Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MitCh

Legacy Member
Naam Star Warz
Datum 22-12-2001 (zaterdag)
Locatie Vooruit
Straat St.-Pietersnieuwstraat 21
Plaats Gent BE
Tijd van 23:00
Tijd tot 06:00
Line-up Dj's: Karlito ( Music Mania , B ), Doc Scott & Mc Justiyc
( Metalheadz , 31 Records, UK ) , Ed Rush ( Metalheadz , Virus Recordings , UK ) , Millennium Kru ( Millennium Breakz, B. )
Website htttp://www.kozzmozz.com


nou kwil weten of het daar wel degelijk de moeite is, namelijk kmoet nogal van ver komen.

Greetz

CFK

Legacy Member
roflol
de line up is:
d bridge, fierce, optiv, ed rush, dj baz, millenium kru
OMG!

CFK

Legacy Member
btw, kzou niet komen, line up zuigt, kot zit vol, veel te warm en veel te veel kiddies, kwestie van de rest van de belgische scene na te zeggen

SaKT

Legacy Member
Kwni..da ga wel een feestje worde ze!!
Zo hard zuigt de line-up nu ook ni e..jullie bekijke da altij zo negatief e :naughty:
Kga zeker gaan!

:offtopic: kende gij ene Wannes Lacante uit oostmalle?

MitCh

Legacy Member
SaKT zei:
Kwni..da ga wel een feestje worde ze!!
Zo hard zuigt de line-up nu ook ni e..jullie bekijke da altij zo negatief e :naughty:
Kga zeker gaan!

:offtopic: kende gij ene Wannes Lacante uit oostmalle?
ja denk da wel, woond in de speelhoven als ik me goed kan herinneren

Pana

Legacy Member
CFK zei:
btw, kzou niet komen, line up zuigt, kot zit vol, veel te warm en veel te veel kiddies, kwestie van de rest van de belgische scene na te zeggen

Fierce is echt wel goed hoor :naughty:

ShoveS

Legacy Member
line up ziet er toch deftig uit, en wat is dan de belgische scene, op breakz noch desc zie ik zelfs niet 1 negatieve comment =]

maar te ver voor mij dus niet present !

^^pathfinder^^

Legacy Member
CFK zei:
btw, kzou niet komen, line up zuigt, kot zit vol, veel te warm en veel te veel kiddies, kwestie van de rest van de belgische scene na te zeggen

n/o, maar je bent zelf 16 jaar
als je daarmee bedoelt "kiddies"

EmP

Legacy Member
CFK zei:
btw, kzou niet komen, line up zuigt, kot zit vol, veel te warm en veel te veel kiddies, kwestie van de rest van de belgische scene na te zeggen

Ben ik de enige die CFK zijn ironie doorziet? of ben ik de enige die ironie ziet waar er gene is? :)

LeSec

Legacy Member
EmP zei:
Ben ik de enige die CFK zijn ironie doorziet? of ben ik de enige die ironie ziet waar er gene is? :)
idem :p kdenk ook dattem wa ironisch bezig was :p oftewel zie ik ook alles verkeerd :/

anyway ik ga gaan ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan