EmP
Legacy Member
voor mij: eens ipod, altijd ipod tbh...morbus` zei:Mleh, eens een iPod nooit meer een iPod![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voor mij: eens ipod, altijd ipod tbh...morbus` zei:Mleh, eens een iPod nooit meer een iPod![]()
voor de 2GBlektriK zei:zie, dat haat ik dus he, in Amerika kost die amper 199 dollar (159 euro) en hier mogen we der lekker 259 euro tegenaanflikkeren![]()
whoopie zei:tziet er wel chique uit. Maar zoals iemand anders hier al zei: kheb graag al men muziek bij me. Momenteel hebk ipod photo 30gieg, en ben daar extreem tevreden over.
Dus aan een van die mannen hierboven, die beweerde van "eens een ipod, nooit meer een ipod", zou ik willen vragen: verklaar u nader?
.animo zei:Wel waar morbus.. Onderschat de service van apple niet !! Je hebt voor 300eur een 20gig met kleurenscherm/foto's etc.. Dingen zijn ongelofelijk mooi en blijven dat ookHeb er eentje gehad, heb hem nu niet meer en ik mis hem al enorm..

Worst bullshit ever, sorry dak et moet zeggen...morbus` zei:En de slechtste batterij die je je kan inbeelden![]()
lektriK zei:zie, dat haat ik dus he, in Amerika kost die amper 199 dollar (159 euro) en hier mogen we der lekker 259 euro tegenaanflikkeren![]()

!!!mini is dood.spectrious zei:En de Mini was vroeger ook 199€ en 249€ Is dezelfde prijs. Binnen half jaar zal die meer capaciteit hebben en een lager prijsje.


FeNiX4LiFe zei:nu hebde nano.
minder voor meer geld![]()
Ah, ik was er op aan het wachten-=ICDI=-WeAsEL zei:iPod is hip, Sony is the real shit (samen met iRiver, dat geef ik toe).
