Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chuck chillout

Legacy Member
Ja, ik ben normaal ook ni zo altijd pro-mc's in d'n'b sets, ma rymetyme heeft mij echt verrast. Zijn vocals waren vaak een meerwaarde en hij was totaal niet irritant zoals bij bepaalde mc's na nen tijd wel het geval is.

BlisteringByte

Legacy Member
Darkman X1 zei:
en rymetyme did a fkn great job imo, een van de betere mc's dat ik al gehoord heb (voor zover ik pro-mc ben in een dnbset)

man of the evening :applause:

joyraider

Legacy Member
BlisteringByte zei:
man of the evening :applause:

you got that right, was ook zalig toen ie ff vs mc jay ging :D

yap, star warz was n feest.

ff @ de starwarz-beukers: ja er zijn altijd veel "kinderen" aanwezig.. das vrij normaal, op I love techno zie je ook extreem veel koters, gewoon omdat het een bekend event is.

als je écht voor de muziek & ambiance gaat stoor je je daar echter niet aan; ik heb me van 00 tot 05 enorm geamuseerd, ook al wast ongelofelijk heet & druk :)

Darkman X1

Legacy Member
Idd, overcrowded, alleen vond ik de warmte nog meevallen in vergelijking met vorige edities en kozzmozz. Hopelijk komt er wat volk af op oudejaar naar de mystic party... I'm gonna be present! Wel eerst eens binnenspringen in de rector , want das ook een ferme lineup, en valt qua prijs zeker te combineren met mystic (die maar om 1u start). Well who's coming too?

Asserti

Legacy Member
dit weekend is het terug star warz :applause:

er is nog geen thread over? Ik ga normaal gaan als ik vervoer heb uit deinze. Zit op lanscape X, maar zou toch graag es gaan

Asserti

Legacy Member
:D klote is dat ik niemand echt ken die gaat :p normaal geen probleem voor mij, het kan zijn dat ik maar blijf voor een uur of 2

vervoer van en naar deinze zal moeilijker zijn :(

BlisteringByte

Legacy Member
Asserti zei:
:D klote is dat ik niemand echt ken die gaat :p normaal geen probleem voor mij, het kan zijn dat ik maar blijf voor een uur of 2

vervoer van en naar deinze zal moeilijker zijn :(
15 euro betalen..
voor daar 2uurkes te zijn...
good boy ... :doh:

ahja,
ik ga ni ...
echt geen zin om 15euro te betale voor heel de avond wibble wobble :music:

Asserti

Legacy Member
wie zegt er dat ik moet betalen ;)

wat vinden jullie eigenlijk van de line up? Beter dan in december of niet?

Inv`

Legacy Member
Asserti zei:
wie zegt er dat ik moet betalen ;)

wat vinden jullie eigenlijk van de line up? Beter dan in december of niet?
minder goed dan in december

niet de moeite om zo ver te gaan en zo veel te betalen

boaz

Legacy Member
Asserti zei:
wie zegt er dat ik moet betalen ;)

wat vinden jullie eigenlijk van de line up? Beter dan in december of niet?
Bwa valt goe mee..ik vond de line up in december wa beter
ma ze buite het gelijk uit..2 maand gelede was het pas star warz en nu weeral..tis teveel van het goede..

CFK

Legacy Member
boaz zei:
Bwa valt goe mee..ik vond de line up in december wa beter
ma ze buite het gelijk uit..2 maand gelede was het pas star warz en nu weeral..tis teveel van het goede..

imo was de line up qua namen veeeel beter dan nu, al heeft ed rush toen ook alleen wobble gedraaid, spijtig.
aan d bridge kan er nog geen enkele dj tippen sedert dien.

btw, uitbuiten, gohja, normaal ligt 't een maand later dan nu zekers maar die mannen moeten ook rekening houden met de Vooruit hun avonden dus imo is da wel in orde.

'k ga alleszins niet gaan want line up staat mij TOTAAL niet aan. op DAT vlak wordt er wel wa uitgebuit imo maarja.
ze kunnen toch wel veel betere dingen naar hier halen ipv van de huidige affiche...

BlisteringByte

Legacy Member
geruchten voor volgende..

calibre... en.. argh andere vergete :p

BlisteringByte

Legacy Member
@ m@m@ zei:

right :)

naja goldie al gezien op .. paar starwarzen geleden :)
calibre nog ni.. maar moet wel :love: zijn :)

naja zoals ge merkt ben ik er vanavond niet :p
naja nu zullen ze daar wel zichzelf aant amuseren zijn zeker.. :p

wibble wobble :woohoo:

FitZ

Legacy Member
uitbuiten... Wees tevreden dat er zo'n groot dnb event is. En jah, ze moete elke doelgroep aanspreken, dus moete ze ook is clownsteppers late afkomen he.

Ik ben ook ni voor wobble, ma desondanks hebk mij goed geamuseerd, zo extreem veel clownstep hebben ze nu ook ni gedraaid vond ik. Ik had gewoon nog meer verwacht :D

Ma der was dikke sfeer en das ook belangrijk. Geslaagd feestje dus.

Thuis binnengekomen tegen half acht, ontbeten, douchke genomen, 2uurkes gemaft en nu naar "familiefeest" lol :)

Darkman X1

Legacy Member
vet avondje gisteren! thanx to sbs hebbek nu een unieke nature of the beast aansteker... oh well "uniek" ;p
Qua mc's vonnek biggie ferm, maar youngman pfff, hij zou beter een rnbgroepje stichten die gast. Ze zouden voor de volgende editie van sw beter eens shyfx naar de vooruit halen, da zou pas nen avond worden ;d

BlisteringByte

Legacy Member
FitZ zei:
uitbuiten... Wees tevreden dat er zo'n groot dnb event is. En jah, ze moete elke doelgroep aanspreken, dus moete ze ook is clownsteppers late afkomen he.

Ik ben ook ni voor wobble, ma desondanks hebk mij goed geamuseerd, zo extreem veel clownstep hebben ze nu ook ni gedraaid vond ik. Ik had gewoon nog meer verwacht :D

Ma der was dikke sfeer en das ook belangrijk. Geslaagd feestje dus.

Thuis binnengekomen tegen half acht, ontbeten, douchke genomen, 2uurkes gemaft en nu naar "familiefeest" lol :)

ahja...
zolang gij u maar geamuseerd hebt e ;)
wa eeft fresh als intro gedropt? die mini mix van 10platen.. die begint me torpedo... en ook tarantula shizzle enzo? en floodlight er ook in? :p

dee9 zei:
calibre en goldie? :woohoo:

rumours :) :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan