JackM
Legacy Member
Decade zei:Gewoon een perfecte kopie van de line-up van 2003 outdoor en tis goed voor mij![]()
Ja kijk, kheb er daar dan nog geen (bewust) van genomen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Decade zei:Gewoon een perfecte kopie van de line-up van 2003 outdoor en tis goed voor mij![]()

Jack Malibu zei:Wadde é? Gade den slimment uithangen ja? Als ge van diene zevermuziek wilt horen, ga dan gewoon naar en fuif é of naar een of ander festival waar het de bedoeling is da zulken muziek gedraaid wordt. Hoe meer van die onnozelaars er naar ilt gaan, hoe meer van diene onnozele muziek da ze gaan programmeren é. Want waarom denkte da ze dezelfde muziek op rock werchter, dour, fihp en pukkelpop spelen? :doh::doh::doh:
En ja, diene deadmau5 IS nen arrogante lul die met platen nieteens kan draaien en live toch maar loopjes speelt waar niks van variatie inzit.
"ooeee zie me gaan, yeah, bass uit, hihi feest, bass weer open, yeah ik draai super" tkleinste kind kan da -_-
, loopjes haha die kerel speelt tenminste alles live af en steekt het terplekke ineen, ooit al eens ableton geprobeerd?
Pilatus zei:beetje gefrustreerd?
Enkel examen filosofie da wa tegensteekt
ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo
Andere stijl, dezelfde bucht
arrogante lul, ken jij hem dan persoonlijk,
Als grote fan ook nog geen interviews gelezen zeker?
loopjes haha die kerel speelt tenminste alles live af en steekt het terplekke ineen, ooit al eens ableton geprobeerd?
Toevallig heb ik ableton ja, weet gij wel hoe het werkt? en moest ge zen muziek es analyseren zoude wel merken met wa ek bedoel. Maarja, zo'n dingen zijn te moeilijk zeker?
en haha, een andere dj, plaatje opleggen beetje overgang, ander plaatje opleggen, dat is wel spectaculair zeg, massive respect
Plaatjes aan mekaar mixen en zelf beatmatchen is toch net wel iets moeilijker dan gewoon zelf een tempo in te stellen op voorhand. In beide kunde van heel simpel tot moeilijk gaan, maar den basis tt's is toch wa moeilijk dan dajet met computer gaat doen. Maar da's een andere discussie.
man man wat voor een lul ben jij?
Geen idee, kzal es facebookquiz doen
Jack Malibu zei:man man wat voor een lul ben jij?
-Geen idee, kzal es facebookquiz doen

Spectre zei:zeg for the love of God dat DP =/= Daft Punk?

Blogs posten over hoe stoer en grappig het wel niet is dat je materiaal van een paar duizend euro hebt vernield door er drank over te gieten komt wel degelijk overeen met de definitie van Arrogante lul, sorry makkerPilatus zei:beetje gefrustreerd? ik denk dat ge deadmau5 een beetje verwart met crookers ofzo
arrogante lul, ken jij hem dan persoonlijk,?


lotti zei:Ik zou toch zo graag DP zien, maar ik denk dat dat er niet gaat inzittenad:
Spectre zei:zeg for the love of God dat DP =/= Daft Punk?
ad:mTm zei:neen, ik weet niet hoe ableton werkt, en ik luister voornamelijk techno/minimal. maar deadmau5 is absoluut geen slechte producer en daarvoor hoef ik zijn muziek niet te analyseren.
for me: joris voorn, umek, gui boratto, adam beyer, marc houle en robert hood
Jack Malibu zei:Ok, geen slechten producer dan, maar eerder nen tammen. Legt al zen tracks tegelijk op en ze zijn bijna identiek. Sorry ze, maar hem ne goeie producer noemen, never.
.