CFK
Legacy Member
hier spreekt ge uzelf een beetje tegen,spray-bunny zei:Leuk dat zoveel mensen tegenwoordig geinteresseerd zijn in drum and bass en dus in massa afzakken naar de vooruit, maar het valt me op dat er veel mensen naartoe gaan die normaal nooit naar drum and bass luisteren/naar drum and bass feestjes gaan. star warz wordt een mode, wie er niet is, die is niet hipstar warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volk
15€ betalen voor een hype vind ik maar debiel eerlijk gezegd.
eerst zegt ge dat ge het leuk vind dat er zoveel mensen geinteresseerd zijn en dan dat er mensen zijn die nooit naar dnb gaan die daar toch aanwezig zijn.
imo zijn die mensen die normaal nooit gaan niet echt geinteresseerd.
ik ken nu hopen mensen die naar star warz gaan en volgens mij zelfs niet weten wie er op de line up staat, laat staan dat ze het woord 'line up' al kennen...
volgens mij is maar de helft van die volle Vooruit vanavond ECHT geinteresseerd in dnb en in de dj's die zullen draaien, de andere helft, tja, die gaan omdat ze het een 'cool' feestje vinden, of alleszins omdat ze dat gehoord hebben etc
kga nie zeggen dat'k er mij zo hard aan stoor aan die mensen, een klein beetje maar.
1. omdat'k zoiets zelf nooit zou doen
2. omdat de sfeer ook iets verminderd in een bepaalde zin, i mean, als ge kijkt naar een star warz van 3 jaar terug ofzo dan was er minder volk maar vriendelijker volk, minder lomp volk etc etc
allemaal mensen die ge ooit wel tegenkwam als ge anders ook eens naar een fuifke ging, iedereen was vriendelijk etc etc
nu loop het daar vol van mensen die echt willen feesten, maar op de meest boertige wijze,
beetje duwen in de wc's, op't podium kruipen (wtf? podium is voor de dj niet voor een zatte nitwit), letterijk op de mensen lopen die beetje in de gangen zitten uit te rusten etc etc
spijtig, maarja.
btw, 'k denk dat dat fenomeen ook een beetje aan de basis ligt van de muziekkeuze van de dj's, en das wel spijtig voor degene die zelf draaien en al rap wat kritischer zijn over muziek (of de mensen die veel naar dnb gaan luisteren en er mee bezig zijn)
de dj's weten ook dat er daar volk staat die geen dnb kent, en om die wat hun goesting te geven en te maken dat ze daar volgende keer weer staan draaien ze de hele avond wobble wobble muziek > maw catchy tunes zoals slippery slopes toestanden etc
maar op een avond in de rector en andere kleinere fuifkes gaat ge da nie rap horen, gewoon omdat ze daar weten dat er alleen echt geinteresseerden naar hen komen luisteren en dat ze niet de zoveelste (zelfde) pendulum, fresh, baron,... plaat willen aanhoren, maar wat kwalitatievere muziek...
maja, zo hard stoor ik er mij niet aan, 'k wou gewoon eens mijn gedacht kwijt.
anywayz, vanavond star warz, mooie line up, zeer benieuwd, en tzal weer feesten worden
't amusement!
star warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volk

ad:

!