Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, kwestie van uw inzicht ge belonen
)srry, de gehele belgische Cr3w, klinkt dat beter?Decade zei:"Belgische scene"![]()
EmP zei:mwa in de vooruit zijn zoveel fuiven enz... en ge moocht bijna nooit buite... zo erg is da toch ni, ksta ik toch heeltijd door te gaan![]()
staan ze daar allemaal buiten kaffekletsch te ougen gelijk ze bij ons zeggen... Ga dan naar een of ander praatcafé hé gastjes. Alsge voor de muziek komt blijfde gwn binne, alst u ni interesseert gaje dan ma na buiten, ma alsge naar een event lijk star warz komt, komde meestal wel voor de sfeer en de muziek binnen. true, maar ik schep toch wel af en toe graag een luchtje.The_Messenjah zei:Idd, ik vind da ma lame ze, zo typisch fuiven eh jongensstaan ze daar allemaal buiten kaffekletsch te ougen gelijk ze bij ons zeggen... Ga dan naar een of ander praatcafé hé gastjes. Alsge voor de muziek komt blijfde gwn binne, alst u ni interesseert gaje dan ma na buiten, ma alsge naar een event lijk star warz komt, komde meestal wel voor de sfeer en de muziek binnen.
fin ja zo denk ik erover
Wat is dat nu voor zever, dat je nog geen luchtje mag gaan scheppe..Da PzY zei:maar tfeit dadde nie buiten moogt, het veel te duur is
CFK zei:rofl kerels
ooit al van IRONIE gehoord?!?
da forum gaat er hier op achteruit hoor...
tuurlijk ist goede line up,miss wel betere in jaren...
dusja, ironie gasten, ironie
imo gaat het er zo aan toe tegenwoordig:
fuiven worden afgebroken als ze eens een 'commerciele' dj naar hier halen, of eentje dat jump up producet ipv van de 'hippe neurofunk/liquid funk/tech sounds'
eens ze dan toch met een 'goede' line up afkomen dan ist plotseling de beste organisatie die er bestaat en valt er op niets meer commentaar te geven...
same met de dj's: en maar zagen op de manier waarop iedereen draait tegen woordig (à la commerciele UK dj's) maar zelf draaien ze niets beter
imo is vernieuwing in uw dj'en vandaag de dag nog vrij moeilijk, alle combinaties van stijlen etc zijn er al, veel vernieuwen kunt ge niet meer
ge kunt alleen nog master dj skills bekomen imo
maarja, genoeg gezeverd, op naar de volgend star warz maar eerst... examen!
@emp: als ge mij daar zou tegenkomen krijgt ge een pintje, kwestie van uw inzicht ge belonen
(sta wss toch op vip lijst=free booze)
Breakz zei:"There excists no good dnb-party anymore? Ok, then you live in Belgium I guess!"

ik weet wel wat gij bedoelt met beetje diversiteit in tracks en het dj'en en het feit dat alle uk'ers hetzelfde draaien en nooit eens een offbeat track durven opsmijten omdat ze bang zijn dat het publiek niet gaat shaken enzoDecade zei:Dat is het juist, Het zijn altijd zo'n feestjes...
De dag dat ze iets zoals PRSPCTXL4 in België organiseren, moet nog komen.
En als het er dan is, dan staat het typisch belgisch dnb volk daar van "euh wtf is dit, geen pendulum ofwa?".
En DAT is het probleem met de zogenaamde "scene" (en ik quotte dit niet om te lachen met het woord zelf, maar je doet precies of hier enige samenhang is in het dnb wereldje) in belgië.
Altijd hetzelfde, been there, done that.
Het trekt blijkbaar gewoon op geen kloten. Als jij denkt dat het hier allemaal goed en wel is, trek je ogen even open en kijk verder dan de gemiddelde zooi die sommige artisten maandelijks in de buitenwereld sturen.
Ik weet wat ik wil en ik weet wat ik draai, en ik zal ook pas naar buiten komen als ik het kan draaien zoals ik het wil.
Ik voel me daarom ook niet beter dan enig ander persoon (eg de zogenaamde commerciele UK Dj's waar jij het op hebt).
)