Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BlisteringByte zei:argh zucht
daan heeft euhm...
een rare ava ?
daan 1 sven 1 !!!
valt goe mee ze, nooit last van gehad^^pathfinder^^ zei:is er eigenlijk veel plaats om te dansen?
want op de foto's lijkt het alsof die mensen zo dicht op elkaar staan
bwa, emp, ge zegt van wel, maar om eerlijk te zijn, het is het feestje waar ik al het minst plaats heb gehad, als de headliner begint dan moogt ge imo zeker zijn van weinig plaats...^^pathfinder^^ zei:is er eigenlijk veel plaats om te dansen?
want op de foto's lijkt het alsof die mensen zo dicht op elkaar staan
Darkman X1 zei:Breakz ligt plat?![]()

: slayer :chuck chillout zei:Troubleshoot van Resonant Evil
chuck chillout zei:Trouwens der mag nog zoveel gekakt worden op pendulum, die mannen zijn wel vernieuwend bezeg en hun producties zijn objectief gezien echt wel van kwaliteit ( ieder is vrij om da goed te vinden of niet natuurlijk).
star warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volkspray-bunny zei:Leuk dat zoveel mensen tegenwoordig geinteresseerd zijn in drum and bass en dus in massa afzakken naar de vooruit, maar het valt me op dat er veel mensen naartoe gaan die normaal nooit naar drum and bass luisteren/naar drum and bass feestjes gaan. star warz wordt een mode, wie er niet is, die is niet hipstar warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volk
15€ betalen voor een hype vind ik maar debiel eerlijk gezegd.

spray-bunny zei:commentaar op pendulum en andere meer commerciele dj's: ik vind het belachelijk om alle commerciele muziek sowieso gelijk te stellen aan crap. zagen over commerciele muziek is trouwens al een tijdje 'out':ironic:
zolang het niets afdoet aan de kwaliteit vd muziek is er niet echt een probleem imo.
El Di@bLo zei:Pff 'k heb een ticket kunnen bemachtigen, super blij natuurlijk.
Vandaag is het ook mijn verjaardag dus ik had megaveel zin om te gaan.
Maar men vrienden hebben geen ticket
Zo zonder uw maten feesten is ook niet echt tof, dus ga ik men ticket daar waarschijnlijk verkopen, en naar den decadance gaan.
Voor hoeveel zou ik men ticket daar kunnen verkopen?
Allessinds zeer spijtig dat ik niet zal bij zijn.
3, maar tis niet meer nodig.Vicelord zei:https://www.beyondgaming.be/archive...-duo-ticket-star-warz-2212-vooruitgent.381671
duo ticket for sale van iemand. mss kun je toch nog gaan? hoeveel maten zijn er mee met u
.