Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
spray-bunny zei:
Leuk dat zoveel mensen tegenwoordig geinteresseerd zijn in drum and bass en dus in massa afzakken naar de vooruit, maar het valt me op dat er veel mensen naartoe gaan die normaal nooit naar drum and bass luisteren/naar drum and bass feestjes gaan. star warz wordt een mode, wie er niet is, die is niet hip:wtf: star warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volk
15€ betalen voor een hype vind ik maar debiel eerlijk gezegd.
hier spreekt ge uzelf een beetje tegen,
eerst zegt ge dat ge het leuk vind dat er zoveel mensen geinteresseerd zijn en dan dat er mensen zijn die nooit naar dnb gaan die daar toch aanwezig zijn.
imo zijn die mensen die normaal nooit gaan niet echt geinteresseerd.
ik ken nu hopen mensen die naar star warz gaan en volgens mij zelfs niet weten wie er op de line up staat, laat staan dat ze het woord 'line up' al kennen...
volgens mij is maar de helft van die volle Vooruit vanavond ECHT geinteresseerd in dnb en in de dj's die zullen draaien, de andere helft, tja, die gaan omdat ze het een 'cool' feestje vinden, of alleszins omdat ze dat gehoord hebben etc
kga nie zeggen dat'k er mij zo hard aan stoor aan die mensen, een klein beetje maar.
1. omdat'k zoiets zelf nooit zou doen
2. omdat de sfeer ook iets verminderd in een bepaalde zin, i mean, als ge kijkt naar een star warz van 3 jaar terug ofzo dan was er minder volk maar vriendelijker volk, minder lomp volk etc etc
allemaal mensen die ge ooit wel tegenkwam als ge anders ook eens naar een fuifke ging, iedereen was vriendelijk etc etc
nu loop het daar vol van mensen die echt willen feesten, maar op de meest boertige wijze,
beetje duwen in de wc's, op't podium kruipen (wtf? podium is voor de dj niet voor een zatte nitwit), letterijk op de mensen lopen die beetje in de gangen zitten uit te rusten etc etc
spijtig, maarja.
btw, 'k denk dat dat fenomeen ook een beetje aan de basis ligt van de muziekkeuze van de dj's, en das wel spijtig voor degene die zelf draaien en al rap wat kritischer zijn over muziek (of de mensen die veel naar dnb gaan luisteren en er mee bezig zijn)
de dj's weten ook dat er daar volk staat die geen dnb kent, en om die wat hun goesting te geven en te maken dat ze daar volgende keer weer staan draaien ze de hele avond wobble wobble muziek > maw catchy tunes zoals slippery slopes toestanden etc
maar op een avond in de rector en andere kleinere fuifkes gaat ge da nie rap horen, gewoon omdat ze daar weten dat er alleen echt geinteresseerden naar hen komen luisteren en dat ze niet de zoveelste (zelfde) pendulum, fresh, baron,... plaat willen aanhoren, maar wat kwalitatievere muziek...

maja, zo hard stoor ik er mij niet aan, 'k wou gewoon eens mijn gedacht kwijt.

anywayz, vanavond star warz, mooie line up, zeer benieuwd, en tzal weer feesten worden
't amusement!

chuck chillout

Legacy Member
Ma stop nu toch nekeer met altijd zo te kakken op pendulum en fresh enal, das gewoon nen bepaalde stijl da zich ontwikkeld heeft in drum and bass en waardoor dat er iets meer mensen geintresseerd zijn geworden in da soort d'n'b. Ieder zijn genre e in drum'n'bass, da van u is totaal ni meer kwaliteit. Iedereen vergeet hier precies da muziek alles te make heeft met SMAAK. Ieder zijne stijl en ieder zijne smaak , en tis nu niet omdat er nen bepaalde stijl meer in de belangstelling staat dat diene minderwaardig is ze, waarop baseert gij u om zoiets te zegge ??

Ik begin stilaan te geloven dat als Chris Su of Teebee of weetikveel in ene keer populairder worden en daar ineens veel mensen na beginne luisteren, ge op den duur ook zou beginnen zeggen dat crap is.

en voor alle duidelijkheid, ik vin wobble-d'n'b echt fijn om op te feesten, maar hierthuis prefereer ik ook liquid light van teebee of solaris van chris su.

edit : en dat het publiek boertiger enzo wordt is gewoon een algemene evolutie van tegenwoordig, ge ziet da echt wel op veel fuiven en feesten in verschillende genres.

Zercules

Legacy Member
My style is better!! much better!! Ta Tata tataa!!! j/k

Het probleem met sommigen van die artiesten die enorm bekend worden, imo, is dat ze er geen moeite meer voor doen. Check bijvoorbeeld Technical Itch en Dillinja, in 98' - 99' etc superartiesten, zotte releases. Nu, overbekende artiesten, ze knoeien een halve dag in hun studio en hupsa, weer een nieuwe plaat. De mensen kopen het toch, dus waarom zou je nog moeite doen?

Jij vindt het leuk, het creeërt een breder publiek. Ik vind het kut...

Spike

Legacy Member
Ja potvolkoffie, tis wel uitverkocht zekerst :)
Nog een geluk dak al lang een kaartje heb. Een paar van mijn maten spijtig genoeg niet.

Tzal een goe feestje worden, kheb even vlug over de reply's gekeken en zag al vlug "commercieel" staan. Tja Star Warz is commercieler dan een underground feestje me een stuk of 20-30 man he. Das logisch. Ik heb da ook liever, ma langs den andere kant , zo een ganse bende die daar staat te stuiken in een geweldig aroma van wietjesrook, aleja, theeft wel iets he :) Zeker om es uit te leven na de examens en just voor rapport.

Voor de mensen die zin hebben : Na Star Warz ist AfterParty in de Cover Tot 08.00u ofzo, voor de schoolgangers. Met o.a. Krewzader die mss wel bekend is onder jullie. Als er iemand zin heeft om dus voor of na Star Warz een pintje te komen drinken of een spellejte te kickeren in de Cover, komt u gerust af, u vind mij aan de kicker. Zoek naar de man met hoogstaande stekskes in zen haar en een zwarte bril :)

Grtz Spike

No Fun At All

Legacy Member
spijtig genoeg kan ik niet gaan :sad:

amuseert u daar in mijn plaats mensen

CFK

Legacy Member
No Fun At All zei:
spijtig genoeg kan ik niet gaan :sad:

amuseert u daar in mijn plaats mensen
just thuis, was een deftige editie
d bridge was zwaar de man!!!!!!!!
de rest deed het minstens even goed qua skills ma de tracks waren nie zo deftig dan d bridge
beste set van millenium kru dat'k tot nu toe gehoord heb, wel spijtig dat days go by van the contrast nie zo op het publiek aan sloeg, al is het zo'n vette track!!

anywayz, had lots of fun, zat wel redelijk vol maar tegen 't einde viel het mee, en gratis fuiven en kunnen voorsteken in de rij om binnen te gaan is precies superhandig heb'k gemerkt :D

en wat had ik gezegd over zatter mensen op het podium... der stonden er ook weer twee de show te stelen...
nuja, betere editie in jaren!
slaapwel :D

Sabe

Legacy Member
Ging normaal ook gaan, maar uiteindelijk beslist van geen ticket te kopen.
Werd nog onverwachts gebeld door ne maat rond 19u en em vroeg om naar Gent te gaan ... wilden Star Warz doen maar bleek uitverkocht te zijn.

Dan maar kristalnacht gaan doen aan d'overpoort :)
Decadance --> Marco Bailey (en maar voor 3 euro, twas goed)

Had toch liever Star Warz gedaan :D
sloppel ^^

FitZ

Legacy Member
Ook net terug thuis van mn eerste star warz, eerste vooruitfeest en feitelijk eerste grote dnb event (rumba telt ni mee duh).

En damn het was zalig :)

+ gent roelt pokkehard. Hoeveel fienen lopen daar rond? Allemaal zo heet as iet ofzo ^^
+ vooruit is een superlocatie
+ soundsysteem was t beste wak tot nu toe al heb gehoord. DAVEREN DAT HET DEED!
+ Over t algemeen best content van de dj's, ni alles was loepzuiver, ma imo stoort da ni bij dnb. Wel veel backspins? Ma mn maat zei da da ook vrij "normaal" was :) Enkele klassiekers gehoord enzo, wel fijn, platen die ik wel kende en mn maat (die dnb draait) niet: grappig.
+ "tof" volk in de zin da er geen boelzoekers of ambetanterikken tuszaten ofzo (en omda er veel fiene ware)

- veel volk, was wel wa krap op momenten
- doe iet aan die vestiaire? dit sloeg op nix, trekke en duwe om aan één van de twee lokettekes te geraken...EN hopen da ge ook nog uit die mensenmassa kon geraken...

Ma voor mij wast dus een zeer geslaagd feestje! Kzen zelfs ni moe nu, ma kzal mn klop nog wel krijgen ;)

SaKT

Legacy Member
ook just thuis..
vree wijs feestje over et algemeen

+ : -goede muziek
-goeien ambiance
-vriendelijke mense!

-: -we waren om 1u gegaan omda we dachte da we dan vlot binne konde gerake..maar nee hoor..45minute moete staan aanschuive :/
- mss ni echt een minpunt maar veel jonge mense (alle ze zage er klein uit en schat da ze int 4de middelbaar zate)


vanaf 4u werd het wa minder druk..zalig kunne doorgeve tot we even voor 6u het balkon moeste verlate..stipt om 6u stopt diene muziek :p
dan maar na the cover (ofzoiets..) geweest..en nu thuis geraakt..lekkere douche gaan nemen en dan naart school vertrekke binne een uurke :( !

Vele fransmanne die geen ticket hadde..boden iets van 50€/ticket..sommige zelfs 100€ :/ (ma da heb ik van hore zegge die 100€ :p)

voor herhaling vatbaar maar aan die wachttijde moge ze iets doen even goe aan de vestiaire die constant vol was.

Pana

Legacy Member
FitZ zei:
+ Over t algemeen best content van de dj's, ni alles was loepzuiver, ma imo stoort da ni bij dnb. Wel veel backspins? Ma mn maat zei da da ook vrij "normaal" was :) Enkele klassiekers gehoord enzo, wel fijn, platen die ik wel kende en mn maat (die dnb draait) niet: grappig.

Om u ff correct te informeren: Backspins zijn niet normaal hoor, Backspins en rewinds zijn slecht ;)

Spike

Legacy Member
Voor al diegenen die naar de Cover zijn geweest, joepi :)
Ma jongens toch zo nen hoop volk hebbik in men stamcafeetje nog nooit gezien :d

EmP

Legacy Member
omfg Dbridge was gek! echt jong da was zo zalig

ke wel 2 keer in stokke gekomen me mensen die net iets te uitbundig dansen of drummen enz en ene deed zelf mn vriendin pijn! (dies begrave nu :p) nja veeeel volk wel :s

maar al bij al mij HEEL vet geamuseerd!

daFour

Legacy Member
bah , kheb het me beklaagd..daarvoor 1u30 moeten wachten om binnen te kunnen...

idd sound was ok , dj's ook , maar TE WARM en TE VEEL VOLK

BlisteringByte

Legacy Member
c/p van breakz >>

entered when baz was dropping his last tunes..
but had to check out the vestiare.. that took me TOO LONG..

then.. the big man, with the big mixin' skillz... mr d-bridge!

omg,
he had some crazyyyyyyyyyyyy tunes in his bag icon_smile.gif
not all of his tunes were my cup of T but damn,
he went rough sometimes, and mainly very very low b-frequencies! icon_smile.gif

after d-bridge it was time for the dj fierce...
damn icon_surprised.gif icon_surprised.gif icon_surprised.gif

THAT'S WHY I went to star warz,
wikkid set... never stood still, kept moving!

*close ur eyes, visualize!*

ed rush actually surprised me cuz everyone was telling me he was doing the pure jump up.. but OMG what a set icon_surprised.gif

never stopped moving!

owyeah,
sorry peepz in the front if u didn't liked my whistle :p

then clipz..
well we left the room @ half his set..

and left star warz at the end of his set..
in the beginning he had some decent tunes,
but after all.. wobble wobble icon_smile.gif

well...
this star warz BLEW ME AWAY!..

i'm totally wasted,
now I have to go to some fckd birthday party :p
gonna take some of my records with me and steal the dex with some basslines! icon_smile.gif

whiste crew!











CFK zei:
en wat had ik gezegd over zatter mensen op het podium... der stonden er ook weer twee de show te stelen...
nuja, betere editie in jaren!
slaapwel :D

idd,
heb bekerke naar da wijf haar kop gegooid ffs :)

CFK

Legacy Member
SaKT zei:
-: -we waren om 1u gegaan omda we dachte da we dan vlot binne konde gerake..maar nee hoor..45minute moete staan aanschuive :/
rofl, die buitensmijters maakten voor mij en mijn vriendin de baan vrij, ong 60-70man voorbij gestoken denk ik :D

Darkman X1

Legacy Member
en rymetyme did a fkn great job imo, een van de betere mc's dat ik al gehoord heb (voor zover ik pro-mc ben in een dnbset)

CFK

Legacy Member
Darkman X1 zei:
en rymetyme did a fkn great job imo, een van de betere mc's dat ik al gehoord heb (voor zover ik pro-mc ben in een dnbset)
idd, mc jay vind'k ook altijd in orde, heeft een aangename stem vind'k
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan