Archief - I Love Techno 24-10-2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Approved

Legacy Member
Joris Voorn had blijkbaar wel een lekker setje (van wat ik gehoord heb op stu bru)

Vlees

Legacy Member
joris voorn toppie, adam beyer toppie, vitalic iets minder maar wel nog tof, brondinski leuk, deadmau5 heeft me nie tbekoord

mtm

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Joris Voorn had blijkbaar wel een lekker setje (van wat ik gehoord heb op stu bru)

is altijd garantie succes op goede muziek, nog 3 weken en dan café d'anvers :music:

Teknohol1c

Legacy Member
Is toch het eerste jaar geweest waarop ik moet zeggen: het viel wel mee....
I love techno is beetje z'n roots aan't verliezen...

Teknohol1c

Legacy Member
kweet, 't is erger en erger aan't worden, ma vorig jaar had ik me 3x beter geamuseerd. Dit jaar was't de eerste keer dat ik zelfs geen kriebels meer kreeg in de zalen... :sad:

de setjes die reeds online staan zijn zelfs gene vette...

NinjaTune

Legacy Member
Wegens griep nie kunnen gaan, ma wa ik gezien/gehoord heb op de streams, was idd toch nie veel soeps.. toch es benieuwd na set van laurent garnier, vitalic en kalkbrenner.

@stony_v, pm't es waar ge al sets kunt vinden?

REDNIK

Legacy Member
voor zover ik weet zijn enkel de studio brussel streams online te vinden.

Teknohol1c

Legacy Member
Je zal u waarschijnlijk wel eerst moeten registreren om bij de links te geraken, topic staat bij technolinks
en idd op stubru vind je ook enkele online sets maar zijn niet te downloaden...
http://www.stubru.be/media/2671

*edit* En da zijn blijkbaar dezelfde sets als op mijne bovenbuur z'n site :)

Kid_C

Legacy Member
En ik dacht dat het niet moest gezegd zijn dat livesets verboden zijn en er zware infractions en bans volgen voor deze die er wel naar posten (en naar vragen). :)

REDNIK

Legacy Member
Kid_C zei:
En ik dacht dat het niet moest gezegd zijn dat livesets verboden zijn en er zware infractions en bans volgen voor deze die er wel naar posten (en naar vragen). :)

kwas noch zo subtiel :sad:

Stijn89

Legacy Member
kwas er ni bij, maar mag ik ff vragen:
Hoe was de set van Dj forestwalker? (diegene die hem gezien/gehoord hebben)

Heb daar nog mee in de klas gezeten, en tis lang geleden dat ik hem nog bezig gehoord heb, dus ben wel benieuwd

Velcro

Legacy Member
dj forestwalker is degene die gekozen is om red room te openen toch?

NinjaTune

Legacy Member
forestwalker is idd gekozen door dave clarke voor redroom.

x-ettl ken'k en is gekozen met public voting op netlog voor de redbull elektropedia room opening.

wa zei vitalic btw van bloody beetroots?

DevStyle

Legacy Member
Vond het nog dik in orde.. Meer techno gehoord dan verwacht, zelfs Deadmau5 had een techno-ish setje neergezet, vrij uniek.. :)
Kalkbrenner ook nog kunnen meepikken uiteindelijk, veel nieuwe nummers gehoord :love:, jammer dat het in de red bull room was..

En A-trak was live nog wel ok, het scratchen/loopen ging er met momenten wat over, maar de sfeer was er zéker :) Nummertje van Daft Punk, Heads Will Roll, ... maakten ook veel goed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan