Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MonkeyPenis

Legacy Member
kheb niks gekocht dus reageer is ni zo overdreve :s

en wa is die studentenkorting

Heavy_Criminal

Legacy Member
heb mijne besteld 250,51 euro (black 4gig) bij electromic in geel, werd verwacht midde oktober nu al begin november :s Appel => sneller graag!

Steven

Legacy Member
werkt een lader van een oude ipod, (firewire naar dock connector) ook op een ipod nano?

Steven

Legacy Member
tis omdat ne vriend zo'n lader heeft van een oudere ipod, en kheb een lader nodig voor mijn ipod nano.
Maar heb geen goesting om daar 29 euro voor te geven zoals op de site van apple staat.
Ik zou het eens kunnen testen maar zou die lader schade kunnen brengen aan mijn nano??

whoopie

Legacy Member
nope, denk niet dat het werkt

ik heb een ipod photo (4de generatie), en een vriend van me heeft een ipod 3de generatie.

Zijn ipod kon je niet opladen met mijn lader. Je kan hem wel aansluiten (de dock connector is hetzelfde), maar hij begon niet te opladen.

Mss omdat de 3de generatie (8u batterij) en de 4de generatie (16u batterij) een totaal andere batterij hebben

speedtrap

Legacy Member
Dus met de oplader van de Ipod Mini kan je ook de Photo niet opladen?

Zero Grav

Legacy Member
Ik kan met mijn Firewire connecter van de G3 toch wel een verbinding maken met een vriend zijn iPod Photo. Wat bedoel je trouwens met oplader? Enkel de kabel of heel het docking station?

Als je van plan bent een docking station van een mini te kopen voor je photo ben je wel heel verkeerd bezig. :p

whoopie

Legacy Member
Zero Grav zei:
Ik kan met mijn Firewire connecter van de G3 toch wel een verbinding maken met een vriend zijn iPod Photo. Wat bedoel je trouwens met oplader? Enkel de kabel of heel het docking station?

Als je van plan bent een docking station van een mini te kopen voor je photo ben je wel heel verkeerd bezig. :p
aan pc hangen en bestanden overzetten gaat perfect.
Maar bij de ipod zat zo'n stroomblokje bij dat je in stopcontact steekt, en waaraan je de usb kabel hangt. Zo kan je de ipod opladen zonder dat ie aan een pc hoeft te hangen.

NinjaTune

Legacy Member
hoe gebruik je winamp in plaats van itunes voor je ipod? heb ergens gelezen dat da kon, ma dnw hoe da moest. kvin da nie terug.

Iemand die dat weet?

C//LiMBa

Legacy Member
zoeken op google, zijn plugins voor
zie trouwens geen rede waarom je dat zou doen, itunes is pakken beter dan winamp (heb zelf jaaaaaaren lang winamp gebruikt)

whoopie

Legacy Member
denk ook niet dat ge met winamp uw album covers op uw ipod krijgt

spectrious

Legacy Member
iTunes is gewoon beter. Laad mp3 files beter en is ook naadloos met uw ipod.

TitaTovenaartje

Legacy Member
Hallo
Waar kan ik de Ipod nano 1GB het goedkoopst vinden?
Op de apple site kost hij €158.


mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan