BlisteringByte
Legacy Member
Darkman X1 zei:naart schijnt ister 1 van die twee namen juist.
calibre...
goldie waarschijnlijk nie,
ofwel ist omgekeerd..
argh, my memory is fainting

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darkman X1 zei:naart schijnt ister 1 van die twee namen juist.

BlisteringByte zei:calibre...
goldie waarschijnlijk nie,
ofwel ist omgekeerd..
argh, my memory is fainting![]()

BlisteringByte zei:wa eeft fresh als intro gedropt? die mini mix van 10platen.. die begint me torpedo... en ook tarantula shizzle enzo? en floodlight er ook in?![]()
:
allé mn maat zei toch dat t zo'n "anthembasher" ofzoiet was? me tracks van bad company?

FitZ zei:tschijntallé mn maat zei toch dat t zo'n "anthembasher" ofzoiet was? me tracks van bad company?
Ken wel wat van dnb, ma ben verrevan expert ofzo
de extreme overload aant rewinds tijdens sbs zn set staken wel tegen. Kvind da superlame, ff rewinde voor weer den intro of den break te laten horen... ma da gebeurt wel meer bij dnb, wederom tschijnt![]()
idd ma da hangt er van af.FitZ zei:ma da gebeurt wel meer bij dnb, wederom tschijnt![]()
StarWarz is plezant qua sfeer, maar als je echt hard wilt gaan.. 
animo zei:www.prspct.nl ... DAT lijkt me pas een dnb feestjeStarWarz is plezant qua sfeer, maar als je echt hard wilt gaan..
![]()

Zercules zei:En als je hard én vet wilt gaan, Major League![]()
²Darkman X1 zei:En als je echt hard wilt een beetje dichter bij de deur:
...:::ExhaLe 21/04:::...5th Edition
Line-up:
LIMEWAX (Freak/Tech Itch) (UKR/NL)
Axi (Corinthian) (BE)
Gloria K (Pussie Traxes) (BE)
Spookane (Exhale) (BE)
Doors: 22.00- 6.30
Damage: 6€
Place: OJC Kompas St-Niklaas


spray-bunny zei:²
was vorige keer leuk feestje, behalve dat ze me beschuldigden van het stelen van mijn eigen jas
SW was wel deftig imo, veel minder volk als de vorige editie, en gelukkig ook wat minder warm.
Simon bassline viel tegen, net zoals fresh. Mc youngman mocht van mij ook thuisblijven, maar drumsound heeft wel veel goedgemaakt.![]()

idd, mijn trui is toen ook gestoleninkei zei:Zijn al wat diefstallen gebeurd tijdes de Exhales, dus we zijn wat voorzichtiger geworden.
Limewax gaat 3 u set doen dus![]()
BlisteringByte zei:lol?
volgende star warz.. >>
Goldie
Paradox
Marcus Intalex
Seba
Grooverider
Andy C
Brockie
... en het gaat waarschijnlijk Mega Warz als naam dragen + 3rooms..
paradox
intalex
spray-bunny zei:idd, mijn trui is toen ook gestolen![]()
Voor de rest niets dan goed over exhale:applause:
Darkman X1 zei:real junglists have a mind of their own: they go naked ;p
andy c en grooverider da's ws bullshit hoor, er valt daar nergens iets van te vinden op internet....BlisteringByte zei:lol?
volgende star warz.. >>
Goldie
Paradox
Marcus Intalex
Seba
Grooverider
Andy C
Brockie
staat op breakz, maar is idd nog niet 'officieel'CFK zei:andy c en grooverider da's ws bullshit hoor, er valt daar nergens iets van te vinden op internet....
Ik had normaal gezien een plekje in de vestiaire, waar ik voor had betaald. Ik ging ff naar de nachtwinkel, en daarna mocht mijn gerief niet meer in de vestiaire omdat ze vol was. Nochtans had ik mijn ticketje nog.BlisteringByte zei:neem gewoon een rugzak mee, steek daar alles in.. en zet da voor u..
en vergeet da nie..
zo doe ik 't altijd,
en nog nooit iets verloren
maybe real junglists don't lose their stuff![]()
