Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Desperatozz

Legacy Member
cool

da ziet er mij wel tof uit

mss toch es gaan denken aan vervanging voor men 2 jaar oude iPod :p

Babs

Legacy Member
ipod mini mini? echt wel sjiek :o maar mn oud beesje leeft nog, dus zolang da zijne laatsten adem nie uitblaast denkek datter gene nieuwe komt :(

exploder

Legacy Member
stom? da ga zeker duur zijn dus das stom :p tenzij et andere prijzen na beneden haalt mss gak me dan toch ng ne mp3 aanschaffen :)

messiah´

Legacy Member
D-1337 zei:
weet er niemand iets om krassen uit ipod te krijgen???
Displex, vraag er naar bij de lokale gsm-boer.


Dit is toch wel énorm geil. Langs de ene kant wil ik een iPod 20 Gb, voor geheel mijn muziekcollectie mee te pakken, langs de andere kant zie ik zo een ultra-slank, elegant ding als die nano ook wel zitten. ARGH.

kakature zei:
Die zwarte versie is echt geil :love:
Great minds think alike. ;)

D-1337

Legacy Member
messiah´ zei:
Displex, vraag er naar bij de lokale gsm-boer.


Dit is toch wel énorm geil. Langs de ene kant wil ik een iPod 20 Gb, voor geheel mijn muziekcollectie mee te pakken, langs de andere kant zie ik zo een ultra-slank, elegant ding als die nano ook wel zitten. ARGH.


Great minds think alike. ;)

kem displex maar da helpt langs geen kanten

whoopie

Legacy Member
tziet er wel chique uit. Maar zoals iemand anders hier al zei: kheb graag al men muziek bij me. Momenteel hebk ipod photo 30gieg, en ben daar extreem tevreden over.

Dus aan een van die mannen hierboven, die beweerde van "eens een ipod, nooit meer een ipod", zou ik willen vragen: verklaar u nader?

Sabe

Legacy Member
lol hetgeen gij geil vindt is da ook maar een 3d computer ontwerp, enda kunne ze zo geil maken als ze wille :/

Cakeman

Legacy Member
LexiC zei:
iemand enig idee hoeveel da in europa gaat kosten?
€ 209 voor de 2 GB versie en € 259 voor de 4 GB versie.

Jammer dat ze hem net als de gewone iPod een chrome achterkant gegeven hebben. Het mooie aan de iPod Mini vond ik net het naadloze eenkleurige omhulsel.

Die chrome achterkant vind ik echt lelijk en smaakloos.

NeFerMeTu

Legacy Member
Op zich wel cool, maar zou er niets mee kunnen aanvangen (20gb heb ik toch wel nodig).
Vind het wel raar dat de Mini nu verdwijnt, die 6gb-versie leek me toch aardig te lopen en was ook nog maar pas geïntroduceerd.
Ook wel opmerkelijk: 2gb minder voor dezelfde prijs.
Dan toch liever die 2gb extra en ne iets grotere iPod...

Cakeman

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Op zich wel cool, maar zou er niets mee kunnen aanvangen (20gb heb ik toch wel nodig).
Vind het wel raar dat de Mini nu verdwijnt, die 6gb-versie leek me toch aardig te lopen en was ook nog maar pas geïntroduceerd.
Ook wel opmerkelijk: 2gb minder voor dezelfde prijs.
Dan toch liever die 2gb extra en ne iets grotere iPod...
Mja, het zal deels aan de grootte liggen. Ook niet vergeten dat de Nano ook een kleurenscherm heeft.

Father Goose

Legacy Member
Ziet er enorm catchy uit maar da gaat weer veel te veel geld kosten, wat ze niet durven vragen voor zo'n ipods.
Anders zouk em direct kopen, zo een mooi ding :crazy:

NeFerMeTu

Legacy Member
Cakeman zei:
Mja, het zal deels aan de grootte liggen. Ook niet vergeten dat de Nano ook een kleurenscherm heeft.
Denk dat het idd de grootte is. Maar dan denk ik weer: een iPod Mini is nu ook niet gigantisch en je hebt 2gb meer...

En dat kleurenscherm kan het verschil niet zijn, de gehele iPodlijn heeft een kleurenscherm gekregen en dit zonder pricebump.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan