Archief - iPod nano

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnDodger

Legacy Member
Ik heb in het begin van het schooljaar de 20GB gewone Ipod gekocht , verdomme handig voorwerp :p
Mja ge kunt het toch allemaal niet bijhoude

NinjaTune

Legacy Member
whoopie zei:
bij men ipod photo hebk nog zo'n apart stekkerke, waar ge uw usbkabel insteekt.
Die stekker steekte dan in stopcontact, en uw ipod hangt daar dan via usb aan.

zoiets dus: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0007A5J0Y.02.LZZZZZZZ.jpg

maar ik denk trouwens dat ge hem maar 4u moet laten opladen

da zit er niet bij bij de nano, das e assocoire.
iemand die dit weet van e nano? just to know :) dak et dan weer nie na de kloten help ;)

NinjaTune

Legacy Member
ik heb vandaag nano irl gezien, en ga hem ook aanschaffen, wat compact en nice design! Ik heb in mediamarkt geen bescherm hoes gevonden, heb er ook voor gekeken.

Miesjel

Legacy Member
Die cover moet ik ook hebben, want die achterkant wordt direct vuil en er komen enorm snel krassen op. Maar op de website staat dat de levertijd vier à zes weken is. En in de Fnac zijn ze er nog niet... :(

W3sl3y

Legacy Member
Miesjel zei:
Die cover moet ik ook hebben, want die achterkant wordt direct vuil en er komen enorm snel krassen op. Maar op de website staat dat de levertijd vier à zes weken is. En in de Fnac zijn ze er nog niet... :(

Bedoel je de originele van apple zelf of die van op zcover.com want ik dacht dat deze direct leverbaar waren?

Emtho

Legacy Member
in de fnac in leuven waren de nano's op, maar er lagen wel hoezekes =]
€29 :crazy:

NinjaTune

Legacy Member
waren lagen die? kheb ze nie zien liggen.. idd nano's waren op

Emtho

Legacy Member
bij de andere mp3 spelers, boven de ipod mini's
twas een riem + zakje denk ik....

Miesjel

Legacy Member
Die riemen heb ik ook zien liggen, maar er zijn ook die "tubes" zoals ze op de site van apple worden genoemd. Deze zoek ik. In een andere winkel in leuven zeiden ze dat het best was om via de site te bestellen, maar ik zou ze graag sneller hebben dan vier à zes weken...

W3sl3y

Legacy Member
Miesjel zei:
Die riemen heb ik ook zien liggen, maar er zijn ook die "tubes" zoals ze op de site van apple worden genoemd. Deze zoek ik. In een andere winkel in leuven zeiden ze dat het best was om via de site te bestellen, maar ik zou ze graag sneller hebben dan vier à zes weken...

Op die zcover.com kan je er ene hebben op 12 dagen ongeveer en die zien er beter uit dan die originele van apple zelf.

W3sl3y

Legacy Member
hoe krijg je eigenlijk een foto van de album op de nano? Ik heb willekeurig wat muziek van mijn harde schjf op de nano gezet en bij sommige liedjes staat er een afbeelding bij en ik kan dat precies nergens wijzigen? Doet Itunes dat automatisch ofzo?

Miesjel

Legacy Member
In Itunes heb je links onderaan een vensterke waar je die foto's kan inzetten. Ofwel klik je rechts op één of meerdere liedjes en kan je in de eigenschappen een cover invoegen. Als je nadien die liedjes op je iPod zet, komen de covers op je scherm.

Desperatozz

Legacy Member
ik ben zo stillaan eens toe aan een nieuw mp3 toestelletje ...

maar de keuze tussen een gewone iPod met véél opslagruimte en 4 keer zoveel batterijduur als ik nu heb ... of een Nano met wss nog meer batterijduur, minder opslagruimte, maar ook kleiner ... is toch geen gemakkelijke keuze als ge't mij vraagt :)

toch eens afwachten hoe dat zit met de kras-bestendigheid van die nano :)

NinjaTune

Legacy Member
Ik heb ook getwijfeld tss de 20GB en de nano, prijsverschil is toch niet erg veel.. en heb voor de nano gekozen.. gwoon veel compacter, ideaal voor mij eignelijk. En ik heb toch geen 'jukebox' nodig, liedjes erop/eraf smijten gaat toch supersnel dusja.

Wel e vraag, hoe lang laden jullie je batterij van de nano vo _eerste maal_ op zodat de batterij optimaal meegaat?

W3sl3y

Legacy Member
ik heb die ongeveer 7 uur laten laden maar na een 2 à 3 uur kwam erop dat hem al was volgeladen. Ook zei de verkoper dat ge voor de eerste keer niet speciaal langer moet laten opladen. Gewoon een 3-tal uur.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan