Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gntr zei:Simian mobile disco was de max![]()

Gelukkig heb ik als man daar minder problemen mee ( enkel plassen ) , maar voor vrouwen
...
30 minuten ofzo
...
! Stancke zei:Fack, die WC'sAls je moest kakken en je ging op de pot zitten, dan zou de stront letterlijk je kont kietelen (gene zever, de stront lag gewoon bovenaan tot boven op de pot)
... Gelukkig heb ik maar moeten plassen . Heb je ook gelet op die "wc-rol bakken" , lekker bepoedert vanboven 
massey-ferguson zei:Ik had geen ticket,maar via ne maat kan ik er een nacht werken.
Heb ik er toch nog iets van gehad he

,het was eens iets anders.
ad:Brambo^ zei:elk jaar ga ik ILT, dit jaar voor één keer niet, en net DEZE nacht vliegt hier iemand uit de bocht, tegen mijn auto aan, heel de zijflank naar de kloten, en vluchtmisdrijf dan ook nog.. (geen omnium..)
Was ik maar zoals elk jaar ILT gegaanad:
Jonah zei:Volgend jaar zeker de namen afwachten. Als het een lineup is die lijkt op degene van 2009 zal ik toch mijn spree moeten doorbreken en cancellen want het was zeker geen €50 euro waard. Ik heb letterlijk nix gehoord waarvan ik echt zei dit is nu een half uur doorknalle zoals het in 2003-2004 bijna een hele avond was.
insane clown zei:Ze staan al online hoor, moet niet eens lang zoeken.

