg! echt zalig zalig dingske

Laurens100

Legacy Member
Die 30 gig versie heeft eigenlijk wel een scherpe prijs !

edit: ik begin nu te twijfelen tussen een nano 4 gig een een video 30 gig :s

Laurens100

Legacy Member
evenveel als de vorig Ipod 20 gig: 299 dollar (op de amerikaanse site, op de belgische graak ik nie )
Maar in belgie gaat da waarschijnlijk ook evenveel zijn als de vorige Ipod 20 gig: 309 euro

edit, toch iets meer : 329 euro
Raar want op de amerikaanse site was dit maar evenveel als de vorig ipod 20 gig :s

messiah´

Legacy Member
€ 329,00

Even veel als de 20 Gb versie van de vorige generatie. (iets meer allé)

Nicoot

Legacy Member
http://tweakers.be/nieuws/39355

30fps maar verdomme :p

' Het afspelen van video's in MPEG4 (max. 480x480) en H.264 (max. 320x240) op 30fps wordt ondersteund, op een 2,5"-scherm van 320x240 pixels met ruim 260.000 kleuren. Video kijken op een tv-scherm is door de video-uitgang ook mogelijk. Prijzen voor de twee versies, die in zowel zwarte als witte uitvoering verkrijgbaar zijn, liggen op respectievelijk 329 en 439 euro. Vanaf volgende week worden ze geleverd. '
bron:tweakers.be

messiah´

Legacy Member
Ge moet voor de leute is gewoon filmke van't internet opzetten, ge zult zien dat die meestal hangen rond de 20 à 25fps. Trouwens, ik koop die iPod toch niet voor de video anyway.

Nicoot

Legacy Member
me neither zoals ik al zei: voor mij is zoiets zinloos, kzie me daar al zitn op mn fiets constant naar mn display kijken

Laurens100

Legacy Member
Die 20 uur batterijduur zal wel nie zijn als je filmpjes bekijkt :p

NeFerMeTu

Legacy Member
Er zijn ook nieuwe iMacs, die vind ik cooler dan die iPod.

Ben niet echt wild van de nieuwe iPod, scherm is echt te klein om goed video's op te kijken. En het slaat al helemaal nergens op dat ze nu net een maand ofzo geleden de iPod een kleurenscherm gegeven hebben om de iPod Photo te vervangen.
Ja het design is weer kleiner en de batterij weer langer, maar voor de rest.
Wat ik ook niet snap is dat in de USA-store de oude prijs behouden blijft en het hier duurder wordt. Meer belasting op een videospeler ofzo?

spectrious

Legacy Member
Hier is hij ook niet duurder geworden hoor, is de omrekening van $ naar €.

iMac is idd cooler dan de nieuwe iPod. Vooral front row en de ingebouwde iSight ruled. Als de intels komen zal ik me een iMac aanschaffen. (deze zomer dus)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan