Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Darkman X1 zei:en rymetyme did a fkn great job imo, een van de betere mc's dat ik al gehoord heb (voor zover ik pro-mc ben in een dnbset)
BlisteringByte zei:man of the evening :applause:


15 euro betalen..Asserti zei:klote is dat ik niemand echt ken die gaat
normaal geen probleem voor mij, het kan zijn dat ik maar blijf voor een uur of 2
vervoer van en naar deinze zal moeilijker zijn![]()

minder goed dan in decemberAsserti zei:wie zegt er dat ik moet betalen
wat vinden jullie eigenlijk van de line up? Beter dan in december of niet?
Bwa valt goe mee..ik vond de line up in december wa beterAsserti zei:wie zegt er dat ik moet betalen
wat vinden jullie eigenlijk van de line up? Beter dan in december of niet?
boaz zei:Bwa valt goe mee..ik vond de line up in december wa beter
ma ze buite het gelijk uit..2 maand gelede was het pas star warz en nu weeral..tis teveel van het goede..
BlisteringByte zei:geruchten voor volgende..
calibre... en.. argh andere vergete![]()

@ m@m@ zei:goldie![]()


zijn 





FitZ zei:uitbuiten... Wees tevreden dat er zo'n groot dnb event is. En jah, ze moete elke doelgroep aanspreken, dus moete ze ook is clownsteppers late afkomen he.
Ik ben ook ni voor wobble, ma desondanks hebk mij goed geamuseerd, zo extreem veel clownstep hebben ze nu ook ni gedraaid vond ik. Ik had gewoon nog meer verwacht
Ma der was dikke sfeer en das ook belangrijk. Geslaagd feestje dus.
Thuis binnengekomen tegen half acht, ontbeten, douchke genomen, 2uurkes gemaft en nu naar "familiefeest" lol![]()

dee9 zei:calibre en goldie?![]()
:applause:BlisteringByte zei:geruchten voor volgende..
calibre... en.. argh andere vergete![]()