whoopie
Legacy Member
bwahNicoot zei:strax 19u nieuwe ipod, gaat weer zo ongelofelijk duur zijn.
Imo geen videobeelden nodig in Ipod. Wie gaat nu bv. als em naar school fietst wat op zn display naar filmpjes zitn kijkn
op de bus naar trigger happy kijken omda ge de avond ervoor ni ebt kunne zien



