Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kakature zei:Die zwarte versie is echt geil![]()
Laurens100 zei:Kheb een vraagje over de Ipod Nano:
Ik denk gelezen te hebben dat deze werkt op een Li-on batterij (zoals bij een gsm).
Nu, bij een gsm is zo'n batterij na enkele jaren al kapot is en na een tijdje begint de batterij al een kortere batterijduur te geven.
Is dit bij die nano ook zo?
Ik weet het da kunt ge nog niet echt weten want hij is nog maar uit, maar is het dezelfde soort batterij?
BInnen 3 jaar zul je nog batterijen voor je mini kunnen vervangen ze, dus nano ook zeker. Tzijn praktisch dezelfde batterijen, gewone li-ons. En denk niet dat ze ooit zullen stoppen me Li-on batterijen te maken.Laurens100 zei:Ok twijfels zijn weg
Maar ik vraag me af of je binnen 3 jaar nog zo'n batterij zal kunnen kopen?
Nuja eerst nog wat geld bijeenhalen voor die ipod![]()

zaligste functie van itunes samen met het podcastsysteem!!psyko-monchske zei:- ik had al wat liedjes staan op itunes en ik verbind pc met ipod en die heeft dat automatisch op de ipod gezet.
C//LiMBa zei:zaligste functie van itunes samen met het podcastsysteem!!
ge kunt dat ook uitzetten.Laurens100 zei:Mij lijkt dat niet zo, het is toch vervelend dat itunes liedjes op je ipod zet zonder dat je het vraagt?
