Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LSDsmurf

Legacy Member
Deze speler gebruikt flash geheugen, daarmee dat de opslagruimte beperkt is tot 2-4GB.

En dat is voor de meeste mensen trouwens meer dan genoeg. Als je meer capaciteit vereist dan moet je voor de gewone iPod gaan of voor een andere (grotere) speler met een grotere harde schijf. Het voordeel van deze speler is net dat hij zo klein is.

Hurricurry

Legacy Member
k heb hem juist besteld van stores.apple.com
gratis verzending en gravering
wordt opgestuurd binnen 1 week
totaal van ipod nano (4gb) 260 euro inclusief btw etc

lektriK

Legacy Member
zie, dat haat ik dus he, in Amerika kost die amper 199 dollar (159 euro) en hier mogen we der lekker 259 euro tegenaanflikkeren :angry:

Vintage Hifi

Legacy Member
Paar maandjes wachten en iRiver komt met een vergelijkbaar & beter product voor een goedkopere prijs, I'll bet ;)

Hurricurry

Legacy Member
lektriK zei:
zie, dat haat ik dus he, in Amerika kost die amper 199 dollar (159 euro) en hier mogen we der lekker 259 euro tegenaanflikkeren :angry:
voor de 2GB
ik heb het over de 4 GB

morbus`

Legacy Member
whoopie zei:
tziet er wel chique uit. Maar zoals iemand anders hier al zei: kheb graag al men muziek bij me. Momenteel hebk ipod photo 30gieg, en ben daar extreem tevreden over.

Dus aan een van die mannen hierboven, die beweerde van "eens een ipod, nooit meer een ipod", zou ik willen vragen: verklaar u nader?

Ik heb een ipod gehad en dan een ander merk (Sony ATM), en nu zie ik toch wel wat voor een geldklopperij die ipod is :).
Je krijgt geen waar voor je geld bij iPod.

Cakeman

Legacy Member
Ik wacht nog even af wat de nieuwe spelers van Sony gaan kosten.
Ze zijn in elk geval mooi vind, met geïntegreerd OLED schermpje: pic 1, pic 2

animo

Legacy Member
Wel waar morbus.. Onderschat de service van apple niet !! Je hebt voor 300eur een 20gig met kleurenscherm/foto's etc.. Dingen zijn ongelofelijk mooi en blijven dat ook ;) Heb er eentje gehad, heb hem nu niet meer en ik mis hem al enorm..

morbus`

Legacy Member
animo zei:
Wel waar morbus.. Onderschat de service van apple niet !! Je hebt voor 300eur een 20gig met kleurenscherm/foto's etc.. Dingen zijn ongelofelijk mooi en blijven dat ook ;) Heb er eentje gehad, heb hem nu niet meer en ik mis hem al enorm..

En de slechtste batterij die je je kan inbeelden :-)

Project Zero

Legacy Member
morbus` zei:
En de slechtste batterij die je je kan inbeelden :-)
Worst bullshit ever, sorry dak et moet zeggen...

Ik snap niet wat mensen toch tegen iPod hebben.. Ok tis een dikke hype/trend aant worden maar ik heb nog NOOIT, mark my words, NOOIT een andere mp3 speler vastgehad met zo'n lekker design, zo'n lekkere bediening en zo'n lekker scherm als de iPod..

En batterij ? Dan laadt gij die gans verkeerd op, mijne gaat makkelijk een week mee, 4-5 uur per dag luisteren.. Dus ik wil wel eens weten wat gij met die van u doet..

XoN`-

Legacy Member
lektriK zei:
zie, dat haat ik dus he, in Amerika kost die amper 199 dollar (159 euro) en hier mogen we der lekker 259 euro tegenaanflikkeren :angry:


Zo isset nu eenmaal in amerika...
Als van iet bepaald een nieuw type/model uitkomt, verlaagt het vorige type IMMENS terwijl da hier helemaal ni het geval is.
+ € da 'serieus' sterker sta dan $

spectrious

Legacy Member
Duur?
Echt niet, een flash kaart van 2Gb kost bijna al meer dan 200€, zij geven er nog een LCD etc bij!

En de Mini was vroeger ook 199€ en 249€ Is dezelfde prijs. Binnen half jaar zal die meer capaciteit hebben en een lager prijsje.

Maar hij is wel super gelikt :p:p !!!
Moestik gene shuffle hebben, ik kocht er een.

FeNiX4LiFe

Legacy Member
spectrious zei:
En de Mini was vroeger ook 199€ en 249€ Is dezelfde prijs. Binnen half jaar zal die meer capaciteit hebben en een lager prijsje.
mini is dood.
bestaat niet meer :)

nu hebde nano.
minder voor meer geld :)

TiBasco

Legacy Member
Mijn iPod Mini verkocht, en 4 maand geleden vervangen door de Sony NW-HD3. DIT zijn pas mp3-spelers zoals ze moeten gemaakt worden. Eigen instelbare EQ's,30 uur batterij en nog zoveel andere audio-opties. Gewoon een pracht van een mp3speler. iPod is hip, Sony is the real shit (samen met iRiver, dat geef ik toe).

messiah´

Legacy Member
FeNiX4LiFe zei:
nu hebde nano.
minder voor meer geld :)

NB:
nano = flashdisk (duur) >< mini = hdd (goedkoop)

Flashdisk is kleiner, zuiniger (geen bewegende delen), heeft een lagere accestime en is schokbestendig(er).


Weenween, ik koop een nano, voel mij in 't zak gezet omdat ik denk dat het te duur is terwijl de man in de winkel me een flashkaart van dezelfde grootte voor 100 euro meer wou aansmeren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan