Ben niet gegaan dit jaar. I love techno heeft afgedaan voor mij. Meer electro brol als wat anders. Op een aantal uitzonderingen na.
Dan hoor ik op stubru ineens "i love the 90's" achtige dance in the yellow room.
Zucht, tis er echt op achteruit gegaan. De enige die me mss aanstond was deadmau5. De rest heb ik anders al gezien, of staat me niets aan.
Ze zouden beter is de pure techno waar het voor staat terug halen ipv al die commerciele dj's uit te nodigen wat het concept schijnbaar nog niet eens kennen.