Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muska

Legacy Member
Sorry maar Lektroluv is echt over het paard heen getild. Gezien op Sensation White en daar wast toch maar poverkes , veel van verwacht maar niks ingelost.

JackM

Legacy Member
Reflectus zei:
Iemand is hier geen fan van BBR :oink:
Kzou wel willen naar PP maar iedereen dat wel zou mee willen heeft herexamens :p

Daarom dat ze ook muziek programmeren voor mensen die nog geen herexamens kunnen hebben :p

Tenshu

Legacy Member
Wishlist voor Yellow
Onur Özer vs. Matthias Kaden
Psyk of Barem nog ne keer live
Konpiuta en Pompelmoessap
Oliver Loew
Extrawelt

De rest:
Umek
Oscar Mulero
Laurent Garnier Live
Joris Voorn

Estrebian

Legacy Member
adam beyer, dave clarke, jeff mills en carl cox
voor de rest geen voorkeur :)

Humfrie

Legacy Member
Het zal mijn 2e ILT worden vant jaar :)

Voorlopig zijn dus enkel Zombie Nation en Deadmau5 bekend? Die wil ik beide al wel eens zien! Wanneer worden de namen zo meestal bekend gemaakt?

Ik hoop vooral op de standaard dingen: Lektroluv, Crookers, Bloody Beetroots, Tiga, Boys Noize, Sound of Stereo, Tocadisco, ... niets speciaal, gewoon de feestjesmakers, commercieel of niet, boeit mij wat als ik mij maar amuseer!

Velcro

Legacy Member
Bloody beetroots, tiga, popof, surkin, boys noize, SOS, Felix Cartal, The Proxy(!!!), djedjotronic, mightyfools, FCKN crew, ...
AUB

JackM

Legacy Member
Humfrie zei:
Het zal mijn 2e ILT worden vant jaar :)

Voorlopig zijn dus enkel Zombie Nation en Deadmau5 bekend? Die wil ik beide al wel eens zien! Wanneer worden de namen zo meestal bekend gemaakt?

Ik hoop vooral op de standaard dingen: Lektroluv, Crookers, Bloody Beetroots, Tiga, Boys Noize, Sound of Stereo, Tocadisco, ... niets speciaal, gewoon de feestjesmakers, commercieel of niet, boeit mij wat als ik mij maar amuseer!

tennisnicolas zei:
Bloody beetroots, tiga, popof, surkin, boys noize, SOS, Felix Cartal, The Proxy(!!!), djedjotronic, mightyfools, FCKN crew, ...
AUB

Reflectus zei:
Mee eens met bovenste 2 posts.
The Subs...?
Hopelijk zijde doof tegen dan :angry:
Vuile heidenen!!!!!

mtm

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Hopelijk zijde doof tegen dan :angry:
Vuile heidenen!!!!!

zalige reactie :)

nuja, 2 jaar geleden was ik ook nog 'into' electro, dus dan zou ik de electro-namen van toen ook genoemd hebben :p
geef mij nu maar techno en minimal, electro is saai, saaier, saaist :( (en dan heb ik het op die namen van altijd, zo beu..)

Humfrie

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Hopelijk zijde doof tegen dan :angry:
Vuile heidenen!!!!!

Niet iedereen hoort graag van die (saaie) minimal :p Ik snap niet waarom iedereen 'commercieel' altijd slecht vind, ik vind commercieel net iets positief! Dat betekent dat veel mensen het leuk vinden. Ik snap echt niet wat daar verkeerd mee is, ik luister iets als ik het graag hoor, ik zet 'bonkers' zeker niet af omdat het commercieel is.

JackM

Legacy Member
Humfrie zei:
Niet iedereen hoort graag van die (saaie) minimal :p Ik snap niet waarom iedereen 'commercieel' altijd slecht vind, ik vind commercieel net iets positief! Dat betekent dat veel mensen het leuk vinden. Ik snap echt niet wat daar verkeerd mee is, ik luister iets als ik het graag hoor, ik zet 'bonkers' zeker niet af omdat het commercieel is.

Der moet ook geen minimal zijn. Techno verdomme, da moet er zijn. Dat er 1 zaal electro is en 1 zaal minimal, daar kan ik en wslk nog vele andere gerust mee leven. zolang de rest maar techno is :music:
En dat er veel mensen naar commerciële toestanden luisteren is maar normaal zeker? Anders zou het ni commercieel zijn é. Maar DIE commerciële muziek hoort er gewoon nie thuis gewoon omdat het I love techno is. Der komt toch ook geen boys noise naar graspop METAL meeting? En kom nu ook nie af dat dat geen goede vergelijking is, DE gelijkenis tussen diene electrobucht en techno blijft ook maar bij de 4/4 beat ze. Al die electro namen staan tegenwoordig al op alle festivals, alle kleinere feestjes, in alle clubs. Waarom moeten ze dan ook nog es voor het zoveelste jaar op rij daar ook staan? Niet iedereen drinkt em schijtezat om dan zonder besef naar da electrolawaai te luisteren. Dan kunnen ze evengoed een lijne snuiven en bij den tandarts gaan. En ja, dan hebben we het over diene grote groep die daar naar den electro staat te luisteren.
Der is niks mis met commercieel, zolang het maar nie opgedrongen wordt gelijk de laatste jaren.

mtm

Legacy Member
how how, stel nu eens dat ze 5 zalen techno zouden hebben, denk toch wel dat er minder volk zou zijn dan. als de organisatoren puur techno-minded zouden zijn en geld niet als de belangrijkste drijfveer zouden zien (en ga er maar vanuit dat dit niet zo is) zouden ze van venue moeten veranderen, wa niet het geval gaat zijn.

Tuninboy

Legacy Member
Idd, moet meer Techno zijn, het is genoeg geweest voor de electrohype, Dat je een room electro maakt oké, maar geen 3 zoals vorig jaar

1 room electro, 1 room minimal, 2 rooms techno, 1 room hardstyle & 1 room voor die speciallekes,

en int midden paar special guests imo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan