Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
whoopie zei:bij men ipod photo hebk nog zo'n apart stekkerke, waar ge uw usbkabel insteekt.
Die stekker steekte dan in stopcontact, en uw ipod hangt daar dan via usb aan.
zoiets dus: http://images-eu.amazon.com/images/P/B0007A5J0Y.02.LZZZZZZZ.jpg
maar ik denk trouwens dat ge hem maar 4u moet laten opladen
dak et dan weer nie na de kloten help 
-=ICDI=-WeAsEL zei:NW-HD3 wordt niet meer gemaakt...![]()

Miesjel zei:Die cover moet ik ook hebben, want die achterkant wordt direct vuil en er komen enorm snel krassen op. Maar op de website staat dat de levertijd vier à zes weken is. En in de Fnac zijn ze er nog niet...![]()
Miesjel zei:Die riemen heb ik ook zien liggen, maar er zijn ook die "tubes" zoals ze op de site van apple worden genoemd. Deze zoek ik. In een andere winkel in leuven zeiden ze dat het best was om via de site te bestellen, maar ik zou ze graag sneller hebben dan vier à zes weken...

