Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlisteringByte

Legacy Member
star warz xl
29/06/06

Main Room >

Sicko
Verifier
Goldie
Millennium Kru
Mc Justyce



Ballroom >

Dobe'n'Daze
Calibre
Marcus Intalex
Stamina Mc
DRS
Juice Blenders




Foyer >

Paradox Live
Seba
D Convict
4K & Temper



Café >

Borat


vet feesje,
da ik 't u heb gezegd :)

Emtho

Legacy Member
BlisteringByte zei:
star warz xl
29/06/06

Main Room >

Sicko
Verifier
Goldie
Millennium Kru
Mc Justyce



Ballroom >

Dobe'n'Daze
Calibre
Marcus Intalex
Stamina Mc
DRS
Juice Blenders




Foyer >

Paradox Live
Seba
D Convict
4K & Temper



Café >

Borat


vet feesje,
da ik 't u heb gezegd :)


calibre zou ik echt wel live willen zien, maarja examens enzo

BlisteringByte

Legacy Member
Emtho zei:
calibre zou ik echt wel live willen zien, maarja examens enzo

tutu..
voor die ene avond :p

ga dan gwn 'vroeger' naar huis ..
tenzij ge ni in gent woont, eerste trein e

dee9

Legacy Member
den tokke shoves rijdt, wie wilt er nog mee??

ik zit vanvoor! :doc:

Vicelord

Legacy Member
tis een beetje te vloeibaar voor me deze star warz editie :sad:
mja, kzal toch wel aanwezig zijn, ben al naar de laatste 5 - 6 edities geweest, kmag de traditie toch niet breken eh :)

Zercules

Legacy Member
Enkel de balroom is liquid hé, Paradox en Goldie bv zou ik geen liquid noemen.

Inv`

Legacy Member
Emtho zei:
Inderdaad invader, er zijn nog mensen die buiten komen.
zo hard meer als u he, en ZELFS tijdens de examens

en waar waarde op downblo he, ah nee ik kan ni kwas gaan sjotte

cu at silo volgend weekend wouter!! :applause: :woohoo: :cool:

flameboy

Legacy Member
damn, dconvict alleen daarvoor zouk al gaan, ma khoor die ook al bijna elke week draaien in een café hier aant station dusja :/

en btw, andy c en miss kittin op dour!!

BlisteringByte

Legacy Member
spray-bunny zei:
jammer:( Maar andy c zie ik al op Dour, en grooverider zal'k ook ooit wel nog eens zien.
grooverider is ni echt iets om naar uit te kijke,
tenzij ge meer rewinds wil hore dan iets anders :help:

spray-bunny

Legacy Member
BlisteringByte zei:
grooverider is ni echt iets om naar uit te kijke,
tenzij ge meer rewinds wil hore dan iets anders :help:
ergerlijk he:( Maar dat valt gewoon niet te vermijden met die grote uk-namen, da's een besmettelijke ziekte denk'k.

BlisteringByte

Legacy Member
spray-bunny zei:
ergerlijk he:( Maar dat valt gewoon niet te vermijden met die grote uk-namen, da's een besmettelijke ziekte denk'k.

maja pakt nu..
zinc & friction of zinc b2b friction,
die doen da vaak e die combo.. en als die rewinden is da goe geplaatst en is 't echt vet.. en dan heb 'k 't vooral over friction, die kan z'n rewinds massas vet plaatsne :applause:

ma 2 a 3 rewinds na elkaar.. nee sorry :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan