Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
teleurgesteld in set van boys noize :(
en lol @ grote fout op het scherm: "boyz noise"

krisse5844

Legacy Member
Héhé , goed gefeest allesinds ! Was dan ook weeral top dit jaar ! ( Jaja de echte i love techno verliest zijn sporen , maar toch ... )

Om 22.15 uur aangekomen met de tram aan flanders expo !Op geen kwartier tijd stond ik al binnen , in de mainroom .Prima werk geleverd dus aan de ingangen door de organisatie ...Weet van vorige keren dat het toen ook vlot ging ... ( In vergelijking met reverse antwerpen , waar ik meer of 1 uur stond aan te schuiven :doh: ) . Wat me wel opviel was de minimale tot geen controle op alles wat niet deugt ( wapens , drugs , etc ) ... Niet dat ik er zelf bijheb ...

Om 7.00 de yellow room afgesloten en flanders expo verlaten ... Direct een tram kunnen nemen , zonder lang buiten in de kou te staan :niceone:.
Dus wederom was dit ook zéér geslaagd ...

Meingen :

Bonnen verkoop ging soms lastig , maar ik toen ik aankwam stond veel volk bij 'lokketen " food&drink tickets" . Terwijl bij de minder drukke "food tickets" ik daar gewoon mijn drankbonnen kocht ... Velen lieten zich blijkbaar vergissen aan de opdrukverschillen boven de lokketten tussen food&drink en food "only" zogezegd ...

Free water heb ik ook van geproffiteerd ! Goed initiatief van de organisatie voor gratis water :niceone:... Het was grijpen wat je kan grijpen , maar naar mate het evenement op zijn eind liep , kon je makkelijkes om water ...

De toiletten waren echt ranzig ! :puke: Gelukkig heb ik als man daar minder problemen mee ( enkel plassen ) , maar voor vrouwen :eek:...

Wat ik volgde van de line up :

THE COUNT & SINDEN voor een stuk /preaktisch helemaal ( aankomst 22.30 / 22.45 )
BIRDY NAM NAM live => helemaal
CROOKERS = > helemaal
BLOODY BEETROOTS => helemaal

Chillout time :lol: 30 minuten ofzo
Drinken en eten en wat krachten opdoen voor de laatste uurtjes :p

CHRIS LIEBING => voor een stuk
BRODINSKI = voor een stuk
DON RIMINI = voor een stuk
KR!Z= voor een stuk ( met vertrek , einde i love techno )

Birdy , crookers , bloody beeTroots heb ik me deftig op geamuseerd ... Het topmoment zat hem dan ook tussen 24.00 en 04.00 ! Ook qua volk die daar rondliep ... Crookers was enorm druk in de zaal , met een lichte daling bij bloody beedroots ... Het was ook enorm , maar dan ook enorm HOT in orange room ! ... T-Shirt was doorweekt :lol:...

Spijtig ( maar organisitatorisch volledig begrijpbaar ) toccadisco niet kunnen zien wegens de keuze voor crookers ! ...


I love techno afgesloten tot de laatste minuten en ik had er een goed gevoel bij ! Was wederom een zalig feestje :woohoo: !

Krisse

Stancke

Legacy Member
Fack, die WC's:rofl: Als je moest kakken en je ging op de pot zitten, dan zou de stront letterlijk je kont kietelen (gene zever, de stront lag gewoon bovenaan tot boven op de pot)

krisse5844

Legacy Member
Stancke zei:
Fack, die WC's:rofl: Als je moest kakken en je ging op de pot zitten, dan zou de stront letterlijk je kont kietelen (gene zever, de stront lag gewoon bovenaan tot boven op de pot)

Echt hé , twas ter helemaal over ! En ge betaald 50cent om me uw kont in de stront te zitten :lol: :lol:... Gelukkig heb ik maar moeten plassen . Heb je ook gelet op die "wc-rol bakken" , lekker bepoedert vanboven :lol:

lammeken

Legacy Member
massey-ferguson zei:
Ik had geen ticket,maar via ne maat kan ik er een nacht werken.
Heb ik er toch nog iets van gehad he

Veel heb ik niet kunnen genieten
Ik was runner en moest constant een koptelefoon aandoen,waardoor ik enkel bassen en wat vage melodie hoorde :(
Was echt nog hard werken op sommige ogenblikken,transpalet met vaten op door al het volk :D,het was eens iets anders.
Ook is er 's morgens nog een kleine brand gesticht in het afvalkot,er was lichte paniek omdat een van de doeken dreigde vuur te vatten

[EZ]

Legacy Member
Speedy J heb'k einde gezien, hij sloot af met zijn versie van Three O Three, begon als iets typisch voor hem, dan een veel te lange break, en dan bonken op de hardere originele versie :D

Tekzav

Legacy Member
"Veel" techno-namen in de reports hier, damn. Weerspiegelt denk ik ook een beetje het doorsnee-uitgaanspubliek, gaan voor de namen die ze kennen, zonder echt een ontdekking van andere artiesten/muziek te willen doen. Soit, ieder zijn ding.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
arguru horen was wel ff een dik orgasme trouwens bij deadmau5. zo'n zalige plaat :)

Faun

Legacy Member
Ik vond Deadmau5 super, wel enkel het laatste halfuur kunnen meepikken door de groep die liever in de chill-out zat dan bij Deadmau5 :sad:

Andere toppers waren voor mij Speedy J en Boys Noize. Ik heb afgesloten met Don Rimini die ik niet mis vond.

Brambo^ zei:
elk jaar ga ik ILT, dit jaar voor één keer niet, en net DEZE nacht vliegt hier iemand uit de bocht, tegen mijn auto aan, heel de zijflank naar de kloten, en vluchtmisdrijf dan ook nog.. (geen omnium..)

Was ik maar zoals elk jaar ILT gegaan :sad:

God ziet en straft.

Sanderdv

Legacy Member
Op de afrit naar Flanders Expo is er ene volop op de vangrail gereden. Waarschijnlijk te laat gezien en ze wouden nog snel de afrit pakken.

Met als gevolg den auto schuin op de vangrail, met daarnaast 3 poppemiekes.. al een geluk nix erg maar den auto was wel voor de schroot. Leuke start om u avond te beginnen natuurlijk...

Fervet opus

Legacy Member
Volgend jaar zeker de namen afwachten. Als het een lineup is die lijkt op degene van 2009 zal ik toch mijn spree moeten doorbreken en cancellen want het was zeker geen €50 euro waard. Ik heb letterlijk nix gehoord waarvan ik echt zei dit is nu een half uur doorknalle zoals het in 2003-2004 bijna een hele avond was.

Groopy

Legacy Member
Jonah zei:
Volgend jaar zeker de namen afwachten. Als het een lineup is die lijkt op degene van 2009 zal ik toch mijn spree moeten doorbreken en cancellen want het was zeker geen €50 euro waard. Ik heb letterlijk nix gehoord waarvan ik echt zei dit is nu een half uur doorknalle zoals het in 2003-2004 bijna een hele avond was.

Volledig mee akkoord. Meestal degelijke sets gehoord, maar geen uitschieters dit jaar waar ik volledig kon op doorgaan.

Voor volgend jaar wordt het afwachten naar de line-up.

Alwinp

Legacy Member
Ben niet gegaan dit jaar. I love techno heeft afgedaan voor mij. Meer electro brol als wat anders. Op een aantal uitzonderingen na.
Dan hoor ik op stubru ineens "i love the 90's" achtige dance in the yellow room.

Zucht, tis er echt op achteruit gegaan. De enige die me mss aanstond was deadmau5. De rest heb ik anders al gezien, of staat me niets aan.
Ze zouden beter is de pure techno waar het voor staat terug halen ipv al die commerciele dj's uit te nodigen wat het concept schijnbaar nog niet eens kennen.

PsYroN

Legacy Member
insane clown zei:
Ze staan al online hoor, moet niet eens lang zoeken.

Ja das waar, maar die van de crookers vind ik niet en die waren wel goed op dreef :)
Nog even afwachten zeker :)

maar idd veel techno is het nimeer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan