Archief - [info] Star Warz (dnb)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^^pathfinder^^

Legacy Member
is er eigenlijk veel plaats om te dansen?
want op de foto's lijkt het alsof die mensen zo dicht op elkaar staan

EmP

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
is er eigenlijk veel plaats om te dansen?
want op de foto's lijkt het alsof die mensen zo dicht op elkaar staan
valt goe mee ze, nooit last van gehad

CFK

Legacy Member
^^pathfinder^^ zei:
is er eigenlijk veel plaats om te dansen?
want op de foto's lijkt het alsof die mensen zo dicht op elkaar staan
bwa, emp, ge zegt van wel, maar om eerlijk te zijn, het is het feestje waar ik al het minst plaats heb gehad, als de headliner begint dan moogt ge imo zeker zijn van weinig plaats...

btw, tickets zijn grotendeels uitverkocht, dacht dat ze er nog een hondertal extra gingen aanbieden, maar wie nog wil komen moet zich nu rap naar music mania/music man in gent haasten...

BlisteringByte

Legacy Member
sebiet naar de mania,
wa plaatjes gaan kope..

kzal vrage aan de soul of er nog tickets zijn,
en kzal 't ier late wete :) for all u i-don't-have-a-ticket-yet peepz

boaz

Legacy Member
oh nee da meende ni e..khoop da er nog tickets zijn.
kga der vlug om gaan dan :/

edit : heb laatste ticket kunne bemachtige..maandag komt de nieuwe lading binne :p!

BlisteringByte

Legacy Member
Darkman X1 zei:
Breakz ligt plat? :(

wrsch is de aangekondigde server change nu aan de gang :applause:

soul zei dat er maandag nieuwe binne kome :)


new records >

D Product & Surge > Bounce The Bass / Made The Switch > Full Cycle

Evol Intent Present > Police State EP :: Flipside Feat.Blip / Call To Arms / Filth Bath Feat.Corrupt Souls / Street Knowledge :: > Renegade Hardware >

Rob Sparx > Attack Of The Wolfman / Zombie Funk > Zombie Recordings >

chuck chillout

Legacy Member
wat betreft eerdere reacties in dit topic.

Ik luister graag naar de platen van breakbeat kaos, ram records etc ( ooh nee zeg, de meer commerciele drum'n'bass ), maar ook onbekendere dingen zoals raiden, rob data, kemal, teebee. So what ???
Kbedoel, we gaan in den d'n'b toch ook nie zoals in den hiphop beginnen met constant te zeiken over mainstream/underground en al die shit.
Het voornaamste is gewoon da ge u amuseert en da ge feest, das de bedoeling van drum'n'bass. En welk volk of welke leeftijdscategorieen der op star warz e.d vertegenwoordigt zijn e, da kan mij nu eens echt geen klote schelen, ik ga voor mij te amuseren en das tot nu toe altijd al het geval geweest. Trouwens der mag nog zoveel gekakt worden op pendulum, die mannen zijn wel vernieuwend bezeg en hun producties zijn objectief gezien echt wel van kwaliteit ( ieder is vrij om da goed te vinden of niet natuurlijk).
Als ik binnenkort begin te draaien zal ik er mij zeker niet voor schamen ( tegenover de echte 'heads' ) om een plaat van BBK op te smijten omdat de massa da zogezegd nu eenmaal leuk vind. Wie weet draai ek iets later in mijn set wel Troubleshoot van Resonant Evil om nu iets op te noemen.

Dees is ni persoonlijk tegen iemand gericht ze, gewoon mijn mening over dingen da ik tegenwoordig hier en daar zie opduiken in de drum'n'bass scene.
In alle geval, blijf jullie allemaal amuseren op het soort d'n'b da ge zelf graag hoort en de rest doet der niet toe.

Zercules

Legacy Member
chuck chillout zei:
Trouwens der mag nog zoveel gekakt worden op pendulum, die mannen zijn wel vernieuwend bezeg en hun producties zijn objectief gezien echt wel van kwaliteit ( ieder is vrij om da goed te vinden of niet natuurlijk).

Ge kunt inderdaad niet ontkennen dat de productie van hun tracks kwalitatief héél strak zit. Maar de tunes zijn dikke crap imo.

spray-bunny

Legacy Member
iK ga ook zkr aanwezig zijn. ik kijk vooral uit naar d-bridge, die tijdje geleden in petrol ook zeer deftig was.
kweet niet of het al vermeld is maar optiv heeft gecanceld.

commentaar op pendulum en andere meer commerciele dj's: ik vind het belachelijk om alle commerciele muziek sowieso gelijk te stellen aan crap. zagen over commerciele muziek is trouwens al een tijdje 'out':ironic:
zolang het niets afdoet aan de kwaliteit vd muziek is er niet echt een probleem imo.

Leuk dat zoveel mensen tegenwoordig geinteresseerd zijn in drum and bass en dus in massa afzakken naar de vooruit, maar het valt me op dat er veel mensen naartoe gaan die normaal nooit naar drum and bass luisteren/naar drum and bass feestjes gaan. star warz wordt een mode, wie er niet is, die is niet hip:wtf: star warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volk
15€ betalen voor een hype vind ik maar debiel eerlijk gezegd.

chuck chillout

Legacy Member
spray-bunny zei:
Leuk dat zoveel mensen tegenwoordig geinteresseerd zijn in drum and bass en dus in massa afzakken naar de vooruit, maar het valt me op dat er veel mensen naartoe gaan die normaal nooit naar drum and bass luisteren/naar drum and bass feestjes gaan. star warz wordt een mode, wie er niet is, die is niet hip:wtf: star warz is uitverkocht, maar als je naar een dnb fiestje in de rector of naar exhale ofzo gaat zie je al direct veel minder volk
15€ betalen voor een hype vind ik maar debiel eerlijk gezegd.

Die redenering snap ek niet. Het zijn bepaalde mensen da van star warz een hype maken en dus betalen voor hip te zijn. Maar tis niet omdat er daar 10% van de mensen komt omdat ze DENKEN/VINDEN dat star warz een hype is, dat star warz ook effectief een hype IS !
Ik zie star warz bevoorbeeld totaal niet als 'hip' of 'hype' maar gewoon als een unieke kans om eens wat grotere namen uit het genre aan het werk te zien, en mij bovenal dik te amuseren.
En door die grote belangstelling voor drum'n'bass zullen er meer feesten georganiseerd worden met grote namen in Belgie, en ik ben vrij zeker dat dat ook invloed zal hebben op andere feestjes met minder bekende namen. Organisatoren zullen al eens rapper een of andere naam naar hier halen en uiteindelijk komt ons dat toch allemaal ten goede ?

Trouwens, je hebt altijd zelf de keuze of je naar een feest gaat of niet e.

El Di@bLo

Legacy Member
Pff 'k heb een ticket kunnen bemachtigen, super blij natuurlijk.
Vandaag is het ook mijn verjaardag dus ik had megaveel zin om te gaan.
Maar men vrienden hebben geen ticket :(
Zo zonder uw maten feesten is ook niet echt tof, dus ga ik men ticket daar waarschijnlijk verkopen, en naar den decadance gaan.
Voor hoeveel zou ik men ticket daar kunnen verkopen?

Allessinds zeer spijtig dat ik niet zal bij zijn.

Zercules

Legacy Member
spray-bunny zei:
commentaar op pendulum en andere meer commerciele dj's: ik vind het belachelijk om alle commerciele muziek sowieso gelijk te stellen aan crap. zagen over commerciele muziek is trouwens al een tijdje 'out':ironic:
zolang het niets afdoet aan de kwaliteit vd muziek is er niet echt een probleem imo.

Spijtig genoeg krijgen we van hun alleen maar kermismelodietjes voorgeschoteld. Het is niet dat ik het cool vind ze crap te noemen hoor, ik vraag me gewoon telkens weer af wat de mensen vinden aan zulke inspiratieloze zooi.

Vicelord

Legacy Member
El Di@bLo zei:
Pff 'k heb een ticket kunnen bemachtigen, super blij natuurlijk.
Vandaag is het ook mijn verjaardag dus ik had megaveel zin om te gaan.
Maar men vrienden hebben geen ticket :(
Zo zonder uw maten feesten is ook niet echt tof, dus ga ik men ticket daar waarschijnlijk verkopen, en naar den decadance gaan.
Voor hoeveel zou ik men ticket daar kunnen verkopen?

Allessinds zeer spijtig dat ik niet zal bij zijn.

https://www.beyondgaming.be/archive...-duo-ticket-star-warz-2212-vooruitgent.381671

duo ticket for sale van iemand. mss kun je toch nog gaan? hoeveel maten zijn er mee met u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan