Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BlisteringByte

Legacy Member
Darkman X1 zei:
naart schijnt ister 1 van die twee namen juist.

calibre...

goldie waarschijnlijk nie,

ofwel ist omgekeerd..
argh, my memory is fainting :)

FitZ

Legacy Member
BlisteringByte zei:
wa eeft fresh als intro gedropt? die mini mix van 10platen.. die begint me torpedo... en ook tarantula shizzle enzo? en floodlight er ook in? :p
:

tschijnt :p allé mn maat zei toch dat t zo'n "anthembasher" ofzoiet was? me tracks van bad company?

Ken wel wat van dnb, ma ben verrevan expert ofzo ;)

de extreme overload aant rewinds tijdens sbs zn set staken wel tegen. Kvind da superlame, ff rewinde voor weer den intro of den break te laten horen... ma da gebeurt wel meer bij dnb, wederom tschijnt :p

Darkman X1

Legacy Member
FitZ zei:
tschijnt :p allé mn maat zei toch dat t zo'n "anthembasher" ofzoiet was? me tracks van bad company?

Ken wel wat van dnb, ma ben verrevan expert ofzo ;)

de extreme overload aant rewinds tijdens sbs zn set staken wel tegen. Kvind da superlame, ff rewinde voor weer den intro of den break te laten horen... ma da gebeurt wel meer bij dnb, wederom tschijnt :p

sbs rewind bijna altijd zijn intro alstie draait ;p

CFK

Legacy Member
FitZ zei:
ma da gebeurt wel meer bij dnb, wederom tschijnt :p
idd ma da hangt er van af.
belgische djs gaat ge amper zien rewinden, pakt 1 keer max 2 keer per set, meestal zelfs niet.
ikzelf heb het nog maar 1 keer gedaan op een feestje en dat was mijn allerlaatste track in een set van 2u, daarna heb'k hem wel dubbel gedropt, aleja, kwestie van niet zo lame te zijn om gewoon dezelfde track te laten horen

maar imo niets tegen 1 (of meerdere) goedgeplaatste rewind, zolang het niet a la grooverider (en sbs heeft daar ook veel last van) style is

goedgeplaatste rewind (in mijn ogen) = DÉ track van uw set (meestal nen dub/promo/major classic) rewinden

Asserti

Legacy Member
Het was dus mijn eerste keer star warz, en ben tot 2u kunnen blijven. gelukkig! kvon het extreem zalig, kwas al binnen vanaf 23U15 en direkt volledig der tegenaan :D

wanneer is de volgende keer star warz? :D

Darkman X1

Legacy Member
Zercules zei:
En als je hard én vet wilt gaan, Major League :p

En als je echt hard wilt een beetje dichter bij de deur:

...:::ExhaLe 21/04:::...5th Edition

Line-up:

LIMEWAX (Freak/Tech Itch) (UKR/NL)
Axi (Corinthian) (BE)
Gloria K (Pussie Traxes) (BE)
Spookane (Exhale) (BE)

Doors: 22.00- 6.30
Damage: 6€
Place: OJC Kompas St-Niklaas

spray-bunny

Legacy Member
Darkman X1 zei:
En als je echt hard wilt een beetje dichter bij de deur:

...:::ExhaLe 21/04:::...5th Edition

Line-up:

LIMEWAX (Freak/Tech Itch) (UKR/NL)
Axi (Corinthian) (BE)
Gloria K (Pussie Traxes) (BE)
Spookane (Exhale) (BE)

Doors: 22.00- 6.30
Damage: 6€
Place: OJC Kompas St-Niklaas
²

was vorige keer leuk feestje, behalve dat ze me beschuldigden van het stelen van mijn eigen jas:sop:

SW was wel deftig imo, veel minder volk als de vorige editie, en gelukkig ook wat minder warm.
Simon bassline viel tegen, net zoals fresh. Mc youngman mocht van mij ook thuisblijven, maar drumsound heeft wel veel goedgemaakt.:)

BlisteringByte

Legacy Member
lol?
volgende star warz.. >>

Goldie
Paradox
Marcus Intalex
Seba
Grooverider
Andy C
Brockie

... en het gaat waarschijnlijk Mega Warz als naam dragen + 3rooms..

:music: paradox
:music: intalex

inkei

Legacy Member
spray-bunny zei:
²

was vorige keer leuk feestje, behalve dat ze me beschuldigden van het stelen van mijn eigen jas:sop:

SW was wel deftig imo, veel minder volk als de vorige editie, en gelukkig ook wat minder warm.
Simon bassline viel tegen, net zoals fresh. Mc youngman mocht van mij ook thuisblijven, maar drumsound heeft wel veel goedgemaakt.:)

Zijn al wat diefstallen gebeurd tijdes de Exhales, dus we zijn wat voorzichtiger geworden.

Limewax gaat 3 u set doen dus :music:

spray-bunny

Legacy Member
inkei zei:
Zijn al wat diefstallen gebeurd tijdes de Exhales, dus we zijn wat voorzichtiger geworden.

Limewax gaat 3 u set doen dus :music:
idd, mijn trui is toen ook gestolen:(
Voor de rest niets dan goed over exhale:applause:

BlisteringByte

Legacy Member
BlisteringByte zei:
lol?
volgende star warz.. >>

Goldie
Paradox
Marcus Intalex
Seba
Grooverider
Andy C
Brockie

... en het gaat waarschijnlijk Mega Warz als naam dragen + 3rooms..

:music: paradox
:music: intalex

dus niet mega warz als naam :doh:

pom pom

inkei

Legacy Member
spray-bunny zei:
idd, mijn trui is toen ook gestolen:(
Voor de rest niets dan goed over exhale:applause:

Normaal gaan we nu proberen of we de bovenverdieping mogen gebruiken voor de vestiaire
Meer veiligheid enzo, maar het moet nog mogen natuurlijk.

BlisteringByte

Legacy Member
neem gewoon een rugzak mee, steek daar alles in.. en zet da voor u..
en vergeet da nie..

zo doe ik 't altijd,
en nog nooit iets verloren :p

maybe real junglists don't lose their stuff :woohoo:

BlisteringByte

Legacy Member
Darkman X1 zei:
real junglists have a mind of their own: they go naked ;p


true!!

so everybody..make some noise for the badboys in the venue!!! BOHHHHH :applause:

CFK

Legacy Member
BlisteringByte zei:
lol?
volgende star warz.. >>

Goldie
Paradox
Marcus Intalex
Seba
Grooverider
Andy C
Brockie
andy c en grooverider da's ws bullshit hoor, er valt daar nergens iets van te vinden op internet....

spray-bunny

Legacy Member
CFK zei:
andy c en grooverider da's ws bullshit hoor, er valt daar nergens iets van te vinden op internet....
staat op breakz, maar is idd nog niet 'officieel'
BlisteringByte zei:
neem gewoon een rugzak mee, steek daar alles in.. en zet da voor u..
en vergeet da nie..

zo doe ik 't altijd,
en nog nooit iets verloren :p

maybe real junglists don't lose their stuff :woohoo:
Ik had normaal gezien een plekje in de vestiaire, waar ik voor had betaald. Ik ging ff naar de nachtwinkel, en daarna mocht mijn gerief niet meer in de vestiaire omdat ze vol was. Nochtans had ik mijn ticketje nog.:(

Daarna liep er een zat meiske rond die elke trui aandeed dat ze kon vinden, ze was al bijna met de trui van een maat weg ook. Die heeft de mijne wss gepikt.

Real junglists party instead of watching their clothes:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan