Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Booka Shade

Legacy Member
Ik zou toch zo graag DP zien, maar ik denk dat dat er niet gaat inzitten :sad:

Tuninboy

Legacy Member
Ja, en nee ze touren op dit moment niet, dus het zal er niet inzitten.

Ze komen pas terug in 2010/2011 terug live.

JohnDodger

Legacy Member
Ben vorig jaar ni kunne gaan spijtiggenoeg :(
Hopelijk dit jaar opnieuw!

Pilatus

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Wadde é? Gade den slimment uithangen ja? Als ge van diene zevermuziek wilt horen, ga dan gewoon naar en fuif é of naar een of ander festival waar het de bedoeling is da zulken muziek gedraaid wordt. Hoe meer van die onnozelaars er naar ilt gaan, hoe meer van diene onnozele muziek da ze gaan programmeren é. Want waarom denkte da ze dezelfde muziek op rock werchter, dour, fihp en pukkelpop spelen? :doh::doh::doh::puke:

En ja, diene deadmau5 IS nen arrogante lul die met platen nieteens kan draaien en live toch maar loopjes speelt waar niks van variatie inzit.
"ooeee zie me gaan, yeah, bass uit, hihi feest, bass weer open, yeah ik draai super" tkleinste kind kan da -_-

beetje gefrustreerd? ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo

arrogante lul, ken jij hem dan persoonlijk :$, loopjes haha die kerel speelt tenminste alles live af en steekt het terplekke ineen, ooit al eens ableton geprobeerd?
en haha, een andere dj, plaatje opleggen beetje overgang, ander plaatje opleggen, dat is wel spectaculair zeg, massive respect :music:
man man wat voor een lul ben jij?

JackM

Legacy Member
Pilatus zei:
beetje gefrustreerd?
Enkel examen filosofie da wa tegensteekt
ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo
Andere stijl, dezelfde bucht
arrogante lul, ken jij hem dan persoonlijk :$,
Als grote fan ook nog geen interviews gelezen zeker?

loopjes haha die kerel speelt tenminste alles live af en steekt het terplekke ineen, ooit al eens ableton geprobeerd?
Toevallig heb ik ableton ja, weet gij wel hoe het werkt? en moest ge zen muziek es analyseren zoude wel merken met wa ek bedoel. Maarja, zo'n dingen zijn te moeilijk zeker?
en haha, een andere dj, plaatje opleggen beetje overgang, ander plaatje opleggen, dat is wel spectaculair zeg, massive respect :music:
Plaatjes aan mekaar mixen en zelf beatmatchen is toch net wel iets moeilijker dan gewoon zelf een tempo in te stellen op voorhand. In beide kunde van heel simpel tot moeilijk gaan, maar den basis tt's is toch wa moeilijk dan dajet met computer gaat doen. Maar da's een andere discussie.
man man wat voor een lul ben jij?
Geen idee, kzal es facebookquiz doen

Pilatus

Legacy Member
ja ik weet hoe ableton werkt en ja ik heb al interviews gelezen en ja u mening is anders

Robust²

Legacy Member
Spectre zei:
zeg for the love of God dat DP =/= Daft Punk?

Oh jawel :cool:

Pilatus zei:
beetje gefrustreerd? ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo
arrogante lul, ken jij hem dan persoonlijk :$,?
Blogs posten over hoe stoer en grappig het wel niet is dat je materiaal van een paar duizend euro hebt vernield door er drank over te gieten komt wel degelijk overeen met de definitie van Arrogante lul, sorry makker :)

Ik woon zelf op nog geen 5min fietsen van Fl. Expo af, maar vroeger was ik altijd te jong om te gaan. Nu ik wel oud genoeg ben trekt de line up op geen apekloot meer jammer genoeg, hopelijk herpakken ze zich ooit nog eens en kan ik nog een ILT doen die z'n naam waardig is :)

shiftyke

Legacy Member
lotti zei:
Ik zou toch zo graag DP zien, maar ik denk dat dat er niet gaat inzitten :sad:

Spectre zei:
zeg for the love of God dat DP =/= Daft Punk?

nooooooooo, not this again :sad:

Sorry Pilatus maar deadmau5 is echt wel een arrogante lul, wat die man over zichzelf durft zeggen, over zijn muziek doe ik geen uitspraken want die boeit mij niet echt.

mtm

Legacy Member
neen, ik weet niet hoe ableton werkt, en ik luister voornamelijk techno/minimal. maar deadmau5 is absoluut geen slechte producer en daarvoor hoef ik zijn muziek niet te analyseren.

for me: joris voorn, umek, gui boratto, adam beyer, marc houle en robert hood

JackM

Legacy Member
mTm zei:
neen, ik weet niet hoe ableton werkt, en ik luister voornamelijk techno/minimal. maar deadmau5 is absoluut geen slechte producer en daarvoor hoef ik zijn muziek niet te analyseren.

for me: joris voorn, umek, gui boratto, adam beyer, marc houle en robert hood

Ok, geen slechten producer dan, maar eerder nen tammen. Legt al zen tracks tegelijk op en ze zijn bijna identiek. Sorry ze, maar hem ne goeie producer noemen, never.

mach1en

Legacy Member
Jack Malibu zei:
Ok, geen slechten producer dan, maar eerder nen tammen. Legt al zen tracks tegelijk op en ze zijn bijna identiek. Sorry ze, maar hem ne goeie producer noemen, never.

Ja das wel waar. Hij heeft gwn 1 goeie track gemaakt en die dan 303204 keer in zijn kopie-mach1en gestoken.

ma kvind zijn pukkelpop set toch wel deftig :).

Equino

Legacy Member
Allé, gaande van de eerste naam zalt eerder ILC ipv ILT worden. I Love Commercial :sop:
Net als vorig jaar.

[EZ]

Legacy Member
jep, en gaande van de eerste posts worden het hier weer 50 pagina's gezaag over het tekort aan techno op ILT :sop:

Net als vorig jaar. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan