BlisteringByte
Legacy Member
DevilDown zei:Waar de fuck zit gij dan want ik zit ook aant UZ![]()
hehe

waar zit gij ?

edit: naam?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DevilDown zei:Waar de fuck zit gij dan want ik zit ook aant UZ![]()



BlisteringByte zei:hehe
waar zit gij ?
edit: naam?![]()
home vd unief...
?DevilDown zei:Mja, ik zit in den berthahome vd unief...
Wat doet gij msch? (studie)?
EDIT : en waar zitte dan?


DevilDown zei:aaaahja idd ken de straat; de 2de vd zwijnaardse, de straat na de fitness. Iemand die'k ken zit daar ook op kot ..![]()
DevilDown zei:Nope, ne kerel![]()





rofl, als ge zo voort doet dan worden we hier nog het desc forumdee9 zei:sven stinkt

CFK zei:rofl, als ge zo voort doet dan worden we hier nog het desc forum![]()
![]()


dee9 zei:sven stinkt

CFK zei:kzie dat ge van zonhoven komt, geen id waar dat mag liggen, maar komt toch maar eens langs![]()
BlisteringByte zei:mmm..
welk nummer?
ni veel voorbij de apotheker in mijn straat?
omda daar koten zijn..
en bij ons zijn er ook 2..
ma meer denk 'k nie![]()
maja
als ge mij ooit ziet,
of een groene carhartt trui of een zwarte carhartt vest,
zo goed als altijd kap op
witte schoene
roep ma
sven is de naam![]()

hehe, mja, spijtig dak geen volk heb om mee te gaan.CFK zei:als ge de dag nadien geen school of whatever hebt ist zeker de moeite, ge kunt crashen op den trein daarna![]()
14€ presaleCartek zei:oeveel ist voor een ticket?

boaz zei:14€ presale
16€ a/d kassa
dacht ik..
edit: ge kon ook u eerste post delete he ipv van "zo'n" andere vraag te stelle![]()

naar bloemetjesBlisteringByte zei:daan riekt![]()
