Feignasse
Legacy Member
Dit is het "muziek"forum maar meer dan de helft lult over het "design" en over het prachtige kleurenscherm
Waar het bij mij in de eerste plaats om draait als ik een mp3speler koop is de geluidskwaliteit en de features die echt soundrelated zijn zoals het kunnen beluisteren en/of opnemen van radio en de mogelijkheid tot stemopnames. En dan voel ik me toch eerder aangetrokken tot iRiver en iAudio. Welk nut heeft design? Zo'n ding zit 95% van de gebruikstijd in je broekzak, wat kan mij de looks schelen... Bouwkwaliteit is dan weer wel belangrijk, maar stevigheid veronderstelt geen blitse looks.
Ik moet toegeven dit ziet er wel mooi uit (al vind ik dat dus niet belangrijk) en op dit moment lijkt het nog vrij concurrentieel (veel flashgeheugen voor weinig geld), maar zoals hierboven reeds gezegd: wacht maar tot de Koreanen weer eens uithalen
Waar het bij mij in de eerste plaats om draait als ik een mp3speler koop is de geluidskwaliteit en de features die echt soundrelated zijn zoals het kunnen beluisteren en/of opnemen van radio en de mogelijkheid tot stemopnames. En dan voel ik me toch eerder aangetrokken tot iRiver en iAudio. Welk nut heeft design? Zo'n ding zit 95% van de gebruikstijd in je broekzak, wat kan mij de looks schelen... Bouwkwaliteit is dan weer wel belangrijk, maar stevigheid veronderstelt geen blitse looks.
Ik moet toegeven dit ziet er wel mooi uit (al vind ik dat dus niet belangrijk) en op dit moment lijkt het nog vrij concurrentieel (veel flashgeheugen voor weinig geld), maar zoals hierboven reeds gezegd: wacht maar tot de Koreanen weer eens uithalen




